ARCHIWALNY TEMAT FORUM

JPK- 25.04.2020 nie można wysłać

Nie mogę wysłać JPK, zatrzymuje mi się na poziomie 20%- pokazuje się komunikat "wywołanie usługi InitUploadSigned nie powiadło się. Inny błąd. javax.net............." Ktoś coś wie? Z tego co wyszukałam w necie- jest to błąd po stronie Ministerstwa, ale u nich nie widzę żadnej informacji o błędzie...
U mnie to samo próbuję wysłać od wczoraj.Wyskakuje jakiś błąd Java.Czy ktoś ma jakąś poradę .
Mam to samo.
Wysłałam przed chwilą trzy - bez problemu
Też mam problem z wysyłką, wyskakuje opisany wyżej błąd. Restart aplikacji nie pomaga.
U mnie to samo. Błąd wygląda na to samo co było rok temu z certyfikatami więc albo znów jest nieaktualny albo nie można się skomunikować z serwerami w celu poprawności certyfikatu. Ja przeinstalowałem JPK Klienta na innym komputerze i jest ten sam błąd, ewidentnie nie jest to wina po naszej stronie. Skorzystałem z tej bramki żeby wysłać i mieć z głowy. Niestety nie można wkleić linku ale szukajcie pod hasłem "mikro-jpk mf gov pl"
Wyskakuje mi od wczoraj błąd : wysłanie pliku nie powiodło się. Powód: javax.net.sslhandshakeexcepfion..... certificAte not valid! Sprawdź pliki z logami—> sprawdziłam ale nie można otworzyć dokumentu :/ czy to może być błąd ze strony mf?
Aplikacje korzystają z bezpiecznego połączenia po HTTPS. Certyfikaty trzeba odświeżać i tu niestety MF dało ciała. U mnie zadziałało wysłanie JPK poprzez stronę WWW jak sugerował wyżej Marcin.
Wysłałem JPK kilka dni wcześniej. Dzisiaj chciałem sprawdzić status i wyskakuje komunikat ,,błąd techniczny"
W opisie błędu jakieś znaki dla mnie nie zrozumiałe.
U mnie to samo. Nie interesuje mnie bramka. Po to jest aplikacja żeby działała i żeby mieć wszystko w jednym miejscu.
Cześć!
U mnie też "wywołanie usługi InitUploadSigned nie powiodło się. Inny błąd".
Na stronach Ministerstwa nie ma informacji, żeby znowu zmieniali certyfikaty, ale chyba i tym razem to oni stworzyli problem. Mam nadzieję, że do poniedziałku go też rozwiążą...
Witam, u mnie to samo :/ I co teraz?
Też mam ten problem. Wysłałem przez bramkę www. I jest ok. Ale problem pozostaje dalej dlaczego to nie działa przez aplikację?
Zainstaluj najnowsza java i powinno pomoc
Ja zainstalowałam najnowszą java i nie pomogło …
Cześć! u mnie to samo! Marcinowi dzięki za wskazówkę - przez bramkę "mikro-jpk mf gov pl" działa!!!
Również mam najnowsza jave i nic nie daje
Też tak mam,,
ściągnełam wszystko co możliwe i nic.....
Mam upo, czy w razie kontroli to wystarczy? wysłałam zgodnie ze stroną Marcina
Mam upo, czy w razie kontroli to wystarczy? wysłałam zgodnie ze stroną Marcina
Ja również siedze od rana i ten sam problem...
Dzięki za podpowiedź. Przez mikro-jpk mf gov pl (kropki zamiast spacji) poszło bez problemu.
Przez bramkę wysłało ale nie można pobrać upo i błąd 300 wyskakuje. Nie nadało numeru referencyjnego. Jak na stronie u nich można sprawdzić upo ? Pozdrawiam
WG zaleceń Pana Marcin wybierz plik do przesłania nie mogę wkleić XML ????
Wysyłka pliku w aplikacji w dalszym ciągu mi się nie udaje z powodu opisywanego wyżej. Mam to w zakładce "Procesy wysyłki zakończone niepowodzeniem z możliwością wznowienia" To może spróbuję wznowić za jakiś czas.
Koleżance taki sam błąd wyskakiwał przy podpisie certyfikatem trzeba było zainstalować poziom niższą jave.
Wysłałam przez bramkę i poszło. Dziękuję za podpowiedź.
Mam pytanie...czy teraz jest możliwość aby wgrać tą wysyłkę do e-mikrofirma ?? żeby to nie wisiało jako nierozliczony okres??
Mam to samo co poprzednicy. Błąd techniczny...
Ja też miałem ten problem, gdy autoryzowałem wysyłkę danymi z deklaracji. Winna jest prawdopodobnie aplikacja e-mikrofirma, która używa starego certyfikatu. Niestety jakiś geniusz z MF wymyślił, że zmiany certyfikatów odbywać się będą 23 dnia miesiąca, czyli dwa dni przed terminem wysyłki JPK.
Zadziałało, gdy wybrałem autoryzację przez profil zaufany.
Niestety, poprzedni wpis jest nieaktualny. Po autoryzacja profilem plik wisi z błędem 303, czyli nadal problem z autoryzacją. Aplikacja używa starego certyfikatu.
Wysyłka działa tylko przez bramkę MF
Tez mam problem, spróbuje z zaufanym.
Poszło z profilem zaufanym, czekam jednak na upo ;)
Miałem ten sam problem, ten sam komunikat. Skorzystałem z sugestii Pana Marcina i użyłem bramki ministerstwa, zadziałało.
Problem z wysyłaniem jpk jest od piątku. Udało się wysłać przez bramkę mikro-jpk mf pl i szkoda czasu na inne próby.
pozdrawiam wszystkich
Przez bramke poszlo
Czy wysyłając przez bramkę jpk UPO jest w formie xml ?
Ja też wysłałam przez bramkę. Dziękuję bardzo za podpowiedź:)
@Martyna
Wybierz button podgląd, to będzie w PDF. Opcja pobierz faktycznie ściąga plik w formie xml...
Poprawka, podgląd czyli wyświetl.
U mnie poszło przez e-mikrofirma już ale tylko profilem zaufanym, kwotą pit nie działa
Mam prośbę mógłby ktoś opisać mi dokładnie krok po kroku co mam zrobić aby wysłać jpk z emikrofirma wyskakuje mi taki sam komunikat o błędzie jak przedmówcą nadmienię ze chcę podpisać kwotą z deklaracji.
Będę bardzo wdzięczna bo sama sobie nie poradzę
dziękuję
Działa tylko profilem zaufanym, tylko nie wiem co dalej, i czy na pewno doszło, bo cały czas jest status 120, ale jest przynajmniej czas wysłania.
@Jacek:
Też składałem ok. 12:25 z e-Mikrofirmy przy pomocy profilu zaufanego, przez jakąś godzinę wisiał status 120, a teraz 303 - trwa weryfikacja podpisu...
MF już przyznało, że ma problem z bramką jpk. Na stronie podatki_gov_pl na dole po prawej wisi komunikat techniczny z linkiem do bramki, przez którą można wysłać. Ja na razie czekam na status w e-Mikrofirmie po przesłaniu przez profil zaufany, jak nie będzie UPO to wyślę wieczorem jeszcze przez ich bramkę...
Też mi się zmieniło z 120 na 303. Przez jaka bramkę? Gdzie jest taka opcja w programie e-mikrofirma? bo nie mogę znaleźć.
Na stronie MF który podałem (podkreślniki zmień na kropki) jest adres bramki: mikro-jpk_mf_gov_pl
Ja mam taki sam problem w e-klient. jpk poszedl tylko za pomoca bramki i od razu mialam upo
1. Czy ktoś wie jak można usunąć te błędne z 25% co się zatrzymały. Próbowałem dwa razy i w obu przypadkach zatrzymało się na 25%. Za trzecim razem zrobiłem z profilem zaufanym i przeszło. A tamte zostały w "aktywnych procesach" :/ Nie anulowały się. Boję się, że jak w końcu coś MF zmieni i aplikacja zacznie działać to przepchnie hurtem wszystko i będą mieli ileś razy wysłane to samo :/

ale

2. teraz wisi KOD120 ..... i nie mogę pobrać UPO. Ile trwa zmiana tego kodu na KOD 200? Czy cos musze robić jeszcze, czy mam temat z głowy, a piłka po ich stronie?
Działa przez bramke 2020-04-27
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.