Praca w ochronie a ilość urlopu

Postanowiłem o to zapytam, ponieważ jest to kwestia tak skomplikowana i niezrozumiała, że całkowicie się pogubiłem. Otóż pracuję jako pracownik ochrony w systemie rzadko chyba spotykanym - w dni powszednie są to służby 16-godzinne (od 15 do 7 rano), a w weekendy i święta 12-godzinne (od 7 do 19 i od 19 do 7). Liczba dni i godzin takiej pracy jest bardzo różna, w ciągu tygodnia są to najczęściej 2, 3 lub 4 dni, natomiast jeśli chodzi o godziny to czasem jest to tylko 28 godzin, czasem 48, czasem nawet 60. Ogólnie ilość godzin w miesiącu wychodzi też różnie - może to być zaledwie 150 a może też być ponad 200. Dodam jeszcze, że pracuję od początku marca 2021 (czyli już ponad 4 lata), skończyłem szkołę policealną na dwóch kierunkach (3,5 roku łącznie) co podobno daje dodatkowe 6 lat do stażu urlopowego, a ponadto od lutego 2021 posiadam stopień niepełnosprawności lekki, a września 2023 również umiarkowany (dodatkowe 10 dni urlopu). Jeszcze mogę dodać, że grafiki dostajemy co miesiąc.
Nie piszesz, jaki macie okres rozliczeniowy - zapewne inny niż miesięczny, skoro masz różną liczbę godzin w miesiącu. Jeżeli miesięczny to masz nieprawidłowo planowany czas pracy. Ale to tak na marginesie, bo na urlop to nie ma wpływu.

A co do samego urlopu - po pierwsze, bez konkretnych DAT to nikt nie powie, czy masz 26 dni urlopu czy nie. Za szkołę policealną jest 6 lat, do tego liczy się staż pracy, ALE jeżeli uczyłeś się w trakcie zatrudnienia, no to tych okresów się nie sumuje, tylko wybiera wariant korzystniejszy. Bez dat trudno powiedzieć, czy masz te 26 dni czy nie (prawdopodobnie masz, ale ręki nie dam uciąć).