Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.-problem z logowaniem do PUE

Chciałam zalogować się do ZUS PUE przez profil zaufany. niestety wyskakuje mi Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. co mam zrobić? bardzo proszę o pomoc
Ja się przed chwilą zalogowałam
Sprawdź jeszcze raz
Też mam ten problem, ponowne logowanie nic nie daje, proszę o podpowiedź
Mam ten sam problem - chcąc się zarejestrować mam komunikat że konto już istnieje a przy logowaniu wyskakuje wyżej wymieniony błąd
Udało się Wam to rozwiązać?
To samo... Napisalem maila z zapytaniem do ZUS, narazie bez odpowiedzi..
Problem dotyczy tych użytkowników, którzy założyli konto na pue zus poprzez login i haslo (tradycyjnie), czyli wymagające potwierdzenia w ciągu 7 dni udania się do urzędu i potwierdzenia osobistego. Teraz, jeśli próbujemy zalogować się przez epuap, powstaje konflikt. Po 7 dniach, jeśli nie potwiedzimy w ZUSie rejestracji, konto wygasa. Możemy ponownie się zarejestrować, ale!! nie opcją "do rejestracji" tylko "zarejestuj przez profil zaufany".
Info z ZUS. Pozdrawiam.
Witam,

Mój to "Błąd podczas logowania przez Węzeł Krajowy".
Błąd podczas logowania przez Węzeł Krajowy
Zakończono lub przerwano wypełnianie formularza

Logowanie inną metodą (przez PESEL): "Błąd przy pobieraniu danych badania".

Pięknie - prawda? :)

Pozdrawiam
Vide #5 i 6 Piotr. Tak, jeśli chcę założyć i potwierdzić konto poprzez profil zaufany należy tę opcję wybrać jako formę rejestracji. Rejestracja przez Login i Hasło wymusza wizytę w urzędzie ZUS i próba logowania przez profil zaufany będzie niemożliwa przez okres oczekiwania. Należy po tym czasie powtórzyć wybrany sposób zgodnie z procedurą.
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. Do tej pory (kilka miesięcy) nie było problemu z logowaniem się. Rejestracja była robiona przez login gov pl. Nie wiem co zrobić...
Dziś również pojawił mi się taki komunikat „błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy”.
Jeszcze rano zalogowałam się normalnie a teraz żadne odświeżanie strony nic nie daje, ciagle ten sam komunikat
Paweł, u mnie to samo. Tydzień temu bez problemu się logowałam, dzisiaj mam błąd uwierzytelniania :X
Mam tak samo... Może jakaś awaria
Mam to samo Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.
i chciałem się niby jak powyżej opisane na nowo zarejestrować poprzez profil zaufany ale to głupota nic nie da się zrobić nadal - Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.
i co dalej?
Wczoraj czy przedwczoraj logowałam się bez problemu, a dziś Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. Co się dzieje?
Tak samo
Żaden sposób logowania nie doprowadza do zalogowania
To samo, potwierdzam.
Mam to samo..
Treść zablokowana przez Administratora w oparciu o Regulamin Forum.
To samo u mnie, także korzystałam z logowania kilka miesięcy, pewnie awaria systemu
Udało się zalogować i wysłać
Naprawili, można się zalogować.
Niestety od wczoraj ciągle ten sam blad mi sie pokazuje
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc, Gemius S.A.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań w związku z odwiedzaniem niniejszego serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.