ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Profil zaufany problem z aktywacją

Dzień dobry,
mam problem z profilem zaufanym. Założony ponownie wczoraj (po masowym wygaśnięciu w 2023 roku byłem zmuszony), ale niestety nie mogę zalogować się na portalu praca gov pl - komunikat, który dostaję to: "Nie można zalogować się do systemu, ponieważ konto użytkownika jest nieaktywne. W celu aktywacji konta udaj się do urzędu.". Myślałem, że zamysłem Profilu zaufanego jest, by uniknąć wizyty w urzędzie, a tu takie rozczarowanie.
Dodam dla jasności - logowanie na stronie pz gov bezproblemowe, dodatkowo dzisiaj przedłużyłem ważność profilu i pokazuje, że jest ważny do roku 2027. Czy ktoś ma pomysł, co może być przyczyną.

Profil założony przez potwierdzenie przez bankowość elektroniczną.
Zobacz jak masz na profilu, czy aktywował się nowy termin. Nie pamiętam która to zakładka ale tam trzeba kliknąć.
Jak miałeś poprzednie konto, to po pierwszej weryfikacji przez urząd mogłeś sobie sam przedłużać ważność. jak twoje konto straciło ważność i założyłeś drugie to niestety musisz ponownie dokonać weryfikacji. we wniosku mogłeś zaznaczyć w którym urzędzie chcesz to zrobić.
Data utworzenia 28-02-2024 12:42:10
Data przedłużenia ważności 29-02-2024 14:03:32
Data wygaśnięcia 01-03-2027 00:00:00
Sposób utworzenia/ przedłużenia Przedłużenie ważności profilu zaufanego przez właściciela profilu

Znalazłem tylko informacje o utworzeniu - jak powyżej.
@Halina
Dokonałem potwierdzenia przez konto bankowe, nigdzie nie widziałem informacji o dodatkowej potrzebie odwiedzenia urzędu. Dodatkowo według kilku artykułów profil zaufany można zalozyc całkowicie online- moze się mylę.
Nie pamietam jak to logowanie wyglada i nie ma jak to sprawdzic, ale moze portal praca gov w jakims sposob wczytuje dane poprzedniego proflu??
gdy wybierasz logowanie profilem zaufanym to potem chyba jest wybor login i haslo do profilu albo autoryzacja poprzez bank, jezeli uzywasz loginu i haslo to moze sprobuj opcji poprzez bank?
Jeśli jest potwierdzony przez bank - to nie musisz iść do urzędu.
Wizyta w urzędzie jest konieczna w celu potwierdzenia, a Twój profil jest potwierdzony.

Ewidentnie jakiś problem z portalem. Może stary login pamięta.
Miałam identyczną sytuację, a profil zaufany działał wcześniej bez zastrzeżeń. Został utworzony przez bankowość elektroniczną więc dziwne było dla mnie potwierdzanie w urzędzie, ale tam się udałam i zostałam odesłana do banku, że może tam leży problem. W banku nic nie mogli poradzić. Zadzwoniłam na infolinie profilu zaufanego. Pani wpadła na świetną myśl! Okazało się, że na stronie praca.gov tak czy siak trzeba się najpierw zarejestrować (nie jest taka informacja widoczna na stronie), a potem potwierdzić dane i udało się zalogować. Jestem w szoku, że tylko ta Pani umiała mi pomóc.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.