ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Jpk status 120

Nie moge wyslac Jpk za listopad. Utrzymuje się cały czas status 120 - trwa weryfikacja dokumentu. Wysyłałam kwota przychodu więc UPO powinno być od razu. Czy ktoś z państwa ma taki sam problem ? Czy deklaracje wysyłają się bez problemu ? Na stronach ministerstwa nie ma komunikatu odnośnie przerw technicznych..
Mam to samo o 23.30
Cierpliwości, u mnie to standard że statut zmieni się po kilku godzinach.
Też wczoraj wysłałam i dalej status 120 dziś, czekać czy wysyłać drugi raz?
Magda.27
A o której Pani przesłała plik? Kolezanka wysłała o 15 i mówi ze status zmienił się dzisiaj dopiero o 8... moze poczekajmy, myślę że do poludnia status powinien ulec zmianie :/
Wczoraj o 21
U mnie to samo. Wysyłałam o 20.
Potwierdzam, od wczoraj status z kodem 120, na stronie Ministerstwa brak jakiejkolwiek informacji o problemie. Ponowne wysłanie pliku nie zmieniło kodu.
Dzwoniłem na infolinię KIS i powiedzieli, że od rana mają dużo zgłoszeń, że status wysłanych plików JPK-VAT to 120 - zgłosili do odpowiednich osób i kazali czekać na UPO i nie wysyłać ponownie pliku.
Informacja z jpkhelpdesk:
wydłużeniu może ulec proces przetwarzania plików na środowisku produkcyjnym powiązany z utrzymującym się statusem „120”.
Pracujemy nad rozwiązaniem ww. problemu.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość oraz weryfikację statusu i nie ponawianie wysyłki pliku.
Jednocześnie informujemy, że zmiana statusu pliku nie ma wpływu na datę jego wysyłki
U mnie też od wczoraj od 21 taki status. Komuś się zmieniło na 200?
U mnie też od 8 rano status 120 w jpk za listopad, na razie czekam
Wysyłka JPK od 8.30 status 120.
Czy jeśli status 200 wskoczy np. dopiero jutro to czy będzie to terminowo złożone JPK (zostało wysłane dziś ok. 9 rano).
Ja wysyłałem w niedzielę o 20:30 i dosłownie przed chwilą (13:27) mam status 200 i UPO

jeśli chodzi o terminowość złożenia to na UPO jest data wysłania dokumentu i data wygenerowania UPO - liczy się pierwsza data, która świadczy o przesłaniu dokumentu do systemu MF
Dzwoniłam do mojego US i powiedziano mi że liczy się data wysyłki a nie data odbioru UPO
Takie info ze strony mf od pomocy technicznej jpk właśnie otrzymałam
Status 120 może utrzymywać się przez dłuższy czas.
Prosimy o nieprzesyłanie ponownie tych samych dokumentów i weryfikację statusu przetwarzania.
Przepraszamy za utrudnienia.
ststus nadal 120 /od 8 rano/
Witajcie Panie księgowe i Panowie księgowi. Piszę w tej samej sprawie - dzisiaj rano wysłałam plik JPK VAT i do tej pory utrzymuje mi się status 120. Nie mogę pobrać UPO. Widzę, że nie jestem osamotniona - szczerze mówiąc byłam już mocno zestresowana, gdyż sądziłam że jakiś błąd leży po mojej stronie. Będę obserwowała forum i mam nadzieję, że wkrótce wszystkim nam status zmieni się na 200.
Mam ten sam problem kod 120 ale wiem ze liczy sie data wygenerowania a nie odebrania upo wiec jestem spokojna
Ten sam problem od godziny 8:14...
Zastanawiałam sie czy ktos moze wyslal przez e urzad na wszelki wypadek ?
Czy komuś zmienił się status? U mnie nadal 120
12 godzin po wysłaniu JPK zmiana z kod 120 na kod 419, wysyłany JPK jak co miesiąc skąd to 419, masakra jakaś
U mnie nadal 120. A na stronie MF żadnego komunikatu o chwilowych problemach żeby uspokoić podatnika...
Od godziny 15 nadal status 120,,,
VAT UE poszedł pięknie a to nie chce...
Niestety u mnie bez zmian i tak już około 11 godzin. Mam nadzieję, że plik jednak do nich wpłynął, choć pewności nie ma póki nie otrzymamy UPO. Jeśli komuś z Was zmieni się status - piszcie tutaj.
Jpk Vat wysłany dziś o 8.40 właśnie otrzymałam UPO
A czy ktos wysylal ponownie i jednak przeszlo ?
dziwne bo nie kazdy ma taki problem
Super Iza! Jest szansa. Ciekawe dlaczego tak długo to trwa
Paulina, ja próbowałam jeszcze raz, około południa i niestety to samo, co rano.
Dwa JPK wysłane dziś ok. 9.30, UPO już się pojawiło dla obu.
Podejrzewam ze Ministerstwo po czasie napisze o tym problemie jaq mam dwa jpk swoje i meza i obydwa kod 120
Już napisali o tym.
Michał, wrzucisz linka? (o ile na tym forum się da)
Jest informacja w komunikatach technicznych
Marta, nie da się, już próbowałem. Ale widziałem na własne oczy :) w komunikatach technicznych na stronie podatki gov
Właśnie przeszło. Mam UPO
Michał, dzięki za informację. Znalazłam ten komunikat. Faktycznie piszą o utrudnieniach w przetwarzaniu plików JPK
Moje UPO było po 8 godzinach
Uff, moje UPO też się pojawiło. Dziękuję wszystkim za pomoc
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.