Program Płatnik po aktualizacji nie działa baza danych

Po pobraniu aktualizacji w Program Płatnik występuje komunikat "Błąd bazy danych. W tablicy "PLATN_DRA2RCA2" brak jest pola "III_DOCHOD", "Baza danych posiada niepoprawną strukturę".
Następnie uruchamia się kreator połączenia z bazą danych - "Program Płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych. Nawet podczas tworzenia nowej bazy na końcu jest komunikat, że baza danych posiada niepoprawną strukturę. Błąd bay danych. W tablicy "ZUSDRA2RCA2" brak jest pola "III_DOCHOD".
Co może być przyczyną? Czy ktoś jeszcze tak ma?
Tak, u mnie jest ten sam błąd. Będzie trzeba chyba poczekać do poniedziałku i zadzwonić na infolinię :/
Próbowałam z ciekawości utworzyć nową bazę i przy tworzeniu nowej pustej również pojawia się ten sam błąd, więc pewnie to jakiś błąd w strukturze programu.
U mnie wszytko OK po pobraniu aktualizacji restart aplikacji i konwersja bazy danych , jedyna anomalia to tworzenie przelewu nie można go modyfikować nie można także zweryfikować dokumentu płatniczego z jego poziomu tylko z belki menu
U mnie nie było właśnie nic o konwersji, tylko od razu po aktualizacji wejście do programu i informacja, że błąd bazy danych. Mam nadzieję, że da się to jakoś naprawić...
Sprawdź na jakie konto zostało wykonane logowanie do programu Płatnik – komunikat pojawia się gdy zalogowany jest Użytkownik a nie Administrator. Użytkownik nie ma uprawnień do wykonania konwersji bazy danych, która musi się odbyć w związku z wykonaniem aktualizacji programu Płatnik.
Zaloguj się do programu Płatnik jako Administrator i wykonaj konwersję bazy danych.
Uruchom jako administrator, Login ADMINISTRATOR ..... niestety nic nie działa:/ Przy próbie połączenia z wcześniejszymi kopiami bazy danych te same błędy:/
Jestem jako administrator i niestety błąd jest nadal.
To już nie mam innego pomysłu niestety
Udało mi się to naprawić. Lenka, jeśli czujesz się na siłach (tylko uwaga: musisz znać hasło i do programu Płatnik, i do bazy danych), to zrobiłam tak:
- znalazłam plik bazy danych i dla bezpieczeństwa skopiowałam go w inne miejsce na dysku,
- całkowicie odinstalowałam program Płatnik,
- ściągnęłam instalkę Płatnika ze strony ZUS, kliknęłam prawym przyciskiem myszy i wybrałam "Uruchom jako administrator" i zaczęło instalować, przy instalacji NIE tworzyłam bazy danych,
- po zainstalowaniu kliknęłam ikonę Płatnika prawym przyciskiem "Uruchom jako administrator" - wówczas zasygnalizował aktualizację, zaakceptowałam,
- po instalacji aktualizacji nie wpisałam hasła do programu, tylko wcisnęłam Anuluj,
- ponownie kliknęłam ikonę Płatnika prawym przyciskiem myszy "Uruchom jako administrator", wpisałam hasło do programu i pojawiło się okno wyboru bazy danych,
- wybrałam bazę, wpisałam hasło do bazy i dostałam informację o konwersji,
- program skonwertował bazę i wszystko działa poprawnie
Super ze ci się udało a możesz sprawdzić jak tworzą ci się wpłaty czy możesz je edytować np nazwa wpłacającego ?
Hmm, prawdę mówiąc nigdy nie korzystałam z dokumentów płatniczych w Płatniku - w którym miejscu je tworzysz?
Wczoraj próba nadinstalowania programu, skopiowania bazy w inne miejsce - nadal nic nie działało...
Dzisiaj odinstalowałam PP, zainstalowałam ponownie, wykonałam czynności jak zalecała AgnieszkaKsiegowa - dalej nic...
Uruchomiłam ponownie komputer, uruchomiłam program Płatnik jako administrator - próba połączenia z bazą dalej te same błędy, ale przynajmniej udało się utworzyć nową bazę danych... Potem spróbowałam wskazać istniejącą bazę danych, wreszcie pojawiła się informacja o konwersji i udało się połączyć z bazą...
Mam kilka kopii bazy danych - przy niektórych przechodzi konwersja, przy niektórych dalej są błędy.
Cieszę się że mi się udało (bo przecież od poniedziałku trzeba ciężko pracować), ale kilka straconych godzin i niesmak, że jak zwykle po aktualizacji PP coś nie działa pozostał... Infolinia pewnie będzie znowu oblegana
Do "ITT" - faktycznie w nowo utworzonych Dokumentach płatniczych nie da się edytować Nazwy zleceniodawcy. Pewnie jeszcze dużo niedociągnięć wyjdzie...
Nadinstalowanie nic nie daje, bo wg mnie problem tkwi w tym, że aktualizacja instaluje się prawdopodobnie nie z poziomu administratora systemu. Zauważyłam np. już dawno, że jak uruchamiam Płatnika zwykłym dwuklikiem, to ściąganie aktualizacji danych płatnika trwa wieki. Natomiast jak otworzę prawoklikiem "Uruchom jako administrator", to dane płatnika aktualizują się szybko. Dlatego trzeba było całkowicie odinstalować program i nie uruchamiać od razu po instalacji nowej wersji, tylko najpierw Anuluj, a dopiero potem uruchomić "jako administrator". Ale cieszę się Lenka, że koniec końców też Ci się udało. Niestety, robią aktualizacje na szybko i potem są takie błędy :/
Ja mam od zawsze w kompie ustawione że zawsze otwieram jako administrator może dlatego nigdy nie było problemów z konwersją bazy . dzięki Lenka za sprawdzenie wpłat czyli to ich aktualizacja a nie błąd na moim kompie
Oszukałem system dodając do tabel w bazie danych brakujące kolumny:
BEGIN TRANSACTION
GO
ALTER TABLE dbo.PLATN_DRA2RCA2 ADD
III_DOCHOD decimal(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_KARTA decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_KARTA decimal(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_RYCZALT decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_RYCZALT decimal(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_OGOLNE decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_OGOLNE decimal(10, 2) NULL
GO
ALTER TABLE dbo.PLATN_DRA2RCA2 SET (LOCK_ESCALATION = TABLE)
GO
COMMIT
GO

BEGIN TRANSACTION
GO
ALTER TABLE dbo.ZUSDRA2RCA2 ADD
III_DOCHOD numeric(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_KARTA decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_KARTA decimal(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_RYCZALT decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_RYCZALT decimal(10, 2) NULL,
IV_PRZYCHOD_OGOLNE decimal(10, 2) NULL,
IV_DOCHOD_OGOLNE decimal(10, 2) NULL
GO
ALTER TABLE dbo.ZUSDRA2RCA2 SET (LOCK_ESCALATION = TABLE)
GO
COMMIT
GO
Następnie uruchomiłem Płatnika jako administrator (uruchomił się wtedy bez protestu), przy próbie wysyłki zestawu ponownie zaciągnął i zainstalował aktualizację a następnie przeprowadził konwersję bazy danych. Po zakończeniu poprosił o ponowne uruchomienie programu.

Po ponownym uruchomieniu wszystko działa już normalnie, zestaw dokumentów wysłał się już normalnie.
Paweł, a możesz podpowiedzieć technicznie, jak uzupełniłeś te kolumny (tak na przyszłość, gdyby kiedyś brakowało znowu jakiejś ;)) Otwierałeś bazę w Microsoft Access? Czy da się w innym programie bazodanowym (np. Open Office?)
Widzę, że problem nie dotyczy tylko mnie. Czyli nie wina mnie i mojego komputera :)
Jest może jakaś opcja "bezinwazyjna" żeby zarejestrować pracownika?? Czy jak zazwyczaj, trzeba czekać?
U mnie wystąpił problem tego typu, że na moim komputerze z poziomu Administratora przeszła instalacja Płatnika i konwersja bazy. Łączę się do bazy SQL na serwerze SQL bez problemu.
Natomiast z żadnego innego komputera w naszej sieci nie można podłączyć się do tej bazy. Dotyczy to wszystkich użytkowników Również ja logując się na komputerach użytkowników nie mogę podłączyć się do tej bazy. Oczywiście z tą samą lokalizacją i nazwą bazy oraz użytkownikiem i hasłem.
Witam, również czekam na rozwiązanie problemu wszystkie powyższe porady nie zadziałały,a prezes ciśnie. Czy nikt nie testuje softu przed wydaniem nowej wersji? - o co w tym wszystkim chodzi to ja nie mam pojęcia.
Również dołączam do wątku, gdyż doświadczamy tego samego problemu, co przedmówcy. Na serwerze z SQL'em wszystko śmiga, natomiast komputery w sieci lokalnej zgłaszają błąd "Program Płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych ...".
Reinstal załatwia sprawe.
Właśnie po 30 minutach udało mi się połączyć z pomocą płatnika (ZUS). Jest godz 10:30 i problemu nie znają!!!
Witam
Jak macie problem z aktualizacją po płatniku tzn nie chce się uruchomić na komputerach po aktualizacji płatnika a uruchamia się tylko na serwerze lub (matce) to na komputerach roboczych należy zalogować się na ADMINISTRATORA utworzyć nową bazę danych, wpisać wirtualne dane nawet swojego biura lub firmy, potem Administracja -> Aktualizuj komponenty z programu i dane płatnika. Po zaktualizowaniu Baza danych -> Zmień bazę danych i wracamy do swojej pierwotnej bazy danych. W razie problemów służę pomocą
Dzień dobry Wszystkim!
Problem wygląda masowy. Niestety w większości przypadków nie pomaga nawet reinstalacja lub odinstalowanie i zainstalowanie ponowne.
Aby problem rozwiązać w miarę najprostszą metodą dla zwykłego użytkownika, ale jednocześnie wiemy gdzie znajduje się baza i znamy hasło do bazy (do odzyskania chociażby prostymi programami z Internetu):
1. Robimy chociażby na pliku bazy kopiuj i wklej do tego samego katalogu żeby powstała kopia.
2. Uruchomienie płatnika najlepiej z prawo kliku i pozycja "Uruchom jako administrator" (jeśli takie uprawnienia posiadamy, jeśli nie, to powinno zadziałać również zwykłe uruchomienie).
3. Zalogowanie do płatnika aktualnym hasłem i potwierdzenie komunikatów z błędami bazy.
4. Przeprowadzenie kreatora wskazywania istniejącej bazy z podaniem hasła po czym otrzymując błąd klikamy wstecz i ponownie wprowadzamy dane by znowu ujrzeć błąd.
5. Po takiej dwukrotnej próbie Płatnik z jakiegoś powodu pozwala zamknąć kreator i zobaczyć dane.
Te kochane ograniczenia komentarzy...
6. Klikamy "Administracja" i "Aktualizuj komponenty programu i dane....".
7. Po mozolnie obecnie trwającej aktualizacji zamykamy płatnika czekamy minutę na wykonanie usługi w tle i ponownie logujemy się, a naszym oczom ukaże się konwerter wersji bazy i program będzie pracował już poprawnie.
Pozdrowienia od ITSMA z Pabianic
FauxKalEl
W moim przypadku, działa tylko jeden komp, na którym była aktualizacja robiona...

Każdy inny przestał działać...
reinstalaka od zera nie pomaga,
przy próbie stworzenia nowej bazy ten sam komunika co przy próbie połączenia do już istniejącej... pogratulować Aktualizacji.....
Potwierdzam BRR i FauxKalEl. Ja akurat miałem jeszcze drugą bazę więc po wybraniu: Aktualizuj komponenty z programu i dane płatnika.
Po ponownym uruchomieniu wszystko śmiga.
U mnie nie da się założyć nowej bazy danych (MDB). Przy tworzeniu nowej bazy danych wyskakują kolejno błędy:
1. Błąd bazy danych. W tablicy "PLATN_MDG" brak jest pola "INSERTTMP".
2. Błąd bazy danych. W tablicy "PLATN_DRA2RCA2" brak jest pola "III_DOCHOD"
3. Błąd bazy danych. W tablicy "ZUSDRA2RCA2" brak jest pola "III_DOCHOD"
Sposób od FauxKalEl działa ale w moim przypadku okno kreatora "Dołączania istniejącej bazy..." po dwukrotnym ujrzeniu komunikatów błędu musiałem zamknąć krzyżykiem (jak by się ktoś zastanawiał).
Powyższe rozwiązania u mnie nie zadziałały. Próba utworzenia nowej bazy kończy się komunikatem: "Program Płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych".
[Dodam na wstępie że na głównym Win10 zadziałało od razu, ale działam na użytkowniku z prawami administratora w Win + Administrator w Płatniku. Kolejne komputery klienckie miały te same błędy co u Was]

U mnie pomogło to:
- odinstalowanie Płatnika przez Panel sterowania
- restart OS
- po restarcie usunięcie katalogu w którym był wcześniej płatnik C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA - dość ważny punkt
- ściągnięcie nowej instalacji z ZUS
- instalacja poprzez prawy przycisk i Uruchom jako administrator - na dodatkowych komputerach oczywiście
- po uruchomieniu informuje że są nowe komponenty i uruchamia upgrade
- potem logowanie jako Admin
Program ruszył jak pisałem wyżej ale kolejny problem :
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Value cannot be null.
Czy ktoś coś?
U mnie problem na kompie glownym jedynym z baza na sql wiec na razie cierpliwie czekam na rozwiazanie.
Ma ktos platnika na jednym kompie na sql z w/w problemem - jak sobie poradzicie albo ZeUS odpowie piszcie.

Pozdro
Witam,
u mnie pomogło przekopiowanie plików z komputera na którym uruchomiona został konwersja. Wystarczy przekopiować pliki które zostały zmodyfikowane przez aktualizację/konwersję.
Sposób DIALER.biz działa. Dzięki
U mnie zadziałało:
1. odinstalowanie
2. ponowna instalacja z zaznaczeniem opcji "utwórz nową bazę Access"
3. Uruchomienie, ale WAŻNE - nie zgadzamy się na aktualizację
4. dodanie nowego fikcyjnego klienta do bazy
5. wybranie "aktualizacja" z menu programu
6. Ponowne uruchomienie i zgoda na konwersję
7. przełączenie się do starej bazy SQL
Paweł dzięki za skrypt. U mnie zadziałało bezbłędnie.
Też miałem komunikat "Program Płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych". Komputer na którym wykonano aktualizację łączył się prawidłowo. Wystarczy z działającej instalacji przegrać pliki z folderu (u mnie) c:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ do tego samego na niedziałającym komputerze. U mnie pomogło.
A czy ktoś z Was dochodził w ZUS, by aktualizowanie PŁATNIKA zawierało już dane wynikające z ustawy, i by księgowy nie musiał zapraszać informatyka?
U mnie zadziałała wersja FauxKalEl.
Wskazuje za 1 razem bazę i podaje hasło. Potem wstecz. Jeszcze raz bazę i hasło ale tym razem nie wybieram wstecz tylko zamykam krzyżykiem.
Robi się aktualizacja i pojawia się komunikat o konieczności restartu aplikacji. Tak robię.
Włączam jeszcze raz program i mam komunikat o konwersji bazy danych. Potwierdzam i śmiga jak nic :)
Witam,
u mnie mogło uruchomienie P2Startv4.exe (w plikach programu). Pobrała się aktualizacja oraz wykonała konwersja bazy. Po uruchomieniu Płatnika Administracja/Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
Komentarz nr 41 pomógł rozwiązać problem.
Dziękować FauxKalEl i Bartek_Lodz
Może problemy powoduje uruchamianie nie tego programu, który powinien być uruchamiany?

Płatnik, jak wiadomo, to P2.exe.
Natomiast uruchamiany powinien być P2Start.exe (z tej samej lokalizacji).
Jego uruchomienie powoduje najpierw pobranie aktualizacji, następnie ich wykonanie, potem uruchomienie "właściwego" Płatnika (tego spod P2.exe) i na koniec konwersję bazy, o ile jest wymagana (nie została wykonana wcześniej na innej maszynie).

W sytuacji uruchamiania P2.exe, gdy baza została już skonwertowana na innej maszynie, faktycznie mogą wystąpić problemy z jeszcze niedopasowaną wersją programu do już zmienionej struktury bazy.
Jeden komp zadzialal teraz może cos poprawili

wszystkie inne aktualizowane rano nie działały
nawet ponowna instalacja nie pomagała..

Zadziałał sposób Komentarz 41: ~deha
Błąd : program "płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych"

Sposób 1 (działa jeśli mamy dostęp do kompa w którym połączenie działa) w moim przypadku na jednym z trzech kompów wyskakiwał ten błąd . Na dwóch pozostałych było ok .
Skopiowanie plików z Program Files \ Asseco\Płatnik z komputera na którym działa rozwiązuje problem . Już ktoś tutaj pisał o tym

Drugi sposób :
Też został już wyżej opisany

Odinstalowanie Płatnika, usunięcie katalogu Płatnika , zainstalowanie ponowne, uruchomienie i nie zgadzanie się na aktualizacje , stworzenie nowej bazy na fikcyjne dane , aktualizacja komponentów i programu z menu programu. Wyśjcie , zalogowanie się do programu i nie zgadzanie się na konwersje bo jesteśmy jeszcze na testowej bazie. Zmiemiany w ustawieniach na prawidłową bazę i powinno być ok.
U mnie również zadziałała wersja FauxKalEl.
tylko ze uruchomiłem jako administrator plik p4.exe w katalogu płatnika
w skrócie: po paru próbach połączenia z bazą (przycisk 'wstecz i od nowa baza i hasło) okno dialogowe zamknąłem krzyżykiem i poszło.
przy kolejnym uruchomieniu programu był juz kreator konwersji.
Dziekuję Komentarz 44: ~MatHej. Najprostszy sposób na naprawę Płatnika. To działa!
No i po problemie. ZUS wypuścił poprawkę do aktualizacji. Teraz już wszystko działa jak należy.
Wczoraj 6 godzin walczyłem z Płatnikiem, pod koniec pracy udało mi się odpalić i zaktualizować program metodą MatHej (44).
Dzisiaj po poprawce ZUS niby wszystko OK, ale wciąż nie działa mi weryfikacja dokumentów (importuję je z zewnętrznego programu płacowego i znajdowały się one w Płatniku jeszcze przed aktualizacją).

Pojawia się okno: "Nie odnaleziono metody: "System.Data.Data.Table ASSECO.ZRODLOWYCH.ZrodloDanych.PobierzOkresyRozliczeniowe(System.String)"

Jednym słowem nie mogę wysłać dokumentów, a do 5 marca mam czas.

Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak to ugryźć? Czy mam szukać informatyka?
Mam ten sam problem co ijama i nie wiem co z tym zrobić
Płatnik ma chyba ponadto problem z aktualizacją bazy na udziale sieciowym...
Zainstalowałem Płatnika na nowym komputerze, dodałem jednego pracownika, utworzyłem DRA i... weryfikacja działa.
Czyli problem musi dotyczyć Bazy na starym kompie. Na starym próbowałem zrobić migrację bazy do nowej, jednak wywala błąd i nie mogę nowej utworzyć (na nowym kompie ta operacja przebiega pomyślnie).
Czekam na informatyka, dam znać...
Aktualizacja...

Informatyk był, poklikał poklikał ze 20 minut, na starym i na nowym kompie... ale najważniejsze, że dokumenty wysłane!

U mnie po aktualizacji Płatnika podobno baza źle się przekonwertowała, stąd problem. Nie wiem jak to zrobił, ale działa wszystko jak trzeba... uff
Witam
Czy bez większej wiedzy informatycznej da rade rozwiązać ten problem?
Reinstalacja Płatnika nie wchodzi w grę.
W moim przypadku chodzi o bazę danych na serwerze SQL.
Pozdrawiam
Witam.
U mnie w Płatniku ver. 10.02.002 na Win 7 32bit przy próbie wczytanie bazy danych Access wyskakuje błąd: OLE error 800700C1
Hasło do bazy jest na pewno dobre.
Odinstalowywałem już 2x. Instalowałem i uruchamiałem z prawoklikiem - uruchom jako administrator.
Nie mogę nawet utworzyć bazy mdb - wyskakuje ten sam kod błędu: OLE error 800700C1.
Ktoś się z tym zetknął?
Do Komentarz 58: ~Pawel
U nas - baza SQL - wystarczyło wykonanie czynności z Komentarz 27: ~FauxKalEl i Komentarz 28: ~FauxKalEl.
Odinstalowanie programu i kilkukrotna próba podłączenia bazy przy zwykłych uprawnieniach przyniosła efekt.
I teraz wszystkie te osoby, którym udało się różnymi sposobami uruchomić w końcu Płatnika, powinny wysłać laurkę do Asseco - "dziękuję za umożliwienie dokształcenia się w zakresie wiedzy informatycznej w czasie, w którym powinnam/powinienem wykonywać swoją pracę".
Ja natomiast nie mogę przejść przez konwersję bazy danych. Podczas pracy kreatora wystąpił błąd. Operating system error 3 (System nie może odnaleźć określonej ścieżki.). Instalowałam Płatnika dopiero w lutym tego roku. Jestem nowa w temacie, proszę o pomoc.
U mnie aktualizacja poszła i zrobiła konwersję na nową bazę na jednym stanowisku. Drugie stanowisko nie chciało iść bo nie widział nowej bazy - wywalało błąd. Ale udało się a zrobiłem tak:
-usunięcie płatnika z komputera
-ponowna instalacja
-uruchomienie nowej bazy na accesie (taka testowa na chwilę)
- dodanie pełnych uprawnień do katalogu płatnika c:\program files\.... (ważne by użytkownik mógł robić aktualizację na prawach użytkownika, a nie administratora!)
- zrobienie testowego płatnika
- aktualizacja do najnowszej wersji
- podpięcie pod istniejąca bazę na SQL

Poszło odrazu
Przy próbie konwersji bazy accessowej z wersji 10.01.001 do wersji 10.02.002 mam komunikat "wersja bazy danych nie została rozpoznana przez funkcję konwersji". Baza w starej wersji działa poprawnie. Już nie wiem co zrobić... proszę o pomoc.
Witam
u mnie również na drugim kompie był błąd "program płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych"
Zrobiłem w.g instrukcji z komentarza 63 - Pomogło
Odniosłem wrażenie że chodziło o "(metryka.xml) v.195" m- może sama instalacja tej metryki pomoże
Pozdrawiam
...Odniosłem wrażenie że chodziło o "(metryka.xml) v.195" m- może sama instalacja tej metryki pomoże...

Nie pomogło
U mnie zadziałało na serwerze jak odinstalowałem ,!wywaliłem z katalogu prograData katalog asseco . Zainstalowałem z uprawnieniami administratora pobrał aktualizację i działa . Niestety na komputerze klieckim dalek posze błąd że plik jest już otwarty.
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.