30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US zeznań za 2024 r.: PIT-28, PIT-28S, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-37, PIT-38, PIT-39 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US deklaracji DSF-1 za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US informacji PIT-RB, PIT-RBS, PIT-CSR i PIT-CSRS za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US informacji PIT-DZ za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin przekazania Szefowi KAS sprawozdania finansowego za 2024 r. przez podatnika prowadzącego księgi rachunkowe Do 30 kwietnia 2025 r. podatnicy PIT powinni przekazać sprawozdanie finansowe za 2024 r. do Szefa KAS (czytaj więcej)

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Czekałam na emeryture i plakac sie chce

Przepracowałam 42 lata pracy i tyle mam udokumentowane. Ciągłość pracy zachowana. W marcu kończę 60 lat i chciałabym przejść na emeryturę. Nie wiem co robić. Czy przejść odrazu czy czekać do lipca. Nie znam się ale zawsze w lipcu były lepsze emerytury tak mi mówiono. Urodziny mam w drugiej połowie marca. Zależy mi na tym zeby miec emeryture wyższą bo nawet te kilkanaście złotych mnie ratuje. W zusie mi nie pomogli. Mówią że to moja sprawa a ja kompletnie nie wiem gdzie szukać pomocy
Do 31 marca 2023 obowiązują stare tablice dalszego trwania życia , są one dość korzystne dla obliczania emerytury, bo pandemia spowodowała jego skrócenie. Ogłasza je GUS i nowe będą obowiązywać od 1 kwietnia. Z drugiej strony bodajże w czerwcu następuje waloryzacja kapitału początkowego, więc warto może poczekać do tego lipca ? W ZUSie są doradcy emerytalni i oni powinni pomóc. Masz obliczony kapitał początkowy ?
Https://businessinsider.com.pl/prawo/praca/kiedy-najkorzystniej-przejsc-na-emeryture-w-2023-r-jeden-dzien-wart-kilkaset-zlotych/36j2jh7
Warto poczytać.
Kama2015 - prośba : możesz wkleić ten art. , bo jest niedostępny ?
Jest dostepny, tylko małe h na początku linka