Uwaga: Do 2 czerwca 2025 r. rolnik-przedsiębiorca przekazuje do KRUS informację o kwocie podatku dochodowego od przychodów z działalności gospodarczej za 2024 r. Uwaga: Do 2 czerwca 2025 r. powiadomienie ZUS o przychodach z działalności zarobkowej osób na świadczeniu przedemerytalnym. Uwaga: Do 31 maja 2025 r. - przekazanie pierwszej raty odpisów na ZFŚS Uwaga: Do 2 czerwca 2025 r. przedsiębiorca może złożyć do ZUS przez PUE/eZUS wniosek o zwrot nadpłaty składki zdrowotnej za 2024 r.

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Zestaw wysłany do ZUS potwierdzony ale nie zostało pobrane potwierdzenie

Wysłałam zestaw do ZUS pojawił się status "wysłany" zestaw ten więc potwierdziłam ale nie pobrałam wcześniej i nie zarejestrowałam potwierdzenia.
Przy wydruku w okienku pole status w ZUS jest puste a przy wyborze zestawu do podglądu wyskakuje komunikat "Zestaw potwierdzony ale nie posiada zarejestrowania"
Co mogę teraz z tym zrobić?
Czy mogę ten zestaw zaarchiwizować i utworzyć nowy z ID Deklaracji 01 ?
Pomóżcie proszę :(
Ale po co chcesz to robić? - wysłany to wysłany i koniec.
Kiedy ten zestaw był wysyłany?
Ale problem w tym, że w statusie ZUS jest brak zarejestrowanej przesyłki domniemam więc że nie dotarła?
Zawsze miałam status przetworzony w zus a mam to pole puste
a w polu gdzie zawsze widniała informacja - przesyłka przyjęta jest informacja brak zarejestrowanej przesyłki
Zestaw wysłany dzisiaj
Przecież jeżeli wysłałaś dzisiaj to możesz pobrać potwierdzenie, potwierdzenie jest do pobrania do 30 dni.
Do kom. 4 właśnie mam to pole nieaktywne :(
Podejrzewam, że mogłabym to pobrać bez problemu gdybym nie potwierdziła tego zestawu
Przy wydruku informacji o wysyłce i potwierdzeniu w treści potwierdzenia mam wszystkie pola puste
a w Statusie przetwarzania - Brak zarejestrowanej odpowiedzi
Jak pobierasz potwierdzenie wysłania ?


przetworzony to dopiero po aktualizacji danych
Narzędzia - pobierz i zarejestruj potwierdzenie
Ale tego nie zrobiłam bo najpierw zaznaczyłam oznacz jako potwierdzony a teraz już nic z tym zrobić nie mogę
Wpierw to otworzyc zestaw zakladka WYSYLKA i sprawdzic czy wysłano elektronicznie czy moze metoda wysylki to (wydruk lub samodzielna wysylka do zus)
bo trzeba wiedziec czy to poszlo do zus elektronicznie czy to zostalo tylko na Twoim komputerze
Do kom. 8
Sprawdziłam Metoda przekazu - Komunikacja automatyczna ZUS pod adresem - Automatyczny wybór

Lokalizacja przesyłek - ProgamData/Asseco Poland SA/Płatnik/Przesyłki do ZUS
Ok, jak otworzysz zestaw z ktorym masz problem, to na 1 zakladce masz dokumenty, a na drugiej zakladce o nazwie Wysylka
jak poszlo elektronicznie to bedzie
Identyfikator przesyłki do ZUS
z tym ciagiem znakow to na stornie
www--ewd2--warszawa--zus--pl
www--ewd2--wroclaw--zus--pl

2 znaki -- zamienic na 1 kropke, bo nie moge linkow podawac.
z lewej strony wybierasz 2 opcje "strona odbieranie dokumentów z ZUS" i tam w pole wklejasz ten
Identyfikator przesyłki do ZUS i bedziesz miala potwierdzenie do pobrania jako plik.

To potwierdzenie mozna dolaczyc/wczytac do zestawu w platniku, ale nie wiem czy mozna w Twoim przypadku, bo nie znam sie na tym. Nie wiem czy mozna anulowac potwierdzenie, trzeba sprawdzic opcje w tym wyslanym zestawie Opcja narzedzia (w zestawie, nie w menu ogolnym)
Jak poszlo juz do zusu elektronicznie to kasowac zestawu nie ma chyba sensu,
jak w platniku ma byc zestaw z potwierdzeniem to mozna by to zrobic na okolo, jako "sztuczny twor"
Gdzie jest dokładnie ta opcja "strona odbieranie dokumentów z ZUS" ? Nigdzie nie mogę znaleźć
Mam w polu wysyłka www--ewd2--warszawa--zus--pl więc pewnie poszło :(
A chciałam to zarchiwizować i dodać od nowa tak by było najprościej
Https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/PotwierdzeniaPrzesylki.aspx
https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/PotwierdzeniaPrzesylki.aspx tutaj można pobrać potwierdzenia wysyłki

jak masz PUE to tam też można podejrzeć czy dotarł zestaw do zus
Do kom. 12
Próbując ściągnąć z linka ewd2 warszawa wyskoczył mi komunikat
Komunikacja z ZUS niemożliwa, proszę zgłoś się później
ZUS w tej chwili nie może prowadzić wymiany informacji z płatnikiem. Nadesłane do ZUS pliki nie mogą być przyjmowane, w celu ich przekazania oraz odebrania przesyłek z ZUS zgłoś się później.
Gdyby było to możliwe to najlepiej byłoby zarchiwizować ten zestaw i utworzyć nowy
A wkleiłaś w okienko identyfikator przesyłki , właśnie sprawdziłam działa żadnych dziwnych komunikatów
Tak wkleiłam.
Weszłam też na PUE ZUS w panel płatnika i deklaracje rozliczeniowe i tam ostatnia deklaracja to 01 09 2022 wysłana 18.10.2022 nie ma więc tej mojej za październik
A powiedz mi kochana co jakbym wysłała 2 razy to samo?
Powiedzmy że wyślę teraz drugi raz a się okaże że tamto też im się pojawi co wtedy?
Sprobuj jeszcze raz wpisać identyfikator przesyłki, moze byly jakies prace, przeciazenia ewentualnie sprawdzic drugi link, bo warszawa i wroclaw bo to niezalezne strony/serwery,

jak zestaw poszedl elektronicznie to trzeba sprawdzic na pue, ale w zakladce eplatnik, bo w ogolnym pue pokaze dopiero po przetworzeniu,
poniewaz mozliwe, ze zestaw dotarl do zusu
to przy wysylce ponownej to powtorzony zestaw moze dostac status odrzucony (wg.mnie, nie wiem jak w praktyce)
ale mozesz sprobowac usunac lub zarchiwizować ten zestaw i utworzyć nowy, ale nie wysylaj go podpisem tylko zmienic w metoda przekazu zmienic na wysylka samodzielna, wtedy do takiej zestawu bedziesz mogla wczytac to potwierdzenie z strony ewd, tylko wpierw pobierz to potwierdzenie, dopiero potem probuj kasowac.
i pamietaj o zmianie metody wysylki
Do kom. 17 Aktywowałam eplatnika w pue zus ale tam w ogóle nie ma żadnych dokumentów rozliczeniowych więc nie mam jak podejrzeć
Jak na saldzie PUE tez nie ma przypisu za październik to znaczy nie ma go w ZUS
Kochani UDAŁO SIĘ :)
Zrobiłam tak, że weszłam jeszcze raz na te serwery EWD i już wygenerowało plik bez błędu.
Zapisałam go na pulpicie komputera.
Weszłam w program płatnika w zestaw - Narzędzia i zarejestruj potwierdzenie. Wybrałam plik z pulpitu i wyskoczył od razu status przesyłka przyjęta w ZUS oczekuje na przetworzenie ufff.... dziękuję Wam bardzo za wszystkie rady.
Bez Was bym nie dała rady
Dopytam jeszcze czy to teraz nic nie koliduje jak na PUE zus aktywowałam epłatnika?
Nadal mogę tworzyć dokumenty w programie zainstalowanym na komputerze?
Nadal mogę tworzyć dokumenty w programie zainstalowanym na komputerze?

tak, nie ma zadnego problemu czy konfliktu miedzy programem i pue-eplatnik
Fajnie, ze sie udalo wczytac potwierdzenie do zestawu :) bo sadzilem, ze opcja bedzie zablokowana i trzeba bedzie jeszcze kombinowac
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.