ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Delegacja - budowlanka

Pracownicy będą wyjeżdżać na budowę w poniedziałek i wracać w piątek, budowa oddalona od siedziby firmy o 200 km, moje pytania:
1. W umowie w miejscu wykonywania pracy mają: "budowy" - rozumiem, że taki zapis uprawnia do wypłaty diet, bo budowa będzie 200 km od siedziby.
2. Czy każdorazowo należy wypisywać polecenie wyjazdu służbowego czy można to jakoś inaczej rozwiązać?
3. Koszty noclegów i ewentualnie obiadów będą KUP

Mam taką sytuacje pierwszy raz i nie bardzo wiem jak się za to zabrać, dlatego pytam doświadczone koleżanki :)
1) u nas mają - siedziba firmy i jak wyjeżdżają poza na budowę to jest to podr.służbowa
2) wystawiamy delegację czasami zbiorczą w m-cu
3) noclegi-kup, obiady - to zależy jak mają diety to raczej nie
GosiuM jak wyglada ta zbiorcza delegacja, masz na to jakiś druk? Nigdy w zyciu nikt u nas nie był na delegacji dlatego jestem zupełnie zielona :)

Co do diety, to doczytałam, że nie należy sie przy całodziennym wyzywieniu, to chyba jak będzie sam obiad, to diety mozna wypłacić?
Karioka spójrz na poprzedni post, coś wkleiłam, mam sporo w pdf na temat diet, kup
Http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/310555,jak_okreslic_miejsce_pracy_w_umowie_o_prace.htm
http:/ /ksiegowosc.infor.pl/zus-kadry/inne/82764,Czy-w-umowie-mozna-wskazac-kilka-miejsc-pracy.html
Http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16042683,w-umowie-trzeba-dokladnie-okreslic-miejsce-pracy.html
"że nie należy sie przy całodziennym wyzywieniu" - przy del.krajowych ?

my piszemy na druku delegacji wszystkie wyjazdy w m-cu osobno na każdego
Dzieki Wam dziewczyny, K.A. na pewno wszystko przeczytam :)
GosiuM - to sa delegacje krajowe, czyli jak będzie obiad, to diet juz nie można wypłacać?
Ser.Pod.nr 1 z 2010
(interpretacja indywidualna Izby Skarbowej w Warszawie z 8 października 2009 r., nr IPPB2/415-454/09-4/AS, zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Finansów)