Do 30 czerwca 2025 r. przedsiębiorca MŚP uprawniony do rozliczeń za energię elektryczną po cenie maksymalnej w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r., składa do sprzedawcy energii informację o pomocy.

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Płatnik- coś nie tak/ Darku poproszę o pomoc!!

Jakiś czas temu pisałam, że mam kłopot z wysyłką dokumentów- niektóre "szły" nie które " nie. Darek polecił mi odinstalować mój certyfikat kwalifikowany, potem go zarejestrować i wskazać w ustawieniach certyfikat. Zrobiłam- pokazuje mi się komunikat "certyfikat status niepoprawny". potem błąd rejestracji CRL- lista utraciła ważność. Potem po chwili, lista zarejestrowana pomyślnie, ale status nadal niepoprawny. I co mam zrobić, żeby przesłać te cholerne pliki do ZUS? Do kwietnia nie miałam ŻADNYCH kłopotów.
Usuń wszystkie CRL'e / w przekaz->ustawienia przekazu->Certyfikaty masz wskazany własciwy certyfikat?
Tak. Ważny od lutego 2014 do lutego 2016 roku.
Usuń listy CRL i nie aktualizuj ich.
Usunęłam CRL, teraz nie chce nawet pobrać komponentów do aktualizacji. Zrobiłabym Ci zrzuty ekranu- podaj mi maila, gdzie to mogę wysłać. Pokazuje teraz " błąd aktualizacji".
Wklej co masz w 'przebieg aktualizacji'
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------

Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy odbiorze.


---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------

Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
Odtwierdzanie danych samego płatnika...
Odtwierdzanie danych wszystkich ubezpieczonych...
Usuwanie wszystkich kompletów...


----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------


---------------------------------
---------------
Sprawdzanie
aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------

Dane płatnika nie są pobierane.
...Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy odbiorze.

Pobieraj do skutku / ZUS 'majstruje' w związku z II etapem i są 'problemy' z pobieraniem.
Ale ja mam całą kupę klientów, tak mam pobierać dla każdego przez pół dnia? I to jeszcze bez efektu? Nie ma jakiegoś sposobu?
------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------

Błąd sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS. Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd połączenia z usługą. Wyjątek wewn.: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy odbiorze.


---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------

Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
Pobrałam, było Ok. Jak chciałam wysłać znowu to samo. Ja to muszę do piątku powysyłać, a nie mam na to dwóch dni- co mam zrobić. Nie będę tak siedzieć i klikać bez sensu.
Poczekaj do popołudnia (późnego) / teraz są 'duże' problemy z pobieraniem

Sprawdz na Przekaz->Ustawienia przekazu->Inne jaki masz ustawiony serwer. Jak masz automat to wstaw sobie www.ewd2.warszawa.zus.pl bo Wrocław dzisiaj kuleje.
Mam automat. Zmienię na Wrocław- dziękuję. Będę próbować wieczorem. Dziękuję.
Zaznacz 'ptaszka' przy Użyj tego adresu.... i w okienku obok wpisz www.ewd2.warszawa.zus.pl
Nie na Wrocław tylko na Warszawę

Jak zmienisz na Wrocław to teraz wyślesz bez problemu
...Jak zmienisz na Wrocław to teraz wyślesz bez problemu

Jak zmienisz na Warszawę to teraz wyślesz bez problemu
Treść zablokowana przez Administratora w oparciu o Regulamin Forum.
+------------------------------+
| Dane zestawu dokumentów 336 |
+------------------------------+

Nazwa zestawu: MAJ 2014
Symbol płatnika: MEZER BIS
Data utworzenia zestawu: 2014-04-23 10:13:22
Liczba dokumentów: 3
Liczba bloków wielokrotnych: 4
Status weryfikacji: Brak błędów
Podpisany: Nie
Komunikat błędu: Błąd poczas ładowania danych do podpisania. Błąd windows: 0x80090020 Opis: Wystąpił błąd wewnętrzny.
Darek, i znowu nie mogę wysłać. Powyżej wkleiłam to, co mi wychodzi jako opis.
Teraz zaczęłam wysyłać pojedynczo- dwa zestawy przeszły, reszta znowu to samo.
Myslałam że tylko ja tak mam / że u mnie sie cos dzieje
od rana nic nie moge wysłać

czy u was cos sie poprawilo?
Repetko, u mnie nic lepiej. Odpuściłam już. Tylko zastanawia mnie dlaczego ciągle tak trafiam. W końcu kwietnia zaczęłam mieć problemy, ale w końcu jakoś poszło. Teraz w maju to już istny koszmar. Będę próbować jutro. Cieszę się, że to nie moja wina, że coś źle ustawiłam- bo się na tym nie znam. Skoro dziś dwa zestawy poszły, znaczy, że u mnie OK. Pozdrawiam.
Witam
miałam podobne problemy
podobnie robiłam i nic
potem stanęłam na certyfikaty i rejestrowałam ponownie
pomogło
wysłałam
jutro zobaczę na następnych
Ja nic dodatkowego nie robiłam - teraz wysłałam ponownie i poszło
@19

Sypie Ci się certyfikat w systemie.

Sprawdź jeszcze to: Internet Explorer -> Narzędzia -> Opcje internetowe -> Zawartość -> Certyfikaty -> Osobisty i sprawdz czy jest wsród certyfikatów Twój certyfikat ZUS.
Sprawdź czy nie ma go w innym miejscu - jeżeli jest to usuń

Jaki masz czytnik kart i kto jest wystawcą certyfikatu.
Pati, a nie chciałbyś podać numeru konta bankowego?:))))))))
@26

Kom. 17 zgłosiłem do Admina do usunięcia.
Admin śpi a ja jutro wezmę kredyt:))
I dlatego przydałaby się jednak edycja własnych postów!. Zdecydowanie.
Jak kliknęłam, to się zorientowałam. Byłam taka wkurzona cały dzień na to klikanie w ZUS..... Dlatego prosiłam o maila, to bym się na forum nie wyłożyła :-) Fakt, szukałam edycji swojego komentarza- ale nie ma. Dziękuje Darek za zgłoszenie tego.
Darek, zrobiłam co kazałeś. Jest tam ( gdzie opisałeś) mój certyfikat, nie ma go nigdzie indziej. Mam Unizeto, czytnik SMART CARD READER ACR38 i nic.
Mnie dziwi, dlaczego po południu przesłałam, a potem cały czas nic. I teraz też nic. Znowu po wbiciu PINu- kręci i kręci, aż wyrzuci w końcu.
Klikałam jeden zestaw od 23.30 i jeden poszedł. Przy drugim "Błąd poczas ładowania danych do podpisania. Błąd windows: 0x80090020 Opis: Wystąpił błąd wewnętrzny." Potwierdzenia wchodzą bez problemu.
Mam już dość- jutro w nocy znowu będę klikać, bo w ciągu dnia jestem poza biurem cały dzień. Koszmar jakiś..... kto mi nadgodzin tyle zapłaci, za klikanie .....
Jutro na Forum będę dopiero wieczorem, więc się nie wkurzajcie, że nie najpierw piszę post, a potem nie odpowiadam. Jadę w stronę Peterki :-)
To zajedź do mnie:)
Uff! Peterko, aż tak daleko nie zajeżdżałam, ale dziękuję za zaproszenie :-)

Widzę, że Admin się spiął i zablokował moją wtopę- ale przynajmniej mnie już znacie " na wylot".
Nikt żadnych nowych rad mi nie dał, a ja zaś klikam i klikam...... Poczekam, poklikam w nocy :-)
Odezwij się do mnie na maila bo nie mogę patrzeć jak się męczysz.
Tunia, ja Cię znam jak własną kieszeń: Wiem co robisz, jaką masz firmę , jak ma na imię Twój małżonek:) i co grawerujesz:)) Podoba mi się szklane serducho.
Nic w przyrodzie nie ginie:) Internet to morze wiedzy:)
Proszę o pomoc. Mam problem z wysłaniem zestawu. Przy aktualizacji komponentów pojawia się:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------

Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy odbiorze.


---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------

Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
Odtwierdzanie danych płatnika...
Odtwierdzanie danych wszystkich ubezpieczonych...
Usuwanie wszystkich kompletów...


----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------

Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...


------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------

Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd połączenia z usługą. Wyjątek wewn.: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu.


---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------

Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
Darku, dziękuję, zaklikałam po nocach i MAM!!!!! To jednak nie było moje złe ustawienie, tylko ONI coś kombinowali. Liczę, że za miesiąc będzie lżej :-) Jak nie -to za miesiąc spodziewaj się błagalnych postów !!! BARDZO dziękuję za pomoc.

Peterko- nie mam nic do ukrycia, poznałaś moje dane, możesz sobie mnie na FB obejrzeć, ale imię męża.... to już przesada :-) Pogrzebiesz, historię poznasz- wiadomo- internet jest wielki.

Beataaaaa- musisz poklikać w nocy, ja robiłam tak w okolicach północy i .... poszło. W dzień, za jasnego, nie szło--- widocznie taka ciemna moc ten ZUS.
[839837]
[839898]
Tunia, imię męża jest w necie, zaraz obok formy
Ale czy to ważne? już zapomniałam:)))
Ty rachunkowość, druga połowa "Mez...B.." - M.G, Plac Jag...1.
itd:)
A to nie jest mój mąż !!!! Reszta się zgadza :-)
Aaaaaaaaaa, to sorry:)))))
Sorrować, nie trzeba, tylko myślałam, że mnie głębiej zinwigilowałaś :-)
No dzisiaj to pojechałam po bandzie:) znalazłam Cię na fejsie:) hihii, czyli jednak szpieg jestem...
pozdrawia blondynka blondynkę :)
Dziękuję za pozdrowienia :-) Blondynka :-)
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.