ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Wysyłka JPK vat komunikat 120

Czy ktoś wysyłał dzisiaj JPK VAT - od 2 godzin mam komunikat 120 - Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu. Nie wiem co mam robić.
Mam to samo, a wysyłałam plik o godz. 10
Mam to samo od 8 rano
Na stronie ministerstwa pojawił się komunikat: Aktualizacja specyfikacji interfejsów usług JPK, ale to nas nie powinno dotyczyć.
Ale jest też taki komunikat na MF:
Status 120 może utrzymywać się przez dłuższy czas.
Prosimy o nieprzesyłanie ponownie tych samych dokumentów i weryfikację statusu przetwarzania.
Tak samo. Wypadło mi coś i nie zdążyłam wysłać wcześniej, a dziś klops, wysłałam przed 12 i nadal wisi. Zazwyczaj przechodzi normalnie, ale kiedyś była taka sytuacja, że była jakaś zmiana dzień wcześniej, firma nam nie zaktualizowała programu i deklaracja nie przeszła. Najgorsze, że ten komunikat o odrzuceniu pojawił się chyba po 24 godzinach, wtedy akurat wysyłałam nie w ostatni dzień, ale wzięłam wolne i musiałam lecieć do pracy wysyłać ponownie.
Myślicie, że to wina programu i nie mam jakiejś aktualizacji, ja akurat wysyłam z Symfonii, a Wy?
Specyfikacja interfejsów, akurat dziś.
Ja z Rewizora
Nie jest to wina systemów. Dzwoniłam na infolinię. Mają usterkę, trzeba czekać na usunięcie błędu. Sprawdzać co jakiś czas status. Proszą o nie wysyłanie powtórnie.
~Gosiaa - Dzięki za info. Mam nadzieję, że szybko im pójdzie, bo człowiek się stresuje.
Też mam ten sam problem. Pewnie liczba oczekujących JPK jest obecnie liczona w setkach tysięcy, więc na pewno są tego świadomi, a co za tym idzie nie będzie żadnych kar, nawet jak się wysypie i ktoś dośle jutro czy pojutrze. To u nich jest awaria, a nie u nas.
Komuś poszło? Ja dalej mam komunikat 120.
Jpk wyłasne ok. 10 rano i se wiszą nadal na komunikacie 120.
Ja wysyłałam rano, wysyłałam też przed chwilą i oba maja 120
Od wczoraj wieczór 120
A wyobrażacie sobie Ksef....
Maja te pomysly, ale z wykonaniem gorzej. A księgowe osiwieja ze stresów.
Czy komuś puściło?
Wysyłam od rana przez program Mała Księgowość Rzeczpospolita. Zawsze pyk i gotowe. Dzisiaj najpierw kod 120 a po paru godzinach wyrzuca na czerwono błąd. Już 3 raz wysłałam i stresik okropny.
Ja też próbuję wysłać przez Małą Księgowość. Kod 120...
Przeszły mi wszystkie, a czekałam od wczoraj ;-) uffff
Też tak mam, wysyłałam o 16 i nadal nic, czy komuś się może zmienił w 200? jest szansa?
U mnie też cały czas kod 120
Niestety, gdy sprawdzam na stronie po numerze referencyjnym wyskakuje mi: "Brak dokumentu - 300", mimo że w Małej Księgowości jest 120.
O której wysyłałeś?
Mi się pokazywało również gdy sprawdzałam po numerze referencyjnym "Brak dokumentu - 300", ale wskoczył mi wkońu kod 200, będzie dobrze.
Dzięki bardzo za info. Pewnie dlatego po kilku godzinach i sprawdzaniu statutu wyrzuciło mi błąd. Pobrałam jedynie pdf z nr referencyjnym i kodem 120, mam nadzieję, że to wystarczy, by uniknąć konsekwencji. Nauczka na przyszłość już nigdy w ostatni dzień.
U mnie nadal status 120 od rana.. czy myślicie że dobrym pomysłem będzie ponowne wysłanie JPK ?
Na stronie gov jest informacja, że status 120 może się utrzymywać przez dłuższy czas. Co do "ostatniego dnia" - mamy prawo wysłać ostatniego dnia. Ja nieraz tak mam, że czekam jeszcze na faktury itp.
Ja wysłałam ponownie i dalej mam 120, czekam i czekam i cisza :(
Tak, zgadza się mamy prawo, do ostatniego dnia. Po to są terminy i zasady. To taki mój chyba wewnętrzny żal, do siebie, bo mogłam wcześniej. Razem z mężem mamy firmy i taka sytuacja dzisiaj. Zepsuty cały dzień: - (
Wysyłałam o 13 nadal nic...
Ja dzwonilam do KIP i mowili, żeby nie wysyłać ponownie tylko czekać, ale całą newowa jestem, nie lubię takich sytuacji.
Sprawdzałam przed chwilą i dalej komunikat 120.
Ja wysłałam przed 8 rano i dopiero otrzymałam upo. Cierpliwości, skoro moje dotarło to znaczy, że naprawili usterkę i powoli będą do was spływać poświadczenia odbioru.
A z jaką godzina jest upo?
Ja o 14,00 i nadal nic ie mam.. tzn dalej. 120
Mi w małej księgowości przetworzyło poprawnie po 10 godzinach od wysyłki
AniaSop - UPO jest z godziną poranną taką jak wysyłałam.
Kom 36.
Plik wysłany ok 11. Obecnie udało mi się odebrać upo. Godzina na Upo 20:48
U mnie wisi od wieczora 26/12 a dziś juz 21:12 i ciągle nic...
Nowa miotła zaczyna zamiatać :)
Ja o 19 dziś i wisi
Ja powoli zaczynam się obawiać, że będę musiała do północy czekać :O
Do wszystkich pytających: Nie trzeba i nie wolno wysyłać ponownie w trakcie weryfikacji. System ma działać do ostatniej sekundy i nie ma się co denerwować, że to ostatni dzień i ostatnia chwila. Po wysłaniu odpowiedzialność spoczywa na serwerze odbierającym. Niejednokrotnie wysyłałem o 23:59 i wszystko szło ideolo. Skoro tylu z nas ma problem, to sprawa jest jasna gdzie jest problem. Bardziej bojaźliwym polecam zrobić zrzut ekranu z datą, godziną i komunikatem z JPK.
A propos, czuję w powietrzu "dobrą zmianę" :)
Plik wysłany 12.30,
Właśnie odebrałam UPO
Wysłałam dziś 11:38
O 21: 20 odebrałam UPO. Na UPO godzina 11:38.
Też czekam już kilka godzin.
W końcu poszło. Po prawie 10h mam komunikat 200.
Ja czekam od wczoraj od 21. Byłem dzisiaj w skarbówce i pani powiedziała mi że jak nie dojdzie do dzisiaj to dl pewności powinienem złożyć "czynny żal" tego samego dnia w którym dojdzie, tak dla pewności. Chory kraj
Nie chory kraj, tylko chora pani w US. Czynny żal, to powinna ta Pani złożyć, że podjęła pracę w US. Od kiedy to podatnik odpowiada za serwery Ministerstwa Finansów?
Ty też byś się zastanowił, zanim coś tak mądrego napiszesz
U mnie to samo, od 3 godzin nie mogłem pobrać, usunąłem w rachmistrzu zatwierdzenie, zatwierdziłem ponownie i wysłałem z nowym numerem i to samo. Sprawdzając status edeklaracji na https://klient-eformularz.mf.gov.pl/declaration-client/status pokazuje komunikat 300, jakby dokument był nie wysłany. Rachmistrz za to twierdzi, że trwa weryfikacja dokumentu.
Wystarczy poczytać wcześniejsze komentarze
Co w sytuacji gdy ktoś wysłał dwa razy to samo, tylko z innym numerem referencyjnym ?
Romeo ja tylko piszę co mi pani powiedziała w skarbówce. A piszę że chory kraj bo ten kraj pozwala na zatrudnianie takiej pani w skarbówce, która jak złą nogą wstanie albo się obrazi na argumenty to może nieźle pojechać po firmie. Chyba nie muszę pisac jakie ma możliwości. ile to juz firm prawie upadło lub miało cholerne kłopoty przez skarbówkę
Ja właśnie sprawdziłam. Wysyłka z MK godz. 8.20, gdzie po kilku godzinach było status, na czerwono błąd, teraz jest 200. Z godz. 13.00 gdzie też było na czerwono błąd teraz 200. Po tym odebraniu błędów wysłałam trzeci raz godz. 16.15 i jest kod 120. Wychodzi, że przechodzą z opóźnieniem i będę miała 3 wysłane, ale sen spokojniejszy.
Cały dzień miałam 120, teraz mi się zmieniło na 407 - skopiowałam pierwszy numer referencyjny i pobrało mi na 200 w końcu po całym dniu. Mamy prawie godzinę 23 a na potwierdzeniu mi widnieje godzina po 20 !
Dla nerwowych komunikat ze strony Ministerstwa Finansów, zakładka "Komunikaty techniczne"

Informujemy o utrudnieniach w przetwarzaniu plików JPK, CUK, ALK
Informujemy, że proces przetwarzania plików na środowisku produkcyjnym e-dokumenty,mf,gov,pl może ulec wydłużeniu.
Status 120 może utrzymywać się przez dłuższy czas.
Prosimy o nieprzesyłanie ponownie tych samych dokumentów i weryfikację statusu przetwarzania.
Przepraszamy za utrudnienia.

Tak więc trzeba czekać. Miłej nocki
~teter, sorry trochę mnie poniosło, masz zupełną rację
Zwracam uwagę na to, że czas pobrania dokumentu to nie jest czas wysłania do MF. Na UPO, otrzymanym po 8 h czekania jak najbardziej "data i czas" to moment wysłania i otrzymania komunikatu 120 (14:52) natomiast "data i czas wystawienia dokumentu" to 23:22 (w tym momencie dostałem 200)
Spoko:), Ja własnie otrzymałem status 200. Data i godzina jest taka sama jak w momencie wysyłania. To znaczy, że nawet jakby przeszło jutro to i tak na UPO bedzie pokazywało datę wysłania.
Geronimo, wyprzedziłeś mnie.
Jak czytam te wasze wypociny to az mnie skreca, status 120 jpk jezeli wyslaliscie zgodnie ze standardem xsd czyli jpk_v7(2) to nie ma sie o co martwic. Upo mozesz sobie nawet odebrac 10 lutego albo za 5 lat.

Tutaj komentarz 57 jest przykladem, ze az sie plakac chce, status 407 duplikat dokumentu, wyslany 2 razy ten sam plik.

...
UPO pobrane. Czas wysyłki taki jak byl faktycznie, czyli godz. 19 27.12 jednak czas wygenerowania UPO 28.12 o 4 rano. Pisać czynny żal, czy na logike data wysłania i zarejestrowania jest ważna ?
Też mam datę wysyłki 27.12 a upo 28.12 czy mam pisać czynny żal?
Ludzie, dajcie spokój z tymi żalami, przecież nie ma tu waszej winy, że tak długo się pobierało. Czytajcie to co jest wyżej napisane, np. w kom. 63.
Czy ktoś ma jeszcze 120? JPK wysłany 27.12.2023 o 11 i nic się nie zmienia.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.