Symfonia e-biuro opinie

Bardzo proszę o opinię na temat małej księgowości w chmurze e-biuro Symfonia. Obecnie pracuję na MK Symfonia, którą wygaszają i nakłaniają do migracji do e-biuro. Nie zdążyłam tego przetestować, bo po prostu nie mam czasu, zastanawiam się czy dać sobie spokój i kupić pakiet w Streamsofcie (Ala, Aga, Ewa), czy dalej walczyć z Symfonią. Bardzo prosze o opinię osób, które już przetestowały małą ksiegowość w e-biuro, z góry dziekuję :)
Program jest bardzo rozbudowany, ma dużo funkcji. Ale żeby poznać tak rozbudowany program do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów potrzeba sporo czasu. Za wsparcie telefoniczne trzeba zapłacić dodatkową opłatę 62 zł za miesiąc - ale liczą za cały okres abonamentu - wychodzi ponad 1400 zł. Dobrym słowem, które zostało użyte w Pani zapytaniu jest "walczyć z Symfonią". Nie wiem, czy nie zrezygnuję.
Zmuszona jestem przejść na ebiuro to jest dziadostwo R2Ksiega był to prosty program a tu cały czas się gubię przechodze na innny program
Odradzam, program nie odpowiedni dla księgowych. Praca trwa co najmniej 2 razy dłużej niż w R2 księdze. Nie przejrzysty, pomoc przyjmie każdy żal ale i tak nic się nie zmienia. Strata czasu i pieniędzy. Mnóstwo nakładu pracy aby przenieść dane a teraz szukam coś nowego bo nerwy nie wytrzymują.
Zdecydowanie odradzam- myślałam w pierwszej chwili że mam najdroższy program do fakturowania ale niestety nawet do tego się nie nadaje nagle po trzech miesiącach przestały przychodzić wiadomości z możliwością pobrania pliku JPK_FA to samo z wydrukiem faktur rozwiązania chciałoby się powiedzieć prymitywne i zabiera cenny czas ponad miesiąc temu zgłosiłam problem iiii nic zupełnie nic- czyli mam bardzo drogi bezużyteczny program. Co do narzędzia do biura rachunkowego to jak najdalej od tego produktu - żal pozostał po resecie - jak można było zabić świetny produkt i pogratulować symfonii myślę szybkiego upadku z takimi produktami i obsługa techniczną, klienta i czym tam jeszcze wszytko jest kompletną porażką za koszmarne pieniądze.
Po Resecie2, który był prostym, intuicyjnym, szybkim w pracy, przejrzystym, logicznym programem trudno przejść na produkty Symfinii. Ja po 4 miesiącach walki chyba tracę cierpliwość... TYLKO CO DALEJ???
Polecam programy ALA,AGA i EWA firmy StreamSoft. Proste, intuicyjne, zawierają to co potrzeba, na bieżąco aktualizowane. Kontakt telefoniczny bezproblemowy, wszelkie pytania wynikające z braku doświadczenia rozwiązywane od ręki. Pracuję na ich programach już ponad 20 lat i nie zamienię na inne :)
E-book SYMFONII - Gówniany program , gówniana pomoc , gówniana zmiana . W ogóle brak pomocy , zainstalowałem nowy program e-book DEMO żeby go sprawdzić gdzie miał być dostęp na 45 dni , po 1 dniu zamienił mi starą wersję na nowa , zablokował wszystko , brak dostępu nawet do odczytu danych . A oni mi piszą żeby wpisać KOD aktywacyjny ??? GDZIE ??? pytam , jak nic się nie otwiera . Byłem z nimi kilka lat , ale mam ich dość . Pisze maile z prośba o pomoc to mnie odsyłają do forum , odpisują po 2 -3 dniach , dzwoniąc to przeżucają od jednego do drugiego . Szkoda czasu i pieniędzy
Symfonia jest najgorsza. Kontakt masakra !
BŁAGAM O POMOC JAKI PROGRAM JESTE PROSTY ?
7 MIESIĘCY MUSZĘ WPROWADZIĆ :(((( NA JUŻ BO SYMFONIA TO TRAGEDIA!!!
ALA firmy StreamSoft jest podobnie intuicyjna jak Reset, nie trzeba nawet czytać instrukcji, a jak czegoś nie można znaleźć w menu to pomoc techniczna przez telefon jest naprawdę bez zarzutu. W dodatku ceny mają przystępne
Witam w Symfonii jestem z Wami program TRAGEDIA, Reset to perełka, długo pracowałamna nim, a teraz mam problem bo nie wypowiedziałam w okreslonym czasie umowy i zmuszają mnie do zapłaty czego nie nie potrzebuje. Czy ktos mi podpowie jak pozbyć się tej wszy i nie zapłacić za podobno nasze zamówienie na program bo mieli w Resecie odznaczonego ptaszka na automatyczne przedłuzenie.
Będę wdzięczna za pomoc.
Treść zablokowana przez Administratora w oparciu o Regulamin Forum.
Dla obecnych użytkowników oprogramowania R2FK i R2Księga i innych mam bardzo interesującą propozycję współpracy.
Program jest praktycznie nie do używania pod każdym względem: wizualnym, funkcjonalnym, merytorycznym i użytecznym.
Wizualnym. Wyświetla się bardzo blado, wpisy są takie jakby były nieaktywne, wszystkie okienka są tak rozstrzelone, że praktycznie nie można wyświetlić na jednym ekranie wszystkich danych dokumentu księgowanego. Po poszerzeniu ekranu aby wszystko było na jednym ekranie okienka są tak małe, że w ogóle nieczytelne. Nie ma w ogóle możliwości zmiany kolorystyki czy ściemnienia znaków. Po 9 miesiącach używania wzrok pogorszył mi się o 25%.To tylko pierwsze spostrzeżenie, bo tych mankamentów jest dużo więcej.
Funkcjonalność tego programu to kompletne nieporozumienie. Ustawienia podatkowe i ubezpieczeniowe podatnika i firmy trzeba robić w 5 różnych punktach, a i tak nie da się dobrze. Reszta w następnych komentarzach, bo limit.
Wprowadzanie dokumentów księgowych jest na około 4 sposobów z czego każdy zły. Jeden to poprzez skany, ale księgowanie zeskanowanego dokumentu wiąże się z przewijaniem wielu metrów ekranu z danymi z dokumentu ze względu na rozstrzelenie tych okienek z danymi a ponadto wiele danych to jakaś radosna twórczość autora, bo są tam takie okienka jak "konwersacje", "załączniki" mimo że sam skan jest załącznikiem, "historia" i temu podobne bzdury. Natomiast żeby zobaczyć jakie dane ze skanu program zaciągnął trzeba wgłębiać się w różne opcje i zrobić kilka kliknięć żeby obejrzeć te dane. Ale żeby tego było mało, to jeżeli chcemy poprawić dokument to musimy dodatkowo kliknąć "edytuj" chociaż dokument nie jest zaksięgowany. Potem przejść trzeba do odpowiedniej pozycji i tu nagle na dokumencie skanowanym otwiera się okienko skąd program wziął te dane. Wszystko to niemiłosiernie skacze przed oczami i tracimy po chwili orientację co tak naprawdę robimy.
Ciekawostka: e-biuro zaczytuje fakturę z pozycjami zamiast podsumowania faktury. Zatem jeżeli mamy fakturę ze 100 pozycjami to każda pozycja będzie wyświetlona w okienkach. Wtedy przewijanie danych z takiej faktury to kilometry ekranu, bo na samym dole jest przycisk "grupuj" aby program ci pogrupował wszystkie pozycje wg stawki VAT. Mimo, że każda faktura ma tabelkę z podsumowaniami stawek zastosowanych w fakturze. Symfonia musi to zrobić po swojemu co często nie jest zgodne z tym co na fakturze. Zupełnie nikomu nie potrzebna taka funkcjonalność ale nie można jej wyłączyć w ustawieniach.
Innym sposobem wprowadzania dokumentów jest wprowadzanie ręczne i to można robić na 3 sposoby. Jeden to wprowadzanie dokumentu (tak się nazywa opcja) ale tu można tylko wprowadzić 4 rodzaje fakturę i paragon sprzedaży, fakturę zakupu i pozostałe zakupy. W dodatku jest w formie rozszerzonej i uproszczonej. Jedna różni się od drugiej tym, że pierwsza jest na 5 ekranów a druga na 3. Koszmar.
Każdy dokument ma 3 daty: wystawienia, otrzymania, zdarzenia. I każdą z tych dat musimy wprowadzać z palca, bo nic się domyślnie nie kopiuje, a przecież w 99% są to te same daty. Mało tego, każdą datę musimy wprowadzać oddzielając myślnikami dni, miesiące i rok bo ten prymitywny program nie ma ustawionego formatu domyślnego. Jeżeli wpiszesz jako ciąg cyfr to program tej daty nie przyjmie. Tacy geniusze go wymyślili. Ponadto tzrba zmitrężyć czas na określaniu zapłaty za dokument, co w biurze rachunkowym w przypadku księgowości uproszczonej jest rzadkie, ale nie można wyłączyć rozliczeń, tak jak to jest w innych programach. Po jakimś pół roku ci geniusze z symfonii wprowadzili okienko do zaznaczenia "zapłacono w całości" jako takie ułatwienie dla użytkowników. Tylko że nie pomyśleli, że kiedy proram jest współużytkowany przez przedsiębiorcę i księgowość to takie "ułatwienie" jest utrudnieniem. Zupełnie nie rozumiem dlaczego nie można przypisać funkcji rozliczania płatności użytkowikowi.
Mogę pomóc aby zachować wzrok i nerwy :)
Po więcej zapraszam do kontaktu telefon: pięć siedem dziewięć zero cztery pięć zero pięć dziewięć
Już kilkanaście Biur po sprawdzeniu jak pracuje się w chmurze wraz z klientami (bezpłatny moduł dla klientów biura do wystawiania faktur i do wrzucenia w OCR wydatków) zadaje pytanie jak dotychczas mogli bez tego pracować :)
Znajoma, która ostatnich klientów właśnie skończyła przenosić w tym miesiącu - dzwoniła po powrocie z Paryża z informacją, że nareszcie po kilkunastu latach pracy na programach Reset'u pierwszy raz w tym miesiącu 11'tego mogła zamknąć miesiąc i poleciała na tydzień urlopu :)
FB: wFirma - bezpłatne szkolenia
Potwierdzam wszystko to co napisał użytkownik MERITUM. Miałem dokładnie te same odczucia/wrażenia pracując na tej jak się okazało technologicznej porażce. Są o wiele lepsze rozwiązania.
Dla obecnych użytkowników oprogramowania R2FK, R2Księga, R2Firma, MK Symfonia oraz e-biuro Symfonia - zapewniam roczny bezpłatny dostęp do wFirmy. Promocja do końca roku.
Po więcej zapraszam do kontaktu telefon: pięć siedem dziewięć zero cztery pięć zero pięć dziewięć
FB: wFirma - bezpłatne szkolenia
Polecam varico, tani, prosty, intuicyjny, pracuje na nim juz ponad 10 lat przy sporej ilości firm. W poscie [1407778] pisze sie rownież o tym programie przez kilku użytkowników.
Myślałam, że jestem jedyna, która tak tęskni za Reset2fk czy Reset2księga, to były wspaniałe, czytelne, intuicyjne programy, miały wszystko, poruszanie się było intuicyjne, bez trudności, bez komplikacji a SYMFONIA....cóż, rezygnuje i przechodzę na inny program....może enova365 lun * * * * * , byle daleko od Symfonii.
Ja również przeszłam na e biuro ale pracuje jeszcze w starej ten nowy jest Totalną porażką
Pani Sylwio proponuje zupełnie bez zobowiązań i bezpłatnie sprawdzić sobie jak pracuje się na wFirmie nawet przez rok.
W razie pytań służę swoją pomocą.
Pracuję na Symfonia MK, choć mam wykupione eBiuro. To porażka totalna. Mało przejrzysta, trudno wprowadzić dokument, bo formułek trzeba szukać po całym ekranie. Mam nadzieję, że przedłużą o kolejny rok Symfonię MK, tak jak KSeF. Tyle lat pracuję na Symfonii, a tu wypuścili taki bubel i to obowiązkowy, bez alternatywy na pozostanie na starym programie.
Pani Danuto proponuje zupełnie bez zobowiązań i bezpłatnie sprawdzić sobie jak pracuje się na wFirmie nawet przez rok. W razie pytań lub potrzeby pomocy służę swoim wsparciem i pomocą.
Niestety co do Symfoni, to również jestem na wielkie NIEEEEE
Od kiedy Symfonia kupiła 2RPłatnik ciągłe problemy, błedy, wywala baza danych, błędne wyliczenia, błąd komunikacji, a po 2 godziach zamykają zgłoszenie problemu...bo człowiek nie odpowiedział im na emaila (jakby spotania nie było i księgowośc nie pracowała w miedzy czasi)...Szok!!! Ostatnio zapłąciłam ponad 2 tys za aktualizację za rok. A mamy czas PIT 11 i PIT 4R, a program od dwóch dni nie działa
Pani buziaczek27 jeśli nie mają Państwo jakiegoś bardzo rozbudowanego systemu wynagrodzeń, to proponuje zupełnie bez zobowiązań i bezpłatnie sprawdzić sobie jak pracuje się na wFirmie w module kadry/płace nawet przez rok za darmo.
W razie pytań lub potrzeby pomocy służę swoim wsparciem i pomocą.
Po więcej zapraszam do kontaktu telefon: pięć siedem dziewięć zero cztery pięć zero pięć dziewięć
FB: wFirma - bezpłatne szkolenia
Do kom. 26 nie przedłużą o kolejny rok bo Mała Księgowość pracuje na silniku Pervasive a firma, która im go dostarcza wycofała go więc tak naprawdę Symfonia nie ma na czym pracować
Moduł kadry i płace beznadziejny wynagrodzenie rozliczane tylko miesięcznie w kwocie stałej bez rozliczania godzinowego, nie można tez dać stawki godzinowej w parametrach umowy o pracę, PPK bez możliwości edycji kwoty, ewidencja czasu pracy każdy dzień ewentualnie tydzień wprowadzany osobno, a powinno być domyślnie 100% obecności w miesiącu od 7-15 i tylko powinno się nanosić nieobecności, nie pamięta parametrów z poprzedniego miesiąca np. potrąceń - to nie jest oprogramowanie do polecenia
Jeśli nie przedłużą Symfonii MK, to w trybie ekspresowym szukam innego programu. Na 2024r wykupiłam e-biuro i próbowałam pracować . Porażka, ograniczyłam tylko do wystawiania faktur. Wydłuża pracę 0 50%, mało przejrzysty, szukanie formułek po całym ekranie. Po tylu latach muszę zrezygnować.
Pani Danuto proponuje zupełnie bez zobowiązań i bezpłatnie sprawdzić sobie jak pracuje się na wFirmie nawet przez rok za darmo.
W razie pytań lub potrzeby pomocy służę swoim wsparciem i pomocą.
Po więcej zapraszam do kontaktu telefon: pięć siedem dziewięć zero cztery pięć zero pięć dziewięć
FB: wFirma - bezpłatne szkolenia
Przez 20 lat byłam piewcą zalet symfonii, teraz powiem - jeśli tylko zastanawiasz się nad wdrożeniem lub przejściem na ebiuro. NIE RÓB TEGO, TO BĘDZIE TWÓJ NAJWIĘKSZY BŁĄD ZAWODOWY. Nie wiem jak można było skopać tak dobry program, zastępując go tym czymś pseudo. Natomiast jeśli chcesz przypomnieć sobie programy z początku wieku, lubisz BARDZO często korzystać z kalkulatora i jesteś pasjonatem zagadek skąd wzięła się ta suma....to i tak się zastanów
EBiuro.
Niestety wszystkie uwagi są trafne (bez komentarzy reklamowych)
Rozwiązane nie jest przeznaczone do biur rachunkowych.
Wolne stronnicowanie innymi słowy wolne działanie (sekundy w ciągu dnia zbijają się w godziny strat i nie chodzi o wolne łączę) jest nie do przyjęcia.
Migracja hm... wolne żarty... wszystko w filmikach... Niby ładnie pięknie... a Tu klops.
Prostota, szybkość małej księgowości, legła w gruzach.
Kilkunastoletnie przywiązanie stałych klientów którzy trwało mimo dość specyficznego marketingu firmy umarło.
Szkoda mi tylko wielu użytkowników którzy, teraz niestety przenoszą góry dla dziwnych rozwiązań i pomysłów firmy.
NieBrawa. Żal.
Przez lata pracowałam na MKP Sage Symfonia i mogę powiedzieć z perspektywy czasu " piękny program" obecnie pracuję na e-biuro. Po miedzy tymi programami jest ogromna przepaść, mam wrażenie, że cofnęłam się o dwie dekady do tyłu, program czasochłonny, nie przystosowany do wielu rozwiązań np. wprowadzanie faktur za usługi budowlane na przełomie miesięcy gdzie mamy do czynienia z inną data obowiązku do podatku dochodowego a z inną do VAT to ujecie w programie jest "wyższą szkoła księgowania", ogólnie problem z datami, brak bufora aby cokolwiek zobaczyć trzeba dokumenty zaksięgować, jeżeli znajdzie się błąd trzeba dokumenty odksiegowywac i tak w kółko. Ogólnie gdybym wiedziała, że jest tak pracochłonny i tak nieelastyczny na pewno bym się nie zdecydowała na pracę w e-biuro. Jestem nie zadowolona.
Dzien dobry, pracowałam na MK Start teraz próbuje na e-biuro. Chciałam ostatnio otworzyć MK i okazało się że wyskakuje błąd i nie mogę otworzyć. Pan w Symfonia powiedział że niestety ale już nie pomagają w MK Start Symfonia i że muszę sobie zainstalować jeszcze raz Pervasive PSQL 12, ale on mi tego pliku nie prześle bo Symfonia nie ma już na to licencji. Niestety linki które wcześniej działały do stron Symfonia z tymi plikami już nie działają. Może ktos z Państwa posiada taki plik instalacyjny (zapisał go sobie wcześniej)? Ja niestety zainstalowałam dawno temu z linku, który dostałam a nie zapisałam pliku instalacyjnego. I teraz masakra, bo nie mogę otworzyć MK Symfonia bez ponownej instalacji Pervasive i nie mam dostępu do danych z poprzednich lat. Będę wdzięczna za info czy ktoś może zapisal ten plik Pervasive i mógłby udostępnić. Bardzo dziękuję za pomoc
Najgorszy program na jakim pracowałam, nie polecam, pieniądze wyrzucone w błoto, nic nie działa.
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.