Problem z zalogowaniem do PUE-ZUS przez podpis kwalifikowany

Czy macie problem z zalogowaniem do PUE-ZUS przez podpis kwalifikowany?
Tak, mam. Mieli i nie chce przepuścić. Szukam rozwiązania
Podobno do ZUS-u były zgłoszenia o problemie ale jak widzę nic nie zrobili w tym temacie
Mam ten sam problem.
Dodatkowo u mnie kody weryfikacyjne przy logowaniu loginem i hasłem nie dochodzą.

taka cyfryzacja na wysokim poziomie :)

Po zalogowaniu się przez bankowośc internetową pisałam poprzez PUE o tym problemie. Odpowiedzi nie dostałam.
Ja też dziś próbuję się zalogować przez podpis kwalifikowany i nic...
Drugi dzień próbuję i nic.
U nas również problem, szukamy rozwiazania
Byłam rano i było OK.
A u mnie śmiga i nawet o kody nie krzyczy :)
Kom. 8
my mówimy o logowaniu podpisem elektronicznym - tam nie były kody wymagane

"nawet o kody nie krzyczy :) " - nie bedzie krzyczał przez 30 dni, jak doda się urządzenie do zaufanych - taka zmiana :)

kom. 7 logujesz się podpisem ?
U mnie śmiga i wczoraj i dzisiaj.
Witam,
Czy występują u Was w dalszym ciągu problemy z zalogowaniem do ZUS poprzez podpis elektroniczny ?
Witam.
Czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu? U nas wciąż występuje ten problem.
Dostałam odp. z ZUS, że pracują nad rozwiązaniem problemu
Dzięki Megania za info, bo siedzę na telefonie do ZUS od 40 minut.
Jeśli wiedzą o problemie to pozostaje nam tylko czekać...
A czy możemy w jakiś sposób uporządkować występowanie problemu ?
Logowanie przy użyciu loginu i hasła z opcją potwierdzenia dwuskładnikowego odbywa się prawidłowo, podobnie, poprawnie jest w przypadku logowania przy użyciu profilu zaufanego, problem dotyczy tylko Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego gdzie po wpisaniu PINu zapętla się pętla ? Proszę o informację zwrotną jeśli występuje podobna lub inna postać występowania problemów z logowaniem.
Dokładnie, przy podpisie kwalifikowanym po wpisaniu pinu kółeczko kręci się radośnie bez końca...
Ostatnio dostałam odpowiedź z ZUS-u że może to być też problem po stronie wystawcy certyfikatu ponieważ mają info że przez niektóre certyfikaty się loguje bez problemu a przez inne nie. Tragedia z nimi. Tylko to oni coś tam majstrowali. Jak na razie loguję się przez login.gov. Jak trzeba coś wysłać to bez problemu można dokumenty podpisywać podpisem kwalifikowanym i idą
Jeśli jakaś zmiana dokonałaby się u Was, posiadalibyście jakąś informację ze strony ZUS, dajcie znać proszę na tym forum.
Przed chwilą dodzwoniłam się do zus i uzyskałam informację, że niektórym osobom pomaga przeinstalowanie Javy (mi nie pomogło).
Poza tym mają wytyczne, żeby prosić o przesyłanie maili na cot zus pl z danymi przeglądarki, systemu operacyjnego i dostawcy podpisu elektronicznego.
Dzień Dobry,
To tak dobrze, że dostajecie jakieś odpowiedzi ze strony ZUS. Miałem okazję wysłać zgłoszenie z formularza kontaktowego na stronie ZUS - prócz automatycznej odpowiedzi potwierdzającej otrzymanie zgłoszenia - bez kontaktu, wysłałem mail na cot(at)zus_pl - bez odpowiedzi. Dzięki za wskazówki - zaktualizowałem Java do nowej wersji - po tym - sytuacja taka sama jak i przed. Jak funkcjonuje infolinia Zus ? W automatycznych komunikatach na infolinii mowa jest o PINie - o jaki PIN chodzi, nie wydaje mi że chodzi o PIN do certyfikatu.
Piątek wieczór - problem nadal nierozwiązany, ciągle kreci się kółko po logowaniu za pomocą podpisu kwalifikowanego, ktoś już sobie z tym poradził ?
U mnie problem trwa
Czy nadal macie problem?
Niestety próbuję od rana podpisem kwalifikowanym i nic do przodu...
Mam ten sam problem informatyk zrobił wszystkie aktualizacje na nowo java, nowe przeglądarki, szafir a kółeczko jak się kręciło tak się kręci dalej - logowanie przez podpis kw.
U mnie nadal problem z logowaniem...
Kom.23
update z soboty:
udało mi sie zalogować i podpisać dokumenty na innym komputerze (tym samym podpisem kwalifikowanym, bez dodatkowych reinstalacji)
na swoim komputerze mimo przeinstalowania przeglądarki, javy, szafira ppojawiał się komunikat "signed certificates not read"
Czy dalej macie problem?
Bo ja skontaktowałam się z infolinią ZUS przekazali mi informację, żeby skontaktować się z dostawcą podpisu - certyfikatu bo prawdopodobnie problem jest po ich stronie, dostawcą mojego podpisy jest PWPW, pan z którym rozwiałam przeprowadził mnie przez cały proces usunięcia podpisu i ponownej instalacji na moim komputerze niestety w efekcie końcom nie dało to rozwiązania problemu brak możliwości zalogowania jak był tak jest dalej.
Będę wdzięczna z informacje jak to u was wygląda.
U nas nadal nie działa - podpis firmy eurocert. Wielu znajomych loguje sie normalnie przez podpis PWPW, innym z tym podpisem nie działa. O co chodzi? czy ktoś ma rozwiązanie problemu?
Witam Was,
A ja miałem okazję kontaktować się ze swoim dostawcą Certyfikatu/Podpisu i bez jakichś specjalnych wskazówek, zaleceń poinformowano mnie, że ZUS od 8 maja ma problemy z wdrożeniem elektronicznych podpisów kwalifikowanych - część certyfikatów jest prawidłowo autoryzowanych a część nie - mimo spełniania wymagań co do wersji Javy, Szafira, sterownika czytnika i czego tam jeszcze.PUE ZUS ---> eZUS = CHAOS.
Aktualizacja w zusie - 23/24 maja - naprawa logowania przez podpis kwalifikowany
Witam,
~puezus to jest jakaś oficjalna informacja przekazana przez ZUS ? W informacjach na stronie ZUS ostatnia informacja pochodzi z 19 maja 2025 i dotyczy Konsekwencji podszycia się pod ZUS. W tym momencie widnieje komunikat "Portal PUE/eZUS jest tymczasowo niedostępny" "Planujemy uruchomić portal 20-05-2025 o godzinie 11:00." Ciekawe co nastąpi po godzinie 11."
Na tyle oficjalna że przekazana przez telefon przez konsultanta... że wiedza o problemie i naprawią
Ja dostałam odpowiedź mailową:
"problem z logowaniem do profilu PUE/eZUS przez kwalifikowany podpis elektroniczny jest nam znany.
W ramach naprawy została przygotowana poprawka serwisowa. Planowany termin wdrożenia to 23.05.2025r."
Ok, Dzięki że dzielicie się wiedzą w związku z zaistniałym problemem, mimo że macie ręce pełne roboty.
Nadal nie działa, loguję się przez bank. Wszystkie loginy, hasła i potwierdzenia przechodzą, widzę w tle moje dane, ale wyskakuje okienko "Brak uprawnień do wykonywania funkcji" i po OK wyrzuca całkowicie.
Próbowałem do dzisiaj wielokrotnie.
Witam Was,
Jeśli chodzi o wyeliminowanie problemu z logowaniem przy użyciu Podpisu Kwalifikowanego terminem, o którym była mowa był przełom 23/24 maja. Czy ktoś miał okazję testować, weryfikować funkcjonalność po 24 maja ? Czy doszło do jakichś zmian ?
Dziś dostałam maila:
"W miniony weekend została wgrana poprawka co powinno udostępnić poprawne korzystanie z podpisu kwalifikowanego na platformie PUE. W razie kolejnych problemów proszę o wiadomość zwrotną. Wiadomość proszę wysłać z platformy PUE wybierając zadaj pytanie ZUS"
Oczywiście próbowałam się zalogować i dalej nie działa..... wysłałam znów maila.
U nas nadal nie działa podpis kwalifikowany od Sigillum. Wszystkie wymagania są spełnione.
Podpis kwalifikowany od Certum (Asseco) nadal nie działa.
Otrzymałam kolejnego maila z ZUS:
"ponieważ wprowadzona poprawka nie rozwiązała problemu sprawa ponownie została zgłoszona do administratora profilu PUE ZUS"
U mnie nadal nie działa
U mnie również nie działa
U nie też nie działa
Dostałam takiego maila:

Problem nie powinien już występować. P roszę zamknąć przeglądarkę internetową i wyczyścić zawartość folderu TEMP. Aby otworzyć katalog TEMP, proszę:
- kliknąć menu Start (lewy dolny róg ekranu, znaczek Windows)
- w oknie Wyszukaj programy i pliki wpisać „%TEMP%”,
- kliknąć przycisk Enter na klawiaturze.

Aby wyczyścić folder, proszę zaznaczyć całą jego zawartość (np. nacisnąć jednocześnie klawisze Ctrl i A) i usunąć pliki.
Jeżeli pojawi się komunikat, że dany plik nie może zostać usunięty, proszę wybrać Pomiń.
Następnie proszę usunąć pliki z kosza.
Proszę także usunąć historię przeglądania z przeglądarki:

1. w przeglądarce Mozilla Firefox – na pasku zadań w prawym górnym rogu Menu aplikacji (ikona z trzema kreskami) > Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > sekcja Ciasteczka i dane witryn > Zachowane dane,,, > proszę wyszukać zus. pl > Usuń zaznaczone,

2. w przeglądarce Google Chrome – na pasku zadań w prawym górnym rogu (ikona z trzemakropkami) > Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Pliki cookie innych firm > Zobacz wszystkie dane witryn i ich uprawnienia > proszę wyszukać zus. pl i usunąć dane> ikona kosza ,
3. w przeglądarce EDGE - na pasku zadań w prawym górnym rogu Menu (trzy kropki) Ustawienia > Pliki cookie i uprawnienia witryn > w obszarze Pliki cookie proszę wybrać pozycję Pliki cookie i dane witryn > Zobacz wszystkie pliki cookie i dane witryn proszę wyszukać zus. pl > Usuń wszystkie widoczne.

Po wykonaniu tych czynności proszę otworzyć przeglądarkę i spróbować ponownie wykonać operację, która się nie powiodła.


Może komuś pomoże, mi niestety NIE POMOGŁO
Mi też nie pomogło, certyfikat z KIR (szafir).
Sigillum karta DARK nadal nie działa.
U nas też to nie pomogło ręce opadają.
Witajcie
Logując się przez podpis Ezus przekierował mnie na stronę na której domagał się założyć hasło po wpisaniu nowego hasła spełniającego wymogi zalogowałam się na konto.
Dziś udało się zalogować SIGILLUM karta DARK, przeglądarki EDGE i CHROME.
Nareszcie udało się!!! ale się zdziwiłam z samego rana :)
SUKCES!!!!!!!!
Treść zablokowana przez Administratora w oparciu o Regulamin Forum.
No dobra, działa. Ooo widzę że mój poprzedni komentarz zablokował admin. Pewnie jakaś łajza doniosła adminowi - zobaczysz jeszcze Cię dorwę, dojadę Cię. ;-) No dobra, sam na siebie doniosłem, bo doszedłem do wniosku, że to jednak nie jest miejsce żeby siać jakikolwiek ferment.
Udało się :) Przeglądarka Firefox - podpis CERTUM
Nie mogę się zalogować podpisem kwalifikowanym KIR. Przeinstalowałem już wszystko i na wszystkich przeglądarkach to samo!!
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.