O FORUM DYSKUSYJNYM GOFIN-u

INFORMACJE O ZMIANACH NA FORUM

11-09-2017 r.

  • Wdrożono wersję responsywną serwisu Forum dyskusyjne. Wersja responsywna zwiększa użyteczność serwisu poprzez automatyczne dostosowywanie wyglądu serwisu do wielkości wyświetlaczy na urządzeniach przenośnych (smartfon, tablet).

03-03-2016 r.

  • Dodano możliwość wyszukiwania w tematach lub komentarzach własnych. Funkcja ta dostępna jest tylko dla zalogowanych Użytkowników Forum Dyskusyjnego.

30-09-2015 r.

  • Zmiana regulaminu

27-12-2013 r.

21-01-2013 r.

  • Zmiana regulaminu.

04-01-2013 r.

  • Zwiększenie ilości tematów obserwowanych.

21-12-2010 r.

  • Wprowadzenie zmian w Regulaminie Forum; dodano podpunkt wprowadzający możliwość stosowania mechanizmów obsługi Forum, które będą dbały o zgodność treści z postanowieniami Regulaminu (pkt 3b); wprowadzono zmiany porządkowe.

01-09-2010 r.

  • Wprowadzenie menu nawigacyjnego "Aktualnie jesteś".

29-09-2009 r.

  • Wprowadzenie rejestracji adresów IP forumowiczów.

23-07-2009 r.

  • "Moje konto - Moje ustawienia" - dodanie możliwości określenia działów, które mają zostać uwzględnione na liście tematów po zalogowaniu.

16-02-2009 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 8 regulaminu).

29-09-2008 r.

  • Rejestracja użytkownika - wprowadzono dodatkowe pole obowiązkowe - e-mail, na który zostanie wysłany link z prośbą o potwierdzenie.
  • Autor tematu otrzymał możliwość ograniczenia grona forumowiczów biorących udział w dyskusji tylko do użytkowników zalogowanych.

10-05-2007 r.

  • W oknie logowania dodano opcję "zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło".

04-04-2007 r.

  • Ze względu na bardzo dużą ilość dodawanych postów, bazę archiwum forum ograniczono do 6 miesięcy (poprzednio 12 miesięcy). Uwaga: usunięte tematy z archiwum forum są jednocześnie usuwane z listy tematów "obserwowanych".
  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego - pkt 5 regulaminu.

02-03-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 2g oraz 2j regulaminu).

28-02-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 1 oraz 2c-j regulaminu).

31-01-2007 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 2c. regulaminu).

30-10-2006 r.

  • Wprowadzono nowy dział "Pogaduchy", do którego można dodawać tematy niezwiązane z dyskusją merytoryczną, dowcipy, itp. Tematy dodane do działu Pogaduchy nie będą widoczne w liście tematów znajdującej się na stronie głównej - dostęp do działu poprzez kliknięcie "Podział działowy >>> Pogaduchy" (przejdź do działu Pogaduchy).

    UWAGA: do działu zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu Forum Dyskusyjnego".

01-09-2006 r.

  • Z bazy Forum usunięto tematy (wraz z komentarzami) starsze niż rok. Ponadto, Forum podzielone zostało na dwie części. Pierwsza - bieżąca, na którą składają się tematy i komentarze dodane w ciągu ostatnich 30 dni oraz druga - archiwalna, na którą składają się pozostałe tematy i komentarze, nie starsze jednak niż 12 miesięcy (baza aktualizowana jest co 3 miesiące). Do bazy tematów archiwalnych nie można dodawać komentarzy.
  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 5. regulaminu).

16-06-2006 r.

  • W związku z licznymi sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono możliwość określania podstawowych informacji charakteryzujących Forumowicza (zakładka Moje konto -> moje ustawienia). Opcja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników zalogowanych. Szczegółowe informacje o Forumowiczach wyświetlane są w zakładce: O forum -> o Forumowiczach.

27-04-2006 r.

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 7. regulaminu).

11-04-2006 r.

  • Wprowadzenie rozwijanego menu, w którym linki dostępne są po najechaniu kursorem myszy na odpowiednią pozycję.
  • W związku z sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono:
    • podział listy wyników wyszukiwania na dwie części: "tematy z komentarzami" i "tematy bez komentarzy"; tematy bez komentarzy pojawiać się będą na końcu listy.
    • możliwość określenia liczby dni, po których tematy bez komentarzy nie będą pojawiały się w listach tematów; opcja dostępna jest tylko dla użytkowników zalogowanych w menu "moje ustawienia" blokowanie tematów bez komentarzy
    • wyróżnianie tematów obserwowanych przez zalogowanego użytkownika. Na liście tematów, przy temacie obserwowanym pojawi się symbol temat obserwowany. Wyróżnienie widoczne jest po zalogowaniu.

06-03-2006 r.

  • Wprowadzenie możliwości określenia strony głównej Forum Dyskusyjnego dla użytkowników zarejestrowanych.

17-02-2006 r.

  • Wprowadzenie nowego układu menu, pozwalającego wykorzystać nowe funkcje Forum Dyskusyjnego. Przez początkowy okres wszystkie linki menu będą prezentowane jednocześnie.

13-02-2006 r.

  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach pytanie i odpowiedź z 750 do 1000 znaków.

07-02-2006 r.

  • Wprowadzenie klasyfikacji zadawanych pytań na podstawie zdefiniowanych działów tematycznych.

03-02-2005 r.

  • Wprowadzenie możliwości rejestracji i logowania, a wraz z nimi dodatkowe opcje dla zalogowanych (patrz korzyści z rejestracji).
  • Dodanie nowego odnośnika w menu głównym "o Forum", który kieruje do strony zawierającej ogólne informacje o zawartości, korzystaniu, zmianach na stronach Forum. Ze strony tej można także przesłać zapytanie do administratora Forum.

15-01-2005 r.

  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach treść tematu i treść komentarza.

03-01-2005 r.

Zmiana wyglądu strony głównej forum:

  • usunięto tabelę z najczęściej czytanymi tematami (tematy te dostępne są po kliknięciu w link "pokaż najczęściej czytane tematy forum"),
  • wydłużono listę tematów na pierwszej stronie, obecnie na stronie głównej wyświetlane jest 40 ostatnio dodanych tematów.

28-10-2004 r.

  • Uruchomienie nowej strony Forum Dyskusyjnego z dostępem dla wszystkich zainteresowanych, bez konieczności logowania się.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.