2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US zeznań: CIT-8 i CIT-8AB za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US deklaracji: CIT-8E i CIT-8FR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: IFT-2R, CIT-RB i CIT-CSR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: CIT-8ST, CIT-N1, CIT-N2, PIT-N1 i PIT-N2 według stanu na 31 grudnia 2023 r. Uwaga: Do 2 kwietnia 2024 r. część płatników składek przekazuje do ZUS zgłoszenia o pracy "szczególnej" ZUS ZSWA za 2023 r. Do 31 marca 2024 r. należy sporządzić i podpisać sprawozdanie finansowe za 2023 r.

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Klient 2.0 nie aktualizuje się

Wersja nie jest aktualna bo mam 1.0.4.0, nie aktualizuje się sama, przy włączaniu wywala komunikat, "sprawdzenie wersji nie jest możliwe"
odinstalowałam, zainstalowałam ponownie i bez zmian

antywirus mi dziś tą apkę zatrzymał i też raz usunął jako wirusa, od tego się zaczęły problemy w sumie

pobieram ze strony ministerstwa ale ewidentnie coś nie działa :/
U mnie jest to samo
Informatyk działa, na razie bez efektu.
Ja mam to samo, nie chce się zaktualizować i wysłać JPK.
Za duzo osob ma ta awarie, zeby to byla tylko wina antywirusa to predzej MF cos robi, 24 godziny przed terminem skladania jpk :/
jesli informatyk platny dodatkowo to lepiej go wycofac do domu. ;)
mozna kliknac kontynuj w obecnej wersji, ale nie wiem czy przejdzie wysylka, ze kto moze to niech sprobuje podpis przez dane autoryzacyjne-przychod bo wtedy status 200 upo powinnien byc w pare minut. i jesli bedzie bledny status to bedzie szybciej wiadome.
a kto ma mala firme i moze podpisac przychodem to jest jeszcze bramka jpk.
U mnie był niezależnie jeszcze kłopot z antywirus em i to ogarnął. Co nie zmienia faktu, że wysłać się nie da ale przynajmniej apka się włącza
Informatyk wgrał z pendrive, aktualizacja programu klient , JPK wysłane .Był o godz. 15 jest ok. Nie dopytałam czemu z pendrive.
Skąd miał? Na stronie MF do pobrania jest nieaktualna. Jaką masz wersję?
U mnie nadal nie dziala
Wersja 1.0.4.4
Dziwne mi się uaktualnia i wysyła
ale ja mam Win 7 , no i w antywirze trzeba dodać ten program aby go przepuszczał albo go wyłączyć
U mnie nadal pojawia się komunikat "sprawdzenie wersji nie jest możliwe"
Też mam taką informację sprawdzić , jeżeli jest wersja aktulna to wysyłka.
Miało być, pomimo tej informacji jeżeli masz aktualną wersję Klienta to wyślij JPK VAT. Tak wysłany i jest ok.
Mam tak samo. Świeżo pobrana ze strony MF nie potrafi się zaktualizować. Wysłać JPK też nie.
Wersja L.1.0.4.4 G 1.0.4.0 J 1.0.4.4 R 1.0.4.5 Jeżeli masz taką wersję to wysyłka , pomimo informacji.
U mnie wszystkie punkty mają wersję 1.0.4.0 a pobrany był program dziś ze strony MF...
U mnie wszystkie punkty mają wersję 1.0.4.0 a pobrany był program dziś ze strony MF... Wysyłka kończy się statusem 100 rozpoczęto wysyłkę. I tak wisi już kilka godzin.
Zgadza się. Te same objawy. Najpierw na wersji 1.0.4.4 miałem 412kę. Czyli błąd z ubiegłego miesiąca z certyfikatem, a zanim się pojawił nie było możliwości aktualizacji Klienta. Aktualizacja czego się da łącznie z Javą. Nic.
Płatny serwis jak w serwisie Neostrady onegdaj -przełączali mnie, referowałem ponownie, a konkluzje żadne. Ogólnie bezradność za niemałą w końcu kasę.
Uinstall aplikacji -cofnięcie wersji na 1.4.4.0 i efekt jak u Was -wisi na statusie 100.
No to lecimy z microfirma od rządu -poszło, juhu. I za chwilę bueee. Status 412 -czyli mogłem im zdjęcia z wakacji wysłać, efekt ten sam.
Bramka ministerstwa ok, puszczałem co się da ale spółki przez nią puścić nie można.
No i co dalej -rządowe aplikacje, rządowe problemy, płatności i nerwy nasze.
Aha -w sierpniu puściłem do 22ego więc nie miałem błędu z certyfikatem. Dopadł mnie teraz. Więc łatwa droga do usunięcia -aktualizacja. A ta nie działa. No i to chyba tyle.
Po 23 sierpnia to trzeba bylo samodzielnie wgrac nowy ceryfikat, ktory trzeba pobrac ze strony MF.-patrz post 4 w tym temacie-
bo wtedy nawet aktuallizacja programu klient JPK nie miala nowe ceryfikatu, chyba, ze dodali to po 26 sierpnia, ale dziwne, ze sa problemy z mikrofirma, bo E-mikrofirma zaktualizuje certyfikat automatycznie, tak pisali, ale tego nie uzywam, wiec nie wiem.
Pobrałam UPO do wysyłki o godzinie 15 i w wersji jak wyżej podałam.
Gdzie znajdę ten certyfikat i jak go dodać do programu? W zeszłym miesiącu wysyłałam wcześniej i mnie to ominęło (tak myślałam ale może trzeba ręcznie coś faktycznie jeszcze zrobić)
Gdzie znajdę ten certyfikat i jak go dodać do programu? W zeszłym miesiącu wysyłałam wcześniej i mnie to ominęło (tak myślałam ale może trzeba ręcznie coś faktycznie jeszcze zrobić)
Znalazłam, dodałam przez Narzędzia. Ale czy zadziałało okaże się jutro bo podpisać będę mogła jutro. Oby to był koniec tej historii.
Pobrałaś ręcznie ?
Ok już wiem .
Certyfikat jest na stronie Mordoru, obok aplikacji do pobrania jest odnośnik pliki do pobrania. Ten produkcyjny certyfikat PO 23 SIERPNIA. Ściągamy pamiętając gdzie, wypakowujemy i wskazujemy w Kliencie nie zapominając kliknąć potem ZAPIS W BAZIE czy coś takiego.
Co do mikrofirmy... Pytałem nawet serwisanta, skoro płacę to... Mętnie tłumaczył, że pewnie się nie pobrał automatycznie i takie tam. Po tonie i reakcjach na pytania -dla mnie kompletnie nie wiedział co jest grane.
Klienta próbowałem na 3 komputerach, na żadnym świeżonka się nie aktualizuje. Wersja mając 1.0.4.5 jest poszukiwaną -na niej jak sądzę wszystko będzie ok.
Nie rozumiem czemu nie ma zakładki ZAAWANSOWNE, gdzie osoby o nawet miernej wiedzy mogłyby kliknąć POBIERZ AKTUALIZACJĘ RĘCZNIE.
Bo te ich automaty i domyślności oznaczają jedno -telefon pod ręką i "kochanie odbierz dzieci, bo ja muszę dłużej posiedzieć".
Serio tak trudno taką aplikację zrobić rządowym programistom?!
Ja w tamtym m-cu tez wysłałam wczesniej przed nowymi certyfikatami
mi akurat we wrześniu samo się zaktualizowało (klient jpk) bez dodawania ręcznie certyfikatów i wczoraj bez problemów wysłalam jpk-vat i było upo
A najlepsze jest to, że obecną dyskusję bacznie zapewne śledzą ci od 4.84 brutto/minutę. Jak ktoś znajdzie rozwiązanie to jutro będą mogli pokazać palcem gdzie przecinek poprawić :/
Diabli człowieka biorą na to wszystko i niestety wziąć nie mogą tak raz, a dobrze.
Też się z tym motam cały dzień i dopiero teraz udało mi się wysłać JPK. Aktualizacji ciągle się nie da zrobić i wgrywanie nowych certyfikatów też nic nie daje, ale tu też ciekawostka, na podstawie kwoty z pit z 2017r. poszło, podczas gdy program prosi o podanie kwoty z 2016r. :-) Po prostu błąd na błędzie, tragedia. Jak można było coś takiego dopuścić do użytku.
Mogłeś na podstawie przychodu puścić spokojnie bramką ministerstwa. Ja tak puszczałem dzisiaj. Nie ma problemu z UPO i błędami.
Natomiast pliki JPK za spółki jak pisałem wyżej nie mogą być puszczone bramką, te puszczałem Klientem 2.0 no i teraz jestem w d...
Ta aplikacja jest normalna -jak normalna jest reszta kraju :/
Serio, oni chyba naprawdę myślą, że my zarabiamy grube miliony i dlatego powinniśmy więcej popracować.
Ma ktoś sposób na puszczenie JPK spółki cywilnej poza tym Klientem? Mam pakiet WAPRO ale tam straciłem możliwość, gdyż musiałbym aktualizować, a aktualizacja jednego produktu od nich równa się przymus aktualizacji pozostałych razy ilość stanowisk i robi się kupa kasy. I tak co roku, a jak ma się pecha na początku to wypadnie po kilku miesiącach.
Więc chcę doczekać jakiś czas i wymienić całość.
No i muszę coś na chwilę -wersja próbna czy coś podobnego.
Zaczynam tracić wiarę w Klienta JPK. Co miesiąc coś nowego.
Panowie z wysoko płatnego serwisu -skoro nie umiecie pomóc to jak można odzyskać pieniądze za wasze... porady?
Ktoś ma jakąś odpowiedzialność poza nami?
U nas też nie aktualizuje się. Sprawdzaliśmy też na iinnym sprzęcie (inna sieć i inny komputer) i nic to nie dało..
Może spróbujcie wersji portatywnej (bez instalacji) np. z pendriva
https://www.podatki.gov.pl/jednolity-plik-kontrolny/aplikacje-do-pobrania/
To jest jakaś myśl. Dziękuję -sam szukałem możliwości poprzez instalację gdzie indziej i wulgarne nałożenie plików/bibliotek z wersji działającej(rzekomo). Rozwiązanie Twoje jest dużo lepszą wersją mojego pomysłu. Póki co czekam na info czy poszło przez fillUP(status 301 mam obecnie). Program na próbę w pełni funkcjonalnej wersji. Nie ten jeden istnieje, ten próbuję pierwszy. Podkreślam -bramka ministerstwa działa(ostatni bastion działania czegokolwiek u nich), lecz problem jest w przypadku spółek. Ale o tym pewnie wiecie.
Ale portatywna jest tylko mikrofirma, nie ma klienta jpk 2.
Ludzie, ratujcie się innymi aplikacjami. Jest sporo darmowych na miesiąc z pełną funkcjonalnością. Ceną jest spokój -bo zakłóci go zapewne spam po wyrażeniu z musu zgód marketingowych. Ale przeskoczymy termin ścięcia i będzie chwila na dekofeinowanie organizmu i szukanie czegoś stabilniejszego niż substytut Klient JPK 2.0
U mnie było 120... poszło, teraz 303 -weryfikacja podpisu.
No właśnie. Gotowiec portable jest tylko dla mikrofirmy. Pewnie ktoś z działającą wersją 2.0 mógłby pliki gdzieś zrzucić ale wymaga to ogólnego obycia w tych sprawach no i nie gwarantuje sukcesu oczywiście.
Dzień dobry, walczę z tym już od dwóch dni. Dzisiaj próbowałam przez stronę - z kwotą przychodu. Wyskakuje błąd 401, tylko jak go ..naprawić? Pozdrowienia.
Jeśli ktoś wysłał skutecznie jpk dla spółki cywilnej inaczej niż przez apke klient to poproszę o nazwę programu, którego użył.
Nie wiem czy wysłałem ale...
Apka wyżej podana, a status 303 wisi. Ten status potrafi wisieć dwie doby niestety. Czekam, a ciśnienie mam jak w układzie hamulcowym. Uprzednio wysyłane przez mikrofirmę i klienta 2.0 to samo JPK otrzymywało z miejsca status 412. Czyli złe szyfrowanie. Liczę, że po weryfikacji wstępnej(chyba 300?), oraz przy już sprawdzaniu czy dobry(na co liczę) plik podpisała właściwa(czego jestem pewien) osoba otrzymanie statusu 200(rozluźni się, mamy to) jest kwestią czasu.
Jeszcze dla porządku dodam, że reinstall Klienta 2.0 spowodował u mnie cofnięcie wersji z przedostatniej do pierwotnej i koniec z 412, a problem wyskakiwał już przy samym wysyłaniu i był to zawieszony status 100 plus komunikaty "nie będzie szło" mówiąc ogólnie.
Tyle mogę Ci na ten temat powiedzieć obecnie. Jak otrzymam status 200 to napiszę.
Czy ktoś wrzuci działającą wersje JPK 2.0???
Tak, ten Fill up już pobieram ale jak piszesz też czekasz to jeśli ktoś zna inny to warto tu podać
Przez Fill up po zainstalowaniu apki dołączyłam plik przygotowany w innym programie i wysłał się szybko i sprawnie, oby tak samo szybko wróciło upo ;)
także na razie chyba działa, dzięki za wskazanie programu bo mi google pokazywało tylko te nieszczęsne rządowe
U mnie od wczoraj też jest komunikat "sprawdzenie wersji nie jest możliwe".
Wysyłane wczoraj pliki, poprawnie zweryfikowały się UPO status 200
Czekam ale na innym, dalszym etapie. Ten status 303 to przedsionek akceptacji. Poprzedni 412 to był maks osiągnięć, a oznaczał, że nie mają nawet co weryfikować, gdyż jest złe szyfrowanie. Tak jakby dostali list w narzeczu Pasztunów czy w farsi.
Pamiętaj, że dzisiaj sądny dzień i serwery tak czy inaczej są zaciążone, 303 może wisieć na wielu programach.
Sporo osób pisało w poprzednich latach, że im to wisi lecz wskakuje potem 200.
Ciężko coś więcej wymyślić.
W każdym razie następne co miałem testować to jakaś fakturownia, a potem inne wyszukać.
@sham
Napisz proszę jak coś się zmieni u Ciebie.
W 302 na 303

a w kliencie kończyło na 100 więc tu jest lepiej
Czy ktoś dzwonił na infolinię i zgłaszał problem z aktualizacją????
Wysłałem zapytanie do nich na @ i od wczoraj cisza.
Infolinię Klienta JPK masz na myśli?
Tę na 703 xxx xxx? Ja dzwoniłem. Z dwoma panami rozmawiałem, pisałem o tym.
Efekt -doszliśmy do moich wniosków, a ja wydałem pewnie ze 30-50PLN na telefony.
Maila pisałem to dostałem re z automatu, żeby dzwonić.
Również mam problem z aktualizacją aplikacji "Klient JPK 2.0" - wersja pobrana ze strony ministerstwa to 1.0.4.0. A przy aktualizacji jest komunikat "Sprawdzenie wersji nie jest możliwe".
Testowane na windows 7 32 bit, windows 7 64 bit, windows 10 64 bit, java w wersji 8 Update 221.
Wyłączałem antywirusy i firewalle, zmieniałem ustawienia zabezpieczenie javy, ale bez rezultatu.

Szkoda, że na stronie ministerstwa nie ma linku do aktualizacji.

Wygląda na to, że to jakiś problem sieciowy, jakby aplikacja nie miała uprawnień. W Fiddlerze nie widać żadnych requestów wychodzących.
Na infolinii KAP Pani powiedziała, że sama nic nie wie w tej kwestii. Wczoraj wysłali zapytanie do Ministerstwa Finansów w tej sprawie i nie uzyskali do tej pory żadnej odpowiedzi. Dzwoniłem do Ministerstwa Finansów Departament Analiz (podobno on zajmuje się JPK) ale wszyscy zaskoczeni nikt nic nie zgłaszał, nikt nic nie wie...
Właśnie miałem myśli, czy aktualizacje wingrozy 10 nie powodują błędów ale nie tylko Ty testowałeś na innych edycjach więc to upadło.
Próbowałem nawet szukać apek na Androida, tak dotarłem do fillUP, wersję na andka mają jednak nie obsługuje dodawania plików i swojego XML-a nie dorzucisz ani innych form. Dopiero wersja na PC.
Jaka w ogóle wersja jest aktualna, ja nawet sam nie wiem jaką mam:

L [1.0.4.4]
G [1.0.4.0]
J [1.0.4.4]
R [1.0.4.5]

W tym ustawieniu w Windowsie 7 przy komunikacie: (Sprawdzenie wersji nie jest możliwe.)
Post 1245103 bla pisze jak zrobić
Jeśli mówisz Karolu o wgraniu certyfikatu, to powiem Ci, że to nie pomaga.
(sorry za powtórkę, ostatnia linijka, najważniejsza, mi się skasowała)

Jaka w ogóle wersja jest aktualna, ja nawet sam nie wiem jaką mam:

L [1.0.4.4]
G [1.0.4.0]
J [1.0.4.4]
R [1.0.4.5]

W tym ustawieniu w Windowsie 7 przy komunikacie: (Sprawdzenie wersji nie jest możliwe.)
Wszystkie wczorajsze wysyłki przetworzyły mi się poprawnie do statusu 200
Kom.55 Miałam taką wersję i wysyłka i upo pobrane .
L 1.0.4.4, G 1.0.4.0, J 1.0.4.4, R 1.0.4.5 jak się wydaje jest ostatnią wersją. Liczyłem, że wrzucenie takiej na piechotę(czyjś upload) naprawiłoby problem lecz wygląda, że to próżne.
Oprócz wersji należy mieć certyfikat PO 23 SIERPNIA
Ale problem jest taki -nie da wysyłać jak nie jest aktualne, a NIE WIE CZY JEST, bo nie może sprawdzić wersji i płodzi błędy. Tak to widzę ja, a czy słusznie to nie mam pojęcia.
Aha, po aktualizacji wypowiedzi o wersji i puszczeniu z niej mimo komunikatu uznam, że się myliłem. Ta wersja z ostatnich postów ma zapewne odpowiednie elementy w sobie, by wysyłka mimo braku sprawdzenie wersji była możliwa.
Niestety ja miałem starszą o jeden poziom, gdyż nie trafiłem na błąd certyfikatu w sierpniu. Puściłem wszystko przed nim i błogo czekałem na obecny okres wysyłek.
Co ciekawe, dla osób nowo-instalujących klienta jpk, na stronie MF wisi wersja
L 1.0.4.0
G 1.0.4.0
J 1.0.4.0
R 1.0.4.0
Owszem Januszu -i to bez możliwości w obecnej chwili na aktualizację. Sam tak niestety wylądowałem na niej z przedostatniej. Co w sumie i tak nie zmienia nic. Obie nie działają.
Powinna być wersja AKTUALNA. AKTUALNA portable, oraz możliwość ręcznego dogrania poprawek.
Albo chociaż mogliby publikować na swojej stronie nr aktualnej wersji.
Mała rzecz, a pomogłaby wielu użytkownikom.
Ich rzeczą nie jest pomagać, a wymagać. Mogliby chociaż wstawiać działające, sprawdzone aplikacje. Mogliby dać w nich moduł info, gdzie wskakiwałyby powiązane z nimi komunikaty("weź pigułkę! weź pigułkę!"). Oni wiele mogliby, a nie robią tego. My natomiast wszystko musimy robić, nawet jak widzisz ich robotę.
Czy moze ktos jakos udostepnic pliki z aktualnej wersji? 1.0.4.4??
Nie wiem czy na tym forum można umieszczać linki. Udało mi się uzyskać aktualizację, od kogoś kto aktualizował aplikację w sierpniu. Przesyłam linka do archiwum zip:
https%3A%2F%2Fwe.tl%2Ft-N8fDP87WSQ
Archiwum zawiera tylko ZMIENIONE pliki. Trzeba najpierw zainstalować aplikację z instalki dostępnej na stronie ministerstwa. A potem nadpisać plikami z archiwum (folder jpk).
Domyślna ścieżka aplikacji to chyba "C:\JPK\Klient JPK 2.0".
Zamieszczona wersja aplikacji Klient JPK ( L 1.0.4.0, G 1.0.4.0, J 1.0.4.0, R 1.0.4.0 ) na stronie MF, nie aktualizuje się. Nie aktualizują się też inne wersje (prawdopodobnie z innych przyczyn, nie tkwiących w samej aplikacji). Z tej wersji nie jest możliwe wysłanie pliku JPK, nawet z prawidłowym, nowym certyfikatem.
Wystarczy tylko aby MF zamieściło aktualną wersji L 1.0.4.4, G 1.0.4.0, J 1.0.4.4, R 1.0.4.5 na swojej stronie, aby podatnicy mogli wysłać plik JPK prawidłowo zaszyfrowany. Ponadto MF doprowadziło do tego, że ludzie mający wersje z których dałoby się wysłać plik JPK, po ręcznej aktualizacji certyfikatu, zniszczyli sobie tę wersje instalując zalecaną wersję ze strony ministerstwa, która to z kolei nie aktualizuje się do nowej wersji. Dzwoniłem w tej sprawie do Ministerstwa Finansów pod numer 22 330 03 30 i otrzymałem info, że sprawa będzie zbadana :). Poradziłem sobie korzystając z programu ShadowExplorer - cofnąłem się z plikami aplikacji w czasie.
U mnie "ta witryna jest nieosiągalna". Oczywiście znaki zmieniłem w linku
TADAM!
fiiUP dało radę. Łzy i rosyjscy muzycy, otwieram stoliczną i dzwonię do żony. Dzieci dostaną wolne, niech jadą do dziadków poszaleć ze słodyczami.
A serio -po około 3-4 godzinach na statusie 303 mam status 200 i UPO do pobrania przy JPK spółki(spółek) cywilnej.
JPK nie szło przez mikrofirmę i Klienta 2.0. Wysłane dzisiaj rano TO SAMO(te same) poszło przez wspomniany program, a pójdzie jak uważam też poprzez inne.
W programie wystarczy wskazać posiadane JPK w pliku i dalej banalnie, bo same czynności były i są banalne. Niebanalna jest tylko jakość obsługi podatnika w naszym Kraju.
Radku czy ten link,ktory udostepniles jest poprawny? Nie moge sobie poradzic z nim
Ja wciąż czekam ale wysłałam sporo po Tobie
@sham
Ale wygląda na to, że będziesz miała jak ja UPO jeszcze przed końcem pracy. Teraz to najzwyklejsza zwłoka wynikająca z obróbki plików jak sądzę
%3A należy zamienić na :
%2F należy zamienić na /

https dwukropek slash slash we.tl slash t-N8fDP87WSQ
To jest jakaś farsa i kpina, żeby w taki sposób sobie z tym radzić !!
Kopiować i przerabiać jakieś linki, które tak na prawdę nie wiadomo czy są autoryzowane i co zawierają!!
Problem w takiej "paczce" od "znajomego z forum" przemycić złośliwe oprogramowanie?
Gratuluję rozwagi MF i koledzy/ koleżanki powyżej.
Janusz
chyba widzisz konstrukcje tych plikow pobieranych itp. Ja sprawdzilem i dzieki Radek za pomoc ! ;-)
To się ją skanuje, to się ma odpowiednie bariery na komputerze. To się nie ściąga plików wykonywalnych i w nie nie klika. Owszem -i tak jest ryzyko ale czasem niestety się je podejmuje. Bo czasem pozostałe wyjścia są zamknięte.
Daj już spokój rozwadze Ministerstwa Finansów.
Chyba, że wierzysz w ich urzędników zarywających nocki na myśleniu jakby tu życie poprawić i uczynić lepszym podatnikom ;)

Ja namawiam do próbowania aplikacji ""na miesiąc" za darmo. Jest co najmniej kilka. Wystarczy poszukać w sieci.
Ok, @lakimek i @Miron. A ile jest pań księgowych, które "znają" się na "informatyce" jak Wy? Patrząc globalnie to jednak jest zagrożenie moim zdaniem.
Janusz obecnie nie wyobrazam sobie pracy Pani ksiegowej bez udzialu informatyka ;-)
Jest jeszcze bramka JPK od MF, ale tylko male firmy i tylko podpis przychodem, ze osoby prawne z niej nie moga skorzystac.
Zgadza się. Podobnie zagrożeniem jest używanie aplikacji MF i liczenie na nią. Wylądowaliśmy w d...
Do tego jak wiesz zapewne nie zawsze ma się wpływ na klienta przynoszącego faktury, nie każdy może wybrzydzać i "karcić" wiecznie spóźnionych.
Zły jestem jak diabli. Masa czasu zmarnowana, a mam co robić. Kupa nerwów i kombinacji.
Nie czekajcie na naprawienie problemu z jedną apką, próbujcie innych! Bo będziecie po nocach siedzieć i czekać czy poszło.
Poszło,

musicie sprawdzac :)
U mnie jest blad 412 opis : dokument nieprawidlowo zaszyfrowany.Zainstalowalem apke na nowo i podmienilem pliki .
Rozwiązanie Radka działa
trzeba zainstalować apkę ze strony ministerstwa, ściągnąć nowy klucz i skopiować pliki z tego archiwum ZIP
póki co jeszcze nie wiem, czy jest UPO dla mojego JPK, ale wysyłka się powiodzła

jeszcze raz link do archiwum ZIP
https : // we.tl / Ft-N8fDP87WSQ

trzeba wyrzucić spacje
Ponieważ mieliśmy "ostatnią wersję: postanowilismy wysyłać. Co ciekawe, po wysyłce (status 120) i ponownym uruchomieniu programu pojawiła się informacja: Aplikacja jest aktualna!!! Czekamy na upo.
Nie działa link kowalskiego
Do komentarza 84

Przepraszam, jeszcze raz link
https : // we.tl / t-N8fDP87WSQ

trzeba wyrzucić spacje
Kowalski czy jesli jest aplikacja zaktualizowana to trzeba sciagac nowy klucz? Wraz z aktualizacja klucz sie nieaktualizuje?
Janusz ma rację, to jest ryzykowne. Umieściłem to na jakimś darmowym hostingu i ma na gwarancji, że to są bezpieczne pliki. Ja w nich nic nie zmieniałem, ale nie jestem wiarygodny :) Sam bym się bał pobierać takie pliki.

Szkoda, że MF nie może umieścić linku do aktualizacji, albo nawet do jakiegoś eftepa'a z folderem zawierającym kolejne wersje. To wtedy każdy mógłby pobrać.

@lakimek Należy jeszcze zaktualizować certyfikat. Informacja o tym znajdziesz na stronach rządowych. W gugle wpis "Zmiana certyfikatu klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK"

Tam jest info, aby pobrać plik e_dokumenty mf gov pl, a następnie w aplikacji Klient JPK 2.0
Narzędzia -> Zarządzanie certyfikatami i kluczami symetrycznymi -> Załaduj certyfikat z pliku -> Otwórz i po wskazaniu pobranego wcześniej certyfikatu -> Zapisz certyfikat do bazy
U mnie wersja Klienta JPK zalegająca od wczoraj "ożyła" i można aktualizować. Więc chyba się zbiegło wgranie plików z naprawieniem apki. Zaczynam się zastanawiać, czy te awarie w ostatnim momencie to przypadek :/
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo przy ściąganiu i otwieraniu takich zipów, to macie rację.
Ja mogłem sobie pozwolić, bo nasze oprogramowanie bezpieczeństwa ma to zaraportowane i w razie jakiejś infekcji szybko zareaguje.

Inni mogą być narażeni an większe ryzyko.
Klient jpk aktualizuje się
czyli po telefonach wzięli się za robotę
@sham
Czyli jasno widać jak sprawdzają to co wstawiają. Ale nie jestem zaskoczony. Za stary na takie zdziwienie jestem
OKej, dziękuję wszystkim za dyskusję i pomysły. Trzymajcie się i do następnego razu... ;)
Miron oby nie, ale nigdy nie wiadomo ;)
Za miesiąc :E
Ale masz rację. Oby nie.
Juz naprawli aplikacja aktualizuje się.
A fillup warto zapamiętać w razie co bo dał radę i tez mam już upo
U mnie też poszła aktualizacja
Do usłyszenia za miesiąc
Do zobaczenia przy następnej awarii ...
Taka mała uwaga jeszcze, bo klient 2.0 działa ale przy próbie ratowania się instalowałem fillUP. No i teraz nie mogę się pozbyć rozszerzenia przeglądarki z tego(odinstalowanego) programu. Nie działają sposoby z poziomu Chrome, z poziomu usuwania w folderach plików rozszerzenia(bo ich nie ma), nie pomogli mi na stronie fillUP. Napisali raz, żebym w rejestrze dłubnął. Nie dało się -ciąg był w innym zestawie, zresztą usuwanie go nic nie dało.
Jak o tym napisałem zapadła cisza, podobnie na kolejne pytanie(czy mają jeszcze jakieś pomysły) zero odpowiedzi. Warto pamiętać o tak troskliwej opiece własnej marki i o problemach jakie mogą wyniknąć z używania tego produktu zanim się go zainstaluje.
Jasne -mogę zrobić format, podobnie jak zamiast zmieniać np. łożysko można całe auto do zgniatarki wrzucić i zamówić nowe.
No jak tam? Tylko u mnie czy znowu się spotykamy? Próba aktualizacji -wywala błąd startowy albo o nieprawidłowym dojściu okna(mało klamki nie sprawdziłem, czy przeciągu nie ma). Przeinstalowane, próby naprawcze przy reinstalacji, wywalone i zainstalowana świeżonka. To samo.
Znowu dzidę wstawili nisko opłacani fachowcy? Czy u mnie "samo się"?
Sprawdziłam, pobrała się aktualizacja najpierw i program się zamknął, po ponownym włączeniu zaktualizował się i działa. Jeszcze masz czas, może się ogarnie u Ciebie.
Witaj ponownie sham :)
Dziękuję, postaram się ogarnąć u mnie.
Na dwóch komputerach w firmie nic. Ani wersja 64 ani 32. Żadne zabiegi. Zobaczę na domowych czy coś innego będzie.
A drugi guzik co ma zwykle napis "aktualizuj" jaka ma tresc, bo u mnie to powykryciu aktualizacji bylo dluzsze zdanie zakonczone "i zakoncz", a potem znowu trzeba bylo kliknac aktualizuj, bo wykryl jescze jedna aktualizacje.
Moze sprawdz czy java jest dobrze zaktualizowana, a moze blokowana przez antywirusy/firewalle, bo w celu aktualizacji to sie laczy program javy z folderu klienta JPK , a na czas aktualizacji tez jakis program chcial dzialac i mogl zostac przyblokowany.
Posprawdzam ale jest jakaś muka w systemie u mnie, bo na żadnym w biurze nie idzie, a w domu od kopa.
Napis to chyba "zaktualizuj i zakończ" plus coś jeszcze, potem się nie chce uruchamiać, wyskakuje błąd. Obawiam się, że jakieś numery z uprawnieniami(oczywiście admin to ja), bo np. w Chrome za każdym razem po uruchomieniu muszę w biurze dogrywać adblokera i nic nie pomaga. W domu znowu -raz na zawsze. Coś tu jest na rzeczy. Dziwnie, bo Klient działał, potem znajomy Wam temat błędów po stronie programu, potem znowu działał i teraz coś innego.
Powalczę z tym.
Zacznę od Javy, chociaż zdaje się, że niedawno ją ruszałem.
Antywirusa wyłączałem na próbę przy działaniach ale może to być jego wina jednak. W domu mam Avasty wszędzie(darmowe do u. domowego). W pracy Comodo(darmowy do zastosowań komercyjnych). Może Comodo nie jest cudem ale jak się jest ostrożnym to od lat wystarczył.
Niemniej antywirus to największa różnica między domem, a problematycznym biurem.
@userr

Muszę Ci podziękować. Wyjaśniając Tobie co może być źle sam to odkryłem. Antywirus ma zakładkę "blokowane aplikacje" i najwyraźniej moduł ten nie zostaje wyłączony tylko działa jako proces gdzieś w tle, gdy wyłączam Comodo jako całość. Porobiłem wyjątki dla procedur Klienta JPK i ... javy no i wystartowało biedactwo. Dziękuję. Tym razem Ministerstwo Finansów jest niewinne ale musimy je obserwować ;)
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.