ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.-problem z logowaniem do PUE

Chciałam zalogować się do ZUS PUE przez profil zaufany. niestety wyskakuje mi Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. co mam zrobić? bardzo proszę o pomoc
Ja się przed chwilą zalogowałam
Sprawdź jeszcze raz
Też mam ten problem, ponowne logowanie nic nie daje, proszę o podpowiedź
Mam ten sam problem - chcąc się zarejestrować mam komunikat że konto już istnieje a przy logowaniu wyskakuje wyżej wymieniony błąd
Udało się Wam to rozwiązać?
To samo... Napisalem maila z zapytaniem do ZUS, narazie bez odpowiedzi..
Problem dotyczy tych użytkowników, którzy założyli konto na pue zus poprzez login i haslo (tradycyjnie), czyli wymagające potwierdzenia w ciągu 7 dni udania się do urzędu i potwierdzenia osobistego. Teraz, jeśli próbujemy zalogować się przez epuap, powstaje konflikt. Po 7 dniach, jeśli nie potwiedzimy w ZUSie rejestracji, konto wygasa. Możemy ponownie się zarejestrować, ale!! nie opcją "do rejestracji" tylko "zarejestuj przez profil zaufany".
Info z ZUS. Pozdrawiam.
Witam,

Mój to "Błąd podczas logowania przez Węzeł Krajowy".
Błąd podczas logowania przez Węzeł Krajowy
Zakończono lub przerwano wypełnianie formularza

Logowanie inną metodą (przez PESEL): "Błąd przy pobieraniu danych badania".

Pięknie - prawda? :)

Pozdrawiam
Vide #5 i 6 Piotr. Tak, jeśli chcę założyć i potwierdzić konto poprzez profil zaufany należy tę opcję wybrać jako formę rejestracji. Rejestracja przez Login i Hasło wymusza wizytę w urzędzie ZUS i próba logowania przez profil zaufany będzie niemożliwa przez okres oczekiwania. Należy po tym czasie powtórzyć wybrany sposób zgodnie z procedurą.
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. Do tej pory (kilka miesięcy) nie było problemu z logowaniem się. Rejestracja była robiona przez login gov pl. Nie wiem co zrobić...
Dziś również pojawił mi się taki komunikat „błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy”.
Jeszcze rano zalogowałam się normalnie a teraz żadne odświeżanie strony nic nie daje, ciagle ten sam komunikat
Paweł, u mnie to samo. Tydzień temu bez problemu się logowałam, dzisiaj mam błąd uwierzytelniania :X
Mam tak samo... Może jakaś awaria
Mam to samo Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.
i chciałem się niby jak powyżej opisane na nowo zarejestrować poprzez profil zaufany ale to głupota nic nie da się zrobić nadal - Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.
i co dalej?
Wczoraj czy przedwczoraj logowałam się bez problemu, a dziś Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy. Co się dzieje?
Tak samo
Żaden sposób logowania nie doprowadza do zalogowania
To samo, potwierdzam.
Mam to samo..
Treść zablokowana przez Administratora w oparciu o Regulamin Forum.
To samo u mnie, także korzystałam z logowania kilka miesięcy, pewnie awaria systemu
Udało się zalogować i wysłać
Naprawili, można się zalogować.
Niestety od wczoraj ciągle ten sam blad mi sie pokazuje
To samo. Nie dziwota że z każdą kartką trzeba latać do zusu, skoro systemu nie potrafią solidnie zrobić...
Dzisiaj próbowałam się zalogować po przez profil zaufany i znowu to wyskakuje...
Nie mogę zalogować się przez profil zaufany, pojawia się komunikat "błąd uwierzytelniania przez węzeł krajowy". Próbowałam zgodnie z info z ZUS zarejestrować się ponownie przez profil zaufany ale pojawia się komunikat, iż "zarejestrowanie nowego profilu nie powiodło się. Profil dla wprowadzonych danych już istnieje w portalu". Efekt jest taki, że od kilu dni nie mogę złożyć żadnego wniosku przez drogą on line.
Ja też mam problem, na profil zaufany wogle nie mogę sie zalogować jest info brak połaczenia ze stroną a na epuap nie mogę wysłać dokumentów. Co robić?
Witam.. dzis znow mam ten sam problem? co sie z tym dzieje? macie jakies roziwazanie na to?
Czy ktoś próbował się zalogować dziś do PUP przez profil zaufany?Mi wyskakuje komunikat "błąd uwierzytelnienia przez węzeł krajowy" to ja coś źle robię? Czy awaria?
Witam, mam ten sam problem.... Co robić??
Dzisiaj taki sami problem. Tragiczny system.
Ja dopiero co potwierdziłem profil zaufany i chcę się zalogować do systemu a tu wyskakuje taki błąd jak Wam. Twierdzicie, że to wina systemu?
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.Cały czas na różnych przeglądarkach
Zarejestorwalam sie poprzez strone normlanie bez profilu zaufanego , jedyna opcja dostepu do e-zus to potwierdzenie konta osobiscie w placowce ?? nie moge potwierdzic konta kontem bankowym ??
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy... dramat jakiś
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy dalej to samo rejestracja przez profil zaufany nie idzie bo wyskakuje że dane już istnieją w bazie danych .
W moim przypadku - ten sam błąd - dostałem informację, że muszę potwierdzić osobiście w ZUS swój profil w PUE.
Błąd uwierzytelnienia przez węzęł krajowy od paru dni nie mogę się zalogować do zus. Nic nie pomaga żadna przeglądarka.
Nadal jest ten sam problem z błędem z uwierzytelnieniem poprzez Węzeł Krajowy
Mam ten sam problem. Dziś minęło 7 dni odkąd próbowałam się zarejestrować z PUE ZUS ale nie potwierdziłam konta osobiście więc miało po 7 dniach wygasnąć i dziś próbuję zalogować się cały dzień przez profil zaufany na różnych przeglądarkach i ciągle to samo " Błąd uwierzytelnienia Węzłem Krajowym" JA ZARAZ OSZALEJE!!! POMOCY!!! To od nich czy ja coś źle robię?
U mnie też cały czas ten sam problem jest, nie wiem o co chodzi. Od 1 lipca nie mogę się zalogować bo ciągle wyskakuje Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzłem Krajowy :( Co robić?Już nie mam pomysłu...
Miałam ten sam problem co Wy ale to przez to że najpierw założyłam sobie profil na PUE ZUS a potem chciałam się logować przez profil zaufany i robił się konflikt. Trzeba odczekać te 7 dni aż konto w PUE wygaśnie (konto wygasa 7 dnia po północy) jeżeli nie potwierdziliście jego osobiście w oddziale ZUS oczywiście. Po tym czasie można już założyć konto przez profil zaufany bez żadnego problemu opcją zarejestruj przez profil zaufany. Mam nadzieję że ta wiadomość Wam pomoże :) Powodzenia
> odczekać te 7 dni aż konto w PUE wygaśnie

to raczej nie jest to, bo mogę sobie od początku rozpocząć proces rejestracji nie podając
konta, które utworzyłem przez hasło tylko od razu idę na zakładkę zaloguj przez profil zaufany
i od razu przekierowuje mnie na odpowiedź "błąd uwierzytelnienia przez węzeł krajowy"
wiec jest to problem połączenia się ZUS z systemem profilu zaufanego ... chyba, że ZUS
pamięta mój IP numer i wiąże go automatycznie z kontem które nie jest zweryfikowane.

Jednak patrząc na to jak długo ten stan trwa (parę miesięcy) i jest także związany z kontami
które są zweryfikowane ale ktoś tylko chce się zalogować przez EPUAp to posumowanie jest jedno,
ten system ZUSu to jedno wielkie g...wno.
Mam ten sam problem zlogowaniem
Jako, że wnioski COVID od 26 czerwca można składać tylko drogą elektroniczną, poszedłem wczoraj założyć profil zaufany w ZUS'ie. Dzisiaj rano założyłem sobie konto na zus pue i przez przypadek zarejestrowałem się normalnie, a nie przez profil zaufany. Oczywiście nie mogłem się zalogować i wyskakiwały mi powyższy błąd "Błąd uwierzytelnienia Węzłem Krajowym". A jak próbowałem założyć nowe konto, poprzez profil zaufany, to dostawałem informację zwrotną, że nie mogę, bo konto na takie dane osobowe już jest założone. Ręce mi opadły. Nie wiedziałem co robić... Wpadłem na pomysł, że spróbuję jeszcze zalogować się na zus, poprzez konto bankowe. I o dziwo udało się !! W ten sposób potwierdziłem konto zus pue, bez udawania się do placówki. Następnie wszedłem w ustawienia profilu i tam powiązałem konto pue z profilem zaufanym. Teraz wszystko śmiga tak jak należy. Wnioski złożone :) Spróbujcie u siebie przez konto bankowe, może i Wam się uda. Ja zrobiłem to poprzez iPKO
Miałem podobny problem. Po potwierdzeniu profilu zaufanego w jednym z punktów nadal nie mogłem się zalogować. Okazało się, że trzeba było zrobić to tak: mając już profil zaufany:
1. Wejść na stronę ZUSU.
2. Kliknąć zakładkę "Zarejestruj w PUE". Nie przejmujcie się, jeżeli już założyliście tam konto. Po prostu nie ma to znaczenia.
3. Wybór sposobu rejestracji klikamy "Dla Ciebie".
4. I teraz najważniejsza rzecz. Na tej stronie klikamy PO PRAWEJ STRONIE:
"Zarejestruj profil poprzez: PROFIL ZAUFANY/LOGIN.GOV.PL".
5. Na kolejnej wyświetlonej stronie klikamy "Profil zaufany" .
6. Wpisujemy login i hasło dla profilu zaufanego.
7. Po tych krokach utworzymy profil w PUE i otrzymamy do niego login, czyli 10-cio cyfrowy numer. Nie klikałem nawet w potwierdzenie, jakie miało przyjść na e-mail.
8. Wracamy do strony ZUS. Do PUE zalogujemy się wpisując tenże 10-cio cyfrowy login i HASŁO DLA PROFILU ZAUFANEGO.

Mam nadzieję, że pomogłem.
W tej chwili nic nie działa. Ani logowanie poprzez profil zaufany ani rejestracja za pomocą owego profilu. W pt.byłam osobiście w urzędzie, aby potwierdzić swój profil to Pani w okienku stwierdziła, że nie mam owego profilu zaufanego i wcisnęła mi jakąś broszurę. Zaznaczam, że nie możliwe bym go nie miała,bo zakładałam go i nawet korzystałam z niego przy logowaniu do PUP, o czym poinformowałam panią w okienku. Pani z większą niecierpliwością wytknęła mi palcem ową broszurę nakazując przeczytać po czym krzyknęła: "następny!". A wniosek solidarnościowy można złożyć tylko on-line, zatem "super". Kilka razy dziennie sprawdzam czy można się zalogować/zarejestrować ale cisza. Teraz nawet błąd węzła nie wyskakuje tylko błąd z serwerem...
Zastosowalam sie do komentarza nr 46 kolegi wyzej i nie pomoglo. dalej to samo. moze ktos dzis zakladal profil i moze pomoc? jakos nie usmiecha mi sie gnac 40 klockow aby potwierdzac profil...
Ja zrobiłem tak - zalogowałem się na telefonie z tego samego WIFI a później normalnie na komputerze - weszło bez problemu. Wcześniej za każdym razem miałem ten denerwujący komunikat.
Opisany błąd nie ma żadnego związku ze sposobem oraz terminem założenia konta czy utworzenia profilu zaufanego.
Używam tego systemu tak długo, jak on istnieje (czyli nie od wczoraj), loguję się i podpisuję zarówno profilem zaufanym, jak i kwalifikowanym podpisem elektronicznym - i po dzisiejszych perypetiach nasuwa s9ie jeden wniosek - błąd jest związany z awarią systemu weryfikacji serwerowej w ZUS - za pomocą kwalifikowanego podpisu zalogowałem się na PUE, utworzyłem dokument, ale po podpisaniu nie udaje się go złożyć - "błąd weryfikacji dokumentu". A jako że dokument tworzę poprzez zmodyfikowanie kopii dokumentu złożonego uprzednio - sytuacja jest jasna, pozostaje nam czekać .
Zależało mi na czasie, więc musiałam się osobiście pofatygować do urzędu i tam potwierdzić profil. 10 min.oczekiwania w kolejce, 2 min.przy okienku i po sprawie. Teraz bez problemu mogę logować się za pomocą loginu i hasła.
Nic nie działa.profil został zaufany w urzędzie.cały czas na różnych przeglądarka wyskakuje błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.Czy ktoś się tym zajmie?
To samo... błąd i nic się nie da zrobić..to jest polska
Ponad 50 komentarzy i każdy napisał ten sam błąd xD jak by nie wystarczyło napisać raz i czekać aż ktoś pomoże tylko niech każdy napisze że ma ten błąd, na pewno to pomoże xD
Mam ten sam blad...co robic..
I ja mam to samo
Temat się nadaje do telewizji, niechże ktoś to nagłośni, przez te pierdelety systemowe nie można spokojnie pobrać Bonu turystycznego, żenada...
Coś ruszyło?? bo mam to samo
Dzisiaj to samo. Błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy. Chciałem się zarejestrować w PUE i na początek kliknąłem rejestracje w zusie podając dane pesel itp. A teraz jak chcę się zalogować poprzez profil zaufany to wyrzuca mi komunikat, że to konto już istnieje i nie mogę się zalogować. Próbuje teraz zadzwonić na infolinie od 20minut wszyscy konsultanci są zajęci! Chcę, żeby usunęli mi to konto bo podobno teraz 7dni muszę czekać, żeby samoczynnie się anulowało.... brak słów.
Zarejestrowanie nowego profilu nie powiodło się. Profil dla wprowadzonych danych istnieje już w portalu
Błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy
Infolinia dobija do 30 minut (wszyscy konsultanci są zajęci)
JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE MIESZKAM W TYM KRAJU........ hurraaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Przed chwilą udało mi się dodzwonić do konsultanta i tak jak pisali wcześniej. Nic teraz nie mogę zrobić, nie mogą anulować tego pierwszego zarejestrowania które zrobiłem nie poprzez ten tryb zaufany i albo mam czekać te 7dni aż samoczynnie się to anuluje i wtedy to podobno już zadziała albo udać się do placówki aby potwierdzić dane.
Jestem w waszym klubie błędu hahaha jprle ! no nic poczekam te 7 dni
Ja juz od dluzszego czasu posiadam dzialajacy profil zaufany, ale jak probuje sie nim zalogowac na PUE (ZUS) to pokazuje mi blad:
"Profil jest zablokowany. Aby odblokować profil, zgłoś się do placówki ZUS."
Ale podejrzewam, ze nie mialo by sensu zglaszanie tego w placowce. Moze na kolejne wakacje uda sie wygenerowac ten bon :)
Tez mam ten sam problem mysle ze zus zapamietuje raz WPISANE dane i pozniej jak chcesz sie zarejestrowac przez bank to nie puszcza ogólnie ktoś kto bierzez za to siano to powinien dostac wpierodl
Dzisiaj znowu się zjebalo.. "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy."
Mam do odebrania w wiadomościach pismo z ZUS, a nie mogę się zalogować.
Czy jest szansa żeby ta platforma działała bez problemów?
I u mnie to samo.....
U mnie to samo dzisiaj. Rano działało, ale od południa w ogólnie nie da się zalogować. Ciągle komunikat "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.".
Ja też mam ten problem Ciągle komunikat "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.".
Mam masę rzeczy do zrobienia w ZUS i od godziny nie mogę się zalogować na PUE! Jak to możliwe, żeby wciąż były z tym takie problemy. Czy nie ma na to sposobu? Zamiast pracować siedzę i tracę czas!!!
Ten sam problem..
Od południa się próbuje zalogować i nic nic, co robić ??
Musze się pilnie dzisiaj zalogować. też mam "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy"

co to w ogóle znaczy ?
Czy ktoś się zalogował?
Też miałam taki komunikat, ale po kilkudziesięciu minutach udało się zalogować.
Mam ten sam błąd i z bezsilności chce mi się wyć, próbuje się z ZUS skontaktowac od kilku meisiecy i wydaje sie to niemożliwe, abstrakcja! Stracilam jzu majatek na połączenia miedzynarodwe, wysłam ze 140 mailai na te ich infolinię, cały czas odsyłają mnie do mailana ktorym nie umieja mi pomoc lub do telefonu gdzie aby z kims poromzwiac trzeba eic to konto, pozim absutrdu tak frustrujacy ze wgryzc sie w parapet to mało.
Mi za trzecim razem sie udało
Mam też ten sam problem
Dzisiaj znowu to samo, nie mogę zwolnień wystawiać wrrr
Dokładnie dziś znowu awaria ZUS: Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajow
Też potwierdzam, u mnie znowu awaria "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy" chyba zostaje tylko czekać
Informacja o ograniczeniach w dostępności portalu PUE
22
stycznia
2021

informujemy, że w piątek 22.01.2021 r. mogą wystąpić ograniczenia w logowaniu oraz funkcjonowaniu portalu PUE ZUS.

O przywróceniu prawidłowego działania portalu poinformujemy Państwa kolejnym komunikatem.

W tym czasie lekarze i asystenci medyczni mogą bez zakłóceń wystawiać e-ZLA. Na stronie serwisowej będzie dostęp do pulpitu lekarza - nowego narzędzia, które pozwala na wystawianie zwolnień w czasie ograniczeń w dostępie do PUE ZUS.

Przepraszamy za utrudnienia.
"Informacja

Z powodu planowanej przerwy serwisowej
Portal jest chwilowo niedostępny.

Planowane przywrócenie dostępności:
2021-01-22 godz. 14:30"

HA ha ha :D planowanej przerwy serwisowej :D
Planowana, to taka, o której się wcześniej informuje, a nie wstawia komunikat jak już się coś spie..oli
ale spece z ZUS o tym nie wiedzą
A u mnie coś takiego:

Z powodów technicznych zalogowanie do portalu PUE nie jest obecnie możliwe.
Spróbuj ponownie później.

Kod techniczny: ***

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.

Znowu!
Jeszcze dziś logowałem się normalnie przez profil zaufany, a tu teraz "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy". Czyli nie tylko ja tak mam. Pewnie znowu awaria.
Takie info - Z powodu planowanej przerwy serwisowej
Portal jest chwilowo niedostępny.

Planowane przywrócenie dostępności:
2021-02-09 godz. 11:00

Za utrudnienia przepraszamy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Nadal to samo........a jest godzina 13.13 :)
No i kolejna aktualizacja:

Z powodu planowanej przerwy serwisowej
Portal jest chwilowo niedostępny.

Planowane przywrócenie dostępności:
2021-02-09 godz. 14:15

Za utrudnienia przepraszamy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Jeśli jesteś lekarzem lub asystentem medycznym,
mimo przerwy możesz wystawiać e-ZLA.
Kliknij [Dostęp do Pulpitu Lekarza].
Zalogujesz się tak jak do portalu PUE ZUS.
Mi dalej nie działa logowanie przez Profil Zaufany (komentarz 46) - powtorzyłam kilka razy, co za cyrk :) Chciałam załozyć profil w ZUS połączony z Profilem Zaufanym. "Błąd uwierzytelnienia przez węzeł krajowy"
Informacja

Z powodu planowanej przerwy serwisowej
Portal jest chwilowo niedostępny.

Planowane przywrócenie dostępności:
2021-02-10 12:00
I voila, kolejny komunikat:

Za utrudnienia przepraszamy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Jeśli jesteś lekarzem lub asystentem medycznym,
mimo przerwy możesz wystawiać e-ZLA.
Kliknij [Dostęp do Pulpitu Lekarza].
Zalogujesz się tak jak do portalu PUE ZUS.
Niestety mimo, że jest po 12 nadal ten sam komunikat.
Gdzie się z nimi kontaktujecie? Jakim mailem?
Nadal ten sam problem. Ciekawe kiedy zacznie działać..
Rowniez nie moge sie zalogowac przez profil zaufany

A gdybym mial swoj login i haslo to uda sie zalogowac ?
Cxy komuś udało się zalogować w końcu?? Od wczoraj próbuje i nadal ten sam komunikat.
Czy możecie sie zalogować u mnie dalej błąd uwierzytelnienia?
Tez mam problem dot uwierzytelnienia przez wezel krajowy.O co chodzi?
Po wszystkich komentarzy widać ze zalogowanie się jest niemożliwe tylko po podaniu swojego konta bankowego. Czyli polski śmieszny rzad chce mieć wgląd w konta polaków...To są sk...ny !!!!
Na szczęscie konta nie mam. Głosowałem na nich a teraz na nich szcz......m !!!
Błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy ten sam problem i nic
Po zalogowaniu do ZUS Pue nie mam zakładki " ubezpieczony" tylko zakładka ogólne, konto zakładane 4 lata temu, dane nieaktualne. Nie mogę zarejestrować konta przez profil zaufany bo wyskakuje informacja że konto o podanych danych istnieje. Pomocy?!
Cały czas jest ten błąd: "Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy.". Ni mogę również zalogować się przez Bankowość elektroniczną, ponieważ Bank PEKAO SA nie jest obsługiwany. A podobno ju jest Państwowy. Nie mam podpisu elektronicznego. A do ZUS nie pójdę, ponieważ jestem na wakacjach z rodziną.
Czyli bonu turystycznego nie da się zrealizować :(
@ alek u mnie ten sam błąd
Wie ktoś już może jak to naprawić?
Dot. Komentarz 98: ~Julia | 2021-03-28 09:57:56
Po zalogowaniu do PUE jest możliwość zadać pytanie do ZUS. Może tam trzeba napisać o zaznaczenie zakładki "ubezpieczony" może i "świadczeniobiorca" jeśli pobieramy świadczenie z ZUS.
Poza tym w ZUS jest coś takiego jak e-wizyta. Można się umówić i powiedzieć o co chodzi bez wychodzenia z domu. Komputer (tablet, telefon), kamerka, mikrofon. Można w ten sposób odblokować PUE, potwierdzić tożsamość (dot.PUE).
A przy okazji w każdej placówce ZUS załatwimy sprawę dot.bonu turystycznego.
Co do błędu "Błąd uwierzytelnienia przez węzeł krajowy" to z tego co zauważyłem należy zalogować się do IKP i tam uzupełnić wszelkie dane, adres e-mail, telefon, adres zamieszkania
Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Od kilku dni walczę i ciągle ten sam błąd...
Problem jest w tym że jak chcesz bon aktywować to zakładasz najpierw i tylko tam profil zaufany na epuap. Później idziesz do urzędu skarbowego na przykład żeby potwierdzić. I wtedy logujesz się przez profil zaufany do zusu i aktywujesz bon. No a jeśli ktoś najpierw założył konto w zusie a później profil zaufany to musi również udać się do zusu i potwierdzić tożsamość
A jeżeli potwierdził tożsamości i dalej jest ten sam błąd
U mnie przy problemie "Nie udało się pobrać danych uwierzytelniających z ...l" pomogło zalogowanie się w trybie incognito
Problem mam taki, że mam potwierdzony profil zaufany w urzędzie a gdy chce zalogować się do pue to wyskakuje mi komunikat że profil nie został zaufany. Jak mam rozwiązać ten problem?
Też dostałem taki komunikat i mam pytanie czy ma ktoś jeszcze taki problem ze dosyć że nie mogę wejść na profil zaufany to jeszcze zablokowało mi pocztę wp i nie mogę na nią wejść. Ma ktoś też taki problem?
U mnie problem jest taki, że przy każdorazowej próbie logowania przez konto bankowe wyskakuje mi informacja: "Uwierzytelnianie konta profilu zaufanego" i poza tym nic więcej się nie dzieje... Nigdy nie dochodzi do kulminacyjnego momentu. Sesja wygasa, po czym po raz kolejny próbuję  się zalogować i powtarza się schemat wymieniony wyżej. Czy ktoś coś może doradzić?
Ja dzis wypilem herbatke i jest fajnie
Problem nadal nierozwiązany. Założyłem konto bezpośrednio na ZUS PUE to mi loginu nie przysłali. Żona ma profil zaufany potwierdzony na poczcie. Udało jej się zalogować i zarejestrować konto na ZUS PUE. Nawet przysłali jej login na maila. Niestety wielokrotne wprowadzanie loginu i hasła powoduje jedynie odświeżanie się strony logowania. Kradną nam niemal połowę naszych ciężko zarobionych pieniędzy, stawiają sobie oddziały ZUS ze szkła, a nie stać ich zapłacić informatykowi żeby to ogarnął. Ile by mu to zajęło? Godzinę? Wstyd!
G
Miałem to samo. Zamówiłem w ZUS e-wizytę. Połaczyłem się dziś przez wideokonferencję. Powiedziałem Pani, że chcę uaktywnić konto w PUE, gdyż przez profil zaufany jest to nie możliwe, Pani dokonała mojej autoweryfikacji, pokazałem dowód do kamery, wysłała mi kod na telefon, wpisała go a ja się zaraz po tym zalogowałem do ZUS. Polecam ten sposób, jednak można coś zrobić metodami XXI wieku.
Marek W
Ja założyłam konto, zalogowałam się , zrobiłam z-3 pracownikowi i nie mogę wysłać - ciągle wysyła
nie wiecie co się dzieje
pozdrawiam
Błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy...w kółko to samo . Na kwartał tylko RAZ udało mi się bez podobnego komunikatu ( inne to np Service Unavailable..). I jak tu wysłać załącznik o który wnioskuje Urzędnik? O tym jak działa infolinia czy e poczta- dziś też w praktyce nieosiągalne. A na stronach wiadomych że takie super udogodnienia...
Nie. Mogę się zalogować na stronę zus przez profil zaufany proszę o pomoc
Mam ten sam problem. Wyskakuje mi brak uwierzy,a już się dzisiaj logowałam. Nie mogę się zalogować
Witam, ja cały czas logowałam się przez Profil Zaufany i było ok. Teraz jednak się da bo wyskakuje Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy ?????
Mają błąd u siebie. Dzwoniłem tuż przed 18stą i mówili że mają dużo takich zgłoszeń.
Problem jest masowy, ponieważ tylko garstka pisze o tym problemie na forum. Oczywiście ZUS od miesięcy nic nie robi jest zajęty innymi sprawami nawet komunikatu z jakąkolwiek informacją na stronie przy logowaniu jak poradzić sobie z problemem. W takich sytuacjach przypomina mi się jedna scena z filmu Barei: "Niech pan nie krzyczy na naszego pracownika. Ja tutaj jestem kierownikiem tej szatni! Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" Polska rzeczywistość :-(
U mnie to samo... Błąd uwierzytelnienia poprzez węzeł krajowy....
Mam ten sam komunikat.
Pytanie kiedy naprawią bo ja mam to samo
Też mam ten błąd, w takim razie czekamy.
Informacja

Z powodu przerwy serwisowej
Portal jest chwilowo niedostępny.

Planowane przywrócenie dostępności:
2022-07-19 21:30

Za utrudnienia przepraszamy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Udało się zalogować ale trochę inną ścieżką dostępu:
> Na stronie gdzie wyskakuje błąd Węzła Krajowego
> Klikamy Prawy górny róg ekranu : Zaloguj do PUE
Na tej stronie zadziałał mi profil zaufany
Nie wiem czy ten błąd to jest kwestia logowania, czy po prostu jakaś lipa po stronie zusu.
Dzisiaj przy próbie zalogowania do PUE ( przez profil zaufany, ale nie hasłem i loginem tylko dalej przez bank) również wyskoczył mi komunikat o błędzie węzła krajowego.
Profil pue zus był zakładany w ten sam sposób ( przez profil zaufany i dalej logowanie jak do banku) , więc nie ma mowy o osobistym potwierdzaniu w urzędzie itp.
Jakieś 3 tygodnie temu (i wcześniej też) logowałam się w ten sam sposób i wszystko działało. Dzisiaj już nie. Zus, ogarnijcie się.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.