O FORUM DYSKUSYJNYM GOFIN-u

INFORMACJE O ZMIANACH NA FORUM

11-09-2017 r.

  • Wdrożono wersję responsywną serwisu Forum dyskusyjne. Wersja responsywna zwiększa użyteczność serwisu poprzez automatyczne dostosowywanie wyglądu serwisu do wielkości wyświetlaczy na urządzeniach przenośnych (smartfon, tablet).

03-03-2016 r.

  • Dodano możliwość wyszukiwania w tematach lub komentarzach własnych. Funkcja ta dostępna jest tylko dla zalogowanych Użytkowników Forum Dyskusyjnego.

30-09-2015 r.

  • Zmiana regulaminu

27-12-2013 r.

21-01-2013 r.

  • Zmiana regulaminu.

04-01-2013 r.

  • Zwiększenie ilości tematów obserwowanych.

21-12-2010 r.

  • Wprowadzenie zmian w Regulaminie Forum; dodano podpunkt wprowadzający możliwość stosowania mechanizmów obsługi Forum, które będą dbały o zgodność treści z postanowieniami Regulaminu (pkt 3b); wprowadzono zmiany porządkowe.

01-09-2010 r.

  • Wprowadzenie menu nawigacyjnego "Aktualnie jesteś".

29-09-2009 r.

  • Wprowadzenie rejestracji adresów IP forumowiczów.

23-07-2009 r.

  • "Moje konto - Moje ustawienia" - dodanie możliwości określenia działów, które mają zostać uwzględnione na liście tematów po zalogowaniu.

16-02-2009 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 8 regulaminu).

29-09-2008 r.

  • Rejestracja użytkownika - wprowadzono dodatkowe pole obowiązkowe - e-mail, na który zostanie wysłany link z prośbą o potwierdzenie.
  • Autor tematu otrzymał możliwość ograniczenia grona forumowiczów biorących udział w dyskusji tylko do użytkowników zalogowanych.

10-05-2007 r.

  • W oknie logowania dodano opcję "zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło".

04-04-2007 r.

  • Ze względu na bardzo dużą ilość dodawanych postów, bazę archiwum forum ograniczono do 6 miesięcy (poprzednio 12 miesięcy). Uwaga: usunięte tematy z archiwum forum są jednocześnie usuwane z listy tematów "obserwowanych".
  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego - pkt 5 regulaminu.

02-03-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 2g oraz 2j regulaminu).

28-02-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 1 oraz 2c-j regulaminu).

31-01-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 2c. regulaminu).

30-10-2006 r.

  • Wprowadzono nowy dział "Pogaduchy", do którego można dodawać tematy niezwiązane z dyskusją merytoryczną, dowcipy, itp. Tematy dodane do działu Pogaduchy nie będą widoczne w liście tematów znajdującej się na stronie głównej - dostęp do działu poprzez kliknięcie "Podział działowy >>> Pogaduchy" (przejdź do działu Pogaduchy).

    UWAGA: do działu zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu Forum Dyskusyjnego".

01-09-2006 r.

  • Z bazy Forum usunięto tematy (wraz z komentarzami) starsze niż rok. Ponadto, Forum podzielone zostało na dwie części. Pierwsza - bieżąca, na którą składają się tematy i komentarze dodane w ciągu ostatnich 30 dni oraz druga - archiwalna, na którą składają się pozostałe tematy i komentarze, nie starsze jednak niż 12 miesięcy (baza aktualizowana jest co 3 miesiące). Do bazy tematów archiwalnych nie można dodawać komentarzy.
  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 5. regulaminu).

16-06-2006 r.

  • W związku z licznymi sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono możliwość określania podstawowych informacji charakteryzujących Forumowicza (zakładka Moje konto -> moje ustawienia). Opcja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników zalogowanych. Szczegółowe informacje o Forumowiczach wyświetlane są w zakładce: O forum -> o Forumowiczach.

27-04-2006 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 7. regulaminu).

11-04-2006 r.

  • Wprowadzenie rozwijanego menu, w którym linki dostępne są po najechaniu kursorem myszy na odpowiednią pozycję.
  • W związku z sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono:
    • podział listy wyników wyszukiwania na dwie części: "tematy z komentarzami" i "tematy bez komentarzy"; tematy bez komentarzy pojawiać się będą na końcu listy.
    • możliwość określenia liczby dni, po których tematy bez komentarzy nie będą pojawiały się w listach tematów; opcja dostępna jest tylko dla użytkowników zalogowanych w menu "moje ustawienia" blokowanie tematów bez komentarzy
    • wyróżnianie tematów obserwowanych przez zalogowanego użytkownika. Na liście tematów, przy temacie obserwowanym pojawi się symbol temat obserwowany. Wyróżnienie widoczne jest po zalogowaniu.

06-03-2006 r.

  • Wprowadzenie możliwości określenia strony głównej Forum Dyskusyjnego dla użytkowników zarejestrowanych.

17-02-2006 r.

  • Wprowadzenie nowego układu menu, pozwalającego wykorzystać nowe funkcje Forum Dyskusyjnego. Przez początkowy okres wszystkie linki menu będą prezentowane jednocześnie.

13-02-2006 r.

  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach pytanie i odpowiedź z 750 do 1000 znaków.

07-02-2006 r.

  • Wprowadzenie klasyfikacji zadawanych pytań na podstawie zdefiniowanych działów tematycznych.

03-02-2005 r.

  • Wprowadzenie możliwości rejestracji i logowania, a wraz z nimi dodatkowe opcje dla zalogowanych (patrz korzyści z rejestracji).
  • Dodanie nowego odnośnika w menu głównym "o Forum", który kieruje do strony zawierającej ogólne informacje o zawartości, korzystaniu, zmianach na stronach Forum. Ze strony tej można także przesłać zapytanie do administratora Forum.

15-01-2005 r.

  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach treść tematu i treść komentarza.

03-01-2005 r.

Zmiana wyglądu strony głównej forum:

  • usunięto tabelę z najczęściej czytanymi tematami (tematy te dostępne są po kliknięciu w link "pokaż najczęściej czytane tematy forum"),
  • wydłużono listę tematów na pierwszej stronie, obecnie na stronie głównej wyświetlane jest 40 ostatnio dodanych tematów.

28-10-2004 r.

  • Uruchomienie nowej strony Forum Dyskusyjnego z dostępem dla wszystkich zainteresowanych, bez konieczności logowania się.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
An Error Occurred: Internal Server Error

Oops! An Error Occurred

The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.