ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Jpk z małej księgowości

Czy jest ktoś kto wysłał jpk vat z małej księgowości rzeczypospolitej i może podesłać na skrzynkę filmik jak to robił tylko proszę nie podawać linku z tą ekspresową i mało zrozumiałą metodą zamieszczoną w programie . To może dobry bodziec dla tych co się chwalą że sobie poradzili z jpk a może nikt nie dał rady i nie opłaca się dawać złamanego grosza na ten program
Właśnie teraz zaczynam wysyłać próbnie, ale już 2 raz wysyłam i wyskakuje "dokument w trakcie przetwarzania"
"Dokument w trakcie przetwarzania , spróbuj ponownie " i tak teraz zrobiłam 2 razy
"Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu"

ale UPO nie mogę pobrać ponieważ "Dokument w trakcie przetwarzania , spróbuj ponownie za chwile"

i tak trwa
Kod rezultatu 120
Wysyłkę JPK można też zrobić z aplikacji MF pn. Klient JPK 2.0
Jeżeli "Dokument w trakcie przetwarzania" (kod 302) to trzeba odczekać ok 2 godzin.
Przeszedłem prawie do końca do okna Podpisywanie przy pomocy ePUAP klikam " Wczytaj podpisany" pokazuje się okno z wcześniej zapisanym plikiem, klikam na niego i pojawia się okno " Wczytano plik do podpisu. Proszę wybrać plik podpisany . klikam OK i z powrotem ukazuje się okno " Podpisywanie przy pomocy ePUAP " jak chcę wejść do programu to jest zablokowany przez to okno . Co Wy dalej robicie aby przejść od końca .
Piter1 dzięki a więc tak w programie MK wpisałem wszystko tak jak na czysto jest to mój pierwszy miesiąc prowadzenia dokumentacji w komputerze do tej pory na papierze było wszystko . Miesiąc październik podsumowałem w MK próbowałem wysłać z programu VAT 7 ale w końcowym oknie nie było mojego nazwiska i imienia więc wszystkie dane przeniosłem do deklaracji VAT 7 w eDeklaracjach i z tego programu wysłałem VAT 7 jest wszystko OK pobrałem poświadczenie. Następnie chciałem wysłać JPK VAT i dość długo się męczyłem w końcu Piter1 natchną mnie i przygotowałem plik z programu MK zapisałem na dyski otworzyłe Klienta JPK w MF i z pokłady tego programu bez jakichkolwiek trudności wszystko poszło wspaniale . Jestem mikroprzedsiębiorcą i obowiązek mao z JPK od nowego roku ale ja wysłałem już teraz i czekam na potwierdzenie jeśli wszystko będzie OK to jestem przygotowany w 100% na zmiany w nowym roku. Tylko twórcom MK Rzeczypospolita życzył bym aby poprawili program
Maszesz napisac krok po kroku jak to robiłeś ?
Hm, szkoda że z MK nie da się wysłać ?
U mnie poszło , oczekuje na zmiane kodu mam 120
MAM dziś potwierdzenie wysyłki UPO z kodem200 składałam 25 UPO 29 po 4 dniach
MAM dziś potwierdzenie wysyłki UPO z kodem200 składałam 25 UPO 29 po 4 dniach
Wysyłałam testowo z Rzepy. Czekałam kilka dni na kod 200 i pobrałam UPO
Wysłałam testowo z MK i dostałam UPO po kilku minutach
Filmik do wysyłki JPK z MK widziałem na Youtube
Słuchajcie , nie jestem bystra w tych klockach i bez filmiku dałam radę , MK pokazuje jak i co klikac
Fakt MK pokazuje jak i co klikać i dochodzę do podpisu lecz nie przychodzi kod podpisu
No więc potwierdzam że wszystko poszło OK ( tak jak wcześniej opisywałem.) Pobrałem potwierdzenie z kodem 200 . Dość długo czekałem na potwierdzenie chyba z dwa dni ale jest OK . Zbliża się drugi miesiąc i przymierzam się do wysyłki JPK za listopad , w programie MK było trochę aktualizacji może pójdzie z programu a jak nie to z Klienta JPK MF zobaczymy w razie czego opiszę
Jak zaznaczyć w Mk deklarację VAT-7K
Wersja 2018
kartoteki i ustawienia/firma/dane firmy
klikasz dwa razy i tam zaznasz - rozliczenie kwartalne vatu i zaznacz w których kwartałach
Za pręko chciałem pomocy, a juz to sobie zrobiłem.
Gosiu dziękuję bardzo za szybką pomoc. Wszystkiego dobrego.
Dziś wysłałem JPK-VAT z MK i otrzymałem Potwierdzenie UPP natychmiast. Z tym, że wysyłka do US a nie do MF
Kot: zakładka jpk, nowy, ok, a potem wysyłka do środowiska jpk (nie testowe) i w taki sposób poszło? mam na bieżąco aktualizowany program i wyskoczył błąd następnego dnia "Weryfikacja negatywna ÔÇô dokument niezgodny ze schematem xsd"


akurat plik zerowy, bo nie było ani faktur sprzedaży ani zakupu-może dlatego? chociaż po opisie błędu w necie błąd dotyczy programu lub druku, z którego wysłano
Asienka1: zakładka jpk, nowy, ok, a potem wysyłka do środowiska jpk (nie testowe) i w taki sposób poszło? TAK Wysłałem i po 6 godzinach otrzymałem 200
Asienka1: Jak coś potrzeba znajdziesz namiary do mnie phu nina
Jak sprawdzacie wygenerowane JPK? Czy wcale nie trzeba sprawdzać np. sumy JPK są zgodne z VAT i to wystarczy ?

Nie ma tego dużo, np. w JPK należnego mam 11 wierszy a w rej sprzedaży 10 i chciałąBYM TO SPRAWDZIC JAK nie wiem jak ?
Puc: podgląd, sumy kontrolne - zgodne z vat, sprzedaż, zakupy. Masz wszystko
Ja wysłałam JPK 3 godziny temu.Podpisałam przez EPUAP. Niby ok status 120 .Przy wysyłce jest informacja że może to trwać nawt kilka dni.Wbrew wcześniejszym wpisom muszę powiedzieć że instrukcja jest bardzo czytelna i jasna.Jedyne do czego mogę się przyczepić to to że wyskakuje mi błąd przekroczenia czasu przy sprawdzaniu czy NIP dostawcy jest aktywny.korzystam z MK od 5 lat i uważam że to jeden z najprostszych programów na rynku.....
Proszę o pomoc, przy wysyłce jpk pojawia mi się komunikat , ze nie mogę wysłać bo nie obsługuje pliku jpk_vat(2)- kod systemowy , nie wiem o co chodzi?
Ja też wysłałam JPK przez Mała ksiegowść, mam UPO, a dzownili do mnie z urzędu skarbowego, ze nie mają JPK. czyli coś jest nie teges. Kobitka z US powiedziała, ze jeszcze poczeka ze dwa dni, ale jak nie będzie miała JPK to trzeba będzie interweniować. Lepiej zadzwońcie do US i sprawdźcie czy faktycznie mają plik, bo może się okazać ze macie UPO ale oni nie maja JPK i będzie wezwanie.
Kom 28 kot
i tylko to sprawdzacie ? nie idzie do Urzędu wydruk co się składa na te "sumy kwot podatku..." ?

to to mam zgodne
Do Komentarz 23: ~kot
JPK wysyłasz do MF a nie do US. Upewnij sie że wszystko dobrze wysłałeś bo powinieneś mieć UPO a nie UPP
W czasie wysyłania JPK pokazał mi się komunikat "Brak odbiorcy " mimo to dokończyłam wysyłanie (czy musiałam wpisać sama tego odbiorcę?), był komunikat o czasie oczekiwania na potwierdzenie. Teraz w polu wysyłka jest -"przetwarzana".(żadnych kodów) Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy to jest dobrze i co dalej. Robiłam to pierwszy raz i boję się ,że będę czekała na próżno i okaże się ,że nie zdążę wysłać.
Bardzo proszę o podpowiedź.
W JPK z programu Mała Księgowość mam podwajane zakupy i podatek VAT razy 2.
Też mam (profil zaufany):
Błędna wiadomość inicjująca transmisję:
Nieobsługiwany kod formularza: JPK_VAT(2)
może ktoś już wie o co chodzi ?
A czy ktoś może mi powiedzieć jak poprawnie przenieść plik JPK_VAT do aplikacji Klient_JPK? Utworzyłam plik JPK_VAT w Małej Rzeczpospolitej i chciałam wysłać przez aplikację Klient JPK_VAT, plik jest w XML, zapisałam na pulpicie, wczytałam do Klienta ale pokazał mi się czerwony pasek , że jest niedostępny... i nie mogę wysłać.. i nie wiem dlaczego, czy Mała Rzeczpospolita źle generuje pliki??
Problem z MK i JPK wynika ze zlej struktury pliku xml - zamiast JPK_VAT (3), struktura pliku xml jest wg poprzedniej wersji JPK_VAT (2), co daje komunikat bledyn uklad 'cdx'. Na stronie MF mozna pobrac aktualna strukture, jednak zeby wyslac trzeba to zrobic recznie - najpierw sciagnac csv z MF, uzupelnic recznie sprzedaz i zakupy, skonwertowac dzieki narzedziu Klient 2.0 z MF i wtedy wyslac.
Probuje sie dodzwonic do MK, ale ciagle zajeta..., zero pomocy!
To jak to jest ,że niektórzy już zapomnieli o wysyłce JPK z MK i poszło im pomyślnie bez problemów a inni się męczą z tym dziadostwem już od poniedziałku bez powodzenia coś okropnego mam dość
Wysłałam JPK z MK mam podpis kwalifikow nabyłam tylko do tego celu, wszystko idzie bez problemu, ale nie mam możliwości wybierania JPK gdzie chcę wysłać , dopiero w UPO widze że wysłano do Min Fin
Witam!
Mam podobny problem z wysyłką plików JPK_VAT z MK - generuje mi plik o strukturze JPK_VTA (2)... czy ktoś już opanował jak sobie poradzić z MK żeby wygenerowała plik w strukturze JKP_VAT (3)?
Prawdopodobnie musisz zaktualizować MK żeby generował nową wersję struktury JPK_VAT(3)
Wersję mam 25.13.2.15 czyli najnowszą, którą zresztą zaktualizowałem niedawno. Może ktoś wie co zrobić aby MK generowała plik JPK_VAT (3) a nie (2)?
OK. Sytuacja opanowana... może komuś się przyda:
Aby wygenerować w programie Mała Księgowość Rzeczpospolitej plik JPK_VAT w strukturze (3) potrzeba wejść na stronę MK i tam w dziale "uaktualnienia programu" ściągnąć wersję 2018.2.3 (podpisaną cyfrowo) i ją zainstalować. Po instalacji ponownie otworzyć program MK i wszystko działa bez problemów, generuje pliki JPK_VAT (3) które można wysłać przez e-bramkę lub innym sposobem.
Adam bardzo Ci dziekuje,udalo sie wyslac, mimo ze mialam ostatnia wersje, ale chyba nie byla podpisana cyfrowo, Jeszcze raz wielkie dzieki.
Witam.
Witam
Mam taki problem. Wygenerowałam sobie formularz VAT-27 w Małej Księgowości, nacisnęłam e-deklarację, podpisałam. Druk został wysłany. Niestety go nie wydrukowałam. Ale teraz jak wchodzę na rubrykę vat-27 to nie mam na tym druku numeru referencyjnego ani w ogóle nie wiem jak mam sprawdzić jaki dokument został przesłany.
Jak wchodzę na kolumnę vat-27 to wyświetla się od razu deklaracja bez tego nr ani nic. Jak można sprawdzić historie tej wysyłki?
Proszę, pomóżcie...
Dzięki ADAM - instalacja aktualizacji ze strony www pomogła w sporach z błędem (Nieobsługiwany kod formularza JPK_VAT (2). Problem występował pomimo że w aplikacji pokazywało informację że mam zainstalowaną najnowszą wersję aktualizacji. Plik z aktualizacją ze strony www MK załatwił sprawę. Dzięki :)
Czy ktoś wie może jak na wygenerowanym jpk wpisać korektę roczną podatku naliczonego ?
Kom 47 Katarzyno wejdź na zakładkę Zestawienia e-deklaracji i tam będziesz miała wysłane deklaracje z numerem referencyjnym :)
Kom49 - Ja korektę roczną do pozycji K_48 wpisałam ręcznie. Po prostu otworzyłam plik XML w notatniku. Skopiowałam jeszcze raz taką sekcję jak ostatni wiersz zakupu. W tym wierszu dodałam sekcję K_48, a w niej odpowiednią kwotę. Oczywiście trzeba było zmienić numer wiersza na kolejny i ręcznie zmienić kontrahenta na BRAK, liczbę kontrolną wierszy zakupu zwiększyć o 1 no i oczywiście sumę VAT naliczonego również poprawić o tę dodaną wartość K_48. Struktura dokumentu po weryfikacji jest prawidłowa. Dokument wysłany i oczekuję na UPO/
Witam, wyslalam jpk vat przez mk rzeczpospolitej, status potwierdozny z kodem 200. drukuje upo i jest ok. dla pewnosci postanowilam sprawdzic kod referencyjny na stronie z bramka do pobierania upo, i otrzymalam kod 300 czyli brak dokumentu. czy ktos cos poradzi? z gory bardzo dziekuje
@Adam-komentarz 44

Mnie się to info przydało bardzo. Dzięki. Miałem ten sam problem co Renata tzn. miałem najnowszą wersję MK ale bez podpisanej cyfrowo po aktualizacji poszło ok. Jeszcze raz dzięki, sporo się naszukałem jak wyeliminować ten błąd.
Magdalenka1984 - coś poradziłaś na to?
Asienka, jest wszystko OK. Po prostu UPO do JPK pobiera się z "innego" systemu niż ten MF
Dziękuję; powysyłałam te jpk-do głowy nie przyszło sprawdzić upo gdzieś indziej niż poza MK i teraz czytam - i mam to samo... W MK kod 200, wszystko ok, a w upo dla jpk kod 300(brak dokumentu) lub nieprawidłowy numer ref. Czyli wszystko gra? ten typ tak ma....?
I głupie pytanie-na upo mam miejsce złożenia "MF" a nie urząd -ale to tak ma być? tylko się upewniam
Tak,potwierdzam. Wszystko ok. Ma być MF
Adam dzięki, Wersja Wersja 2018.2.3 poprawiła wszystko.
Adam. DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI
Małe pytanko: czy wysyła się deklarację VAT-7 osobno i osobno plik JPK, czy można to jakoś razem z programu Mała Rzeczpospolita wysłać?
Czy ktoś może wie, czy i jak można wydrukować z programu MKR dokument JPK za dany miesiąc? Nie UPO i nie status wysyłki, a sam dokument JPK w jakimś przystępnym formacie typu .docx lub .pdf? Albo co trzeba zrobić, żeby proponowany przez MKR format .xml zamienić na pdf lub doc? Będę wdzięczna za wskazówki.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.