Uwaga: Do 20 maja 2025 r. część przedsiębiorców rozlicza składkę zdrowotną za 2024 r.

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Problem z otwarciem PŁATNIKA

Czy macie problemy z uruchomieniem PŁATNIKA
Płatnik musi się zaktualizować w związku z nowymi formularzami
Po aktualizacji też jest błąd i nie można otworzyć płatnika
Każda ważniejsza aktualizacja płatnika kończy sie problemami... nie wiem skąd oni mają swoich informatyków
Najprostszym sposobem na prawidłową aktualizacje płatnika nie pobierać jej przy otwieraniu programu, tylko otworzyć program ( oczywiście jako administrator ) i z jego poziomu zrobić aktualizację ( tak jak wszystkie) , Czasami w zależności od aktualizacji ( zazwyczaj te duże ) poprosi o restart aplikacji a po ponownym uruchomieniu konwersje bazy danych.
Na forach wiele osób ma ten sam problem: Po uruchomieniu pojawia się błąd "Błąd bazy danych. W tablicy ZUS ZZA brak jest pola V_kod zawodu" a po naciśnięciu ok. Baza danych posiada niepoprawna strukturę".
Można to jakoś naprawić czy mamy czekać aż poprawią Płatnika?
Płatnik jest OK coś poszło ci nie tak przy aktualizacji , u mnie wszystko OK w ZZA jest pole kod zawodu i weryfikacja prawidłowa
Też mam problem - oooo matko
A była konwersja bazy danych
Macie sposób jak to naprawić?
Jak macie taki błąd moze będzie potrzebna reinstalacja płatnika lub ( uwaga nie próbowałam to z forum płatnika )
Dla bazy Access -> http://updates.innersoft.pl/Platnik/p10blad_naprawa.zip
(po rozpakowaniu i uruchomieniu wskazać plik bazy i hasło do bazy / baza nie może być otwarta w Płatniku)

Dla bazy SQL za pomocą Management Studio trzeba wykonać:

ALTER TABLE ZUSZZA ADD V_KODZAWODU VARCHAR(6) NULL
GO
Uwaga może nie zrobiliście tego : Aktualizacja- zamknij program - uruchom pojawi się konwersja bazy danych - zrobić konwersje
Kiedy ja otwierałam zapytał czy zaktualizować - wcisnęłam tak i szło , a ,że długo to trwało zajęłam się czym innym . Kiedy przyszłam było okienko logowania - no i dalej bez sensu , jakiś błąd , później wskaż bazę danych lub czy utworzyć nową . O masarka .....
Dlatego przy otwieraniu Płatnika nigdy nie aktualizuje ( zawsze wciskam NIE) tylko z poziomu programu ( unika się wtedy wielu problemów ) , nie jestem informatykiem na pewno jest jakiś sposób ( najważniejsze w teraz aby znać lokalizacje bazy danych i hasło do niej w razie reinstalacji )
U nas na kilku stacjach poszło bez problemu a na kilku błędy.
Odinstalowanie antywirusa GDATA na czas instalacji aktualizacji Płatnika pomogło.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.