ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Nie przesyła pliku JPK, status 100

Witam Od dnia wczorajszego próbuję wysłać plik jpk_vat za pośrednictwem programu klient JPK 2.0 i podpisując profilem zaufanym. Niestety za każdym razem wyskakuje komunikat, że przesyłanie zostało wstrzymane i należy przejść do historii wysyłki. W historii przesyłki wyświetla się "kod 100 Opis Rozpoczęto sesję przesyłania plików". I nie pomaga odświeżanie, ponowne wysyłanie ani wysyłka z innego komputera tam również podobni zawsze ten sam komunikat. Wysyłanie zatrzymuje się na 65% Co może być nie tak?
Post 1216302
Mam tak samo
Walczę od Niedzieli ten sam problem,. Żenada
Witam. Mam ten sam problem - wczoraj (11.03) dwie próby, dzisiaj ponownie ten sam efekt: kod 100, etc. Możliwe, że jest to wynikiem ostatniej aktualizacji aplikacji... Czy jest już jakieś rozwązanie tego problemu? Pozdrawiam.
Ja też od wczoraj próbuję wysłać i nie mogę. Komunikat 100
Mam ten sam problem. Myślę, że to skutek ostatniej, nieudanej aktualizacji.
Czy udało się już Wam wysłać ?
Nie, wciąż nie działa.
Wiam to samo umnie co robić !!!
Dzwonił ktoś do mf że nie działa
Nadal u mnie nie działa
No u mnie od wczoraj i dzisiaj tez nie udało się tego wysłać przez jpk 2,0
komunikat 100

gorzej że próbowałam wysłać to przez druki Gofin i tez nie przechodzi, jest odrzucone
Trzeba cierpliwie czekać, grunt że to nie u nas problem tylko u nich.
Już działa. Można wysyłać
U mnie dalej problem. Oryginalny plik wciąż wyświetlony jest jako kod 100, bez możliwości pobrania UPO, a po kolejnym z rzędu wysłaniu pliku widnieje informacja o dostarczonym duplikacie - również bez możliwości pobrania UPO.
Ja wysłałam drugi raz od początku (poprzednio był kod 100) czyli wybrałam plik , podpisałam i dopiero dalej wysłałam
przeszło
U mnie to samo. Mam już 4 procedury rozpoczęte i...nic
No kurna nie działa .. JPK vat wysyłka.

ooooo cosik poszło dalej w trakcie pisania tej wiadomości :)

Kod: 120 Opis: Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu
Miałam podobny problem z wysyłką od 12.03.2019.
Najpierw zatrzymywało się na 65% i w historii wysyłki status 100 i widnieje nr referencyjny dokumentu, nie można pobrać UPO.
Po aktualizacji programu klient 2.0 nadal nie mogłam wysłać jpk. Błąd techniczny. Zainicjowanie wysłania dokumentu nie powiodło się. W historii brak nr referencyjnego, w statusie jest informacja: Przesłano duplikat przetworzonego dokumentu. Nr referencyjny oryginału ( tu podany numer) I tak za każdym kolejnym razem.

Po wysłaniu emaila na adres helpdesk ( ze strony mf - kontakt w sprawach technicznych jpk) z dokładnie opisanym problemem, w którym podałam ostatni komunikat : Przesłano duplikat przetworzonego dokumentu. Nr referencyjny oryginału ….. otrzymałam odpowiedź:

Dzień dobry

W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że pierwotny plik został przesłany. UPO w załączeniu.

W przypadku problemów prosimy o ponowny kontakt.

Trzy dni z życia księgowej :-), ale dobrze, że mam UPO.
Pozdrawiam
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.