ARCHIWALNY TEMAT FORUM

JPK w Małej Księgowości Rzeczpospolitej

W 2018 bede miec obowiązek wysylki JPK vat - czy z programu Mała Księgowosc Rzeczpospol. można wysyłac bez podpisu tak jak VAT-7 ?
Nie,
Do wysyłki JPK niezbędny jest podpis kwalifikowany. Można również wygenerowany plik JPK wysłać przez ePUAP.
Próbowałem wysłać plik JPK poprzez MK z podpisem Profilu Zaufanym z ePUAP wg instrukcji która jest w "Pomocy"
skopiowałem plik (JPK) na pulpit, zalogowałem się do ePUAP , wprowadziłem plik do folderu robocze reszte czynności zgodnie z instrukcją i potwierdziłem plik kodem autryzacyjnym (SMS). Plik skopiowałem do folderu na pulpicie.
Po powrocie do MK i próbie wczytania pliku (importuj) z pulpitu do MK okazało się niemożliwe.
Może czegoś nie wykonałem prawidłowo. Czy ktoś to już próbował?
Kamjac, bez problemu się udaje.
Może odezwij się do pomocy MK. Raz sam korzystałem, połączyli się zdalnie i pomogli.
GDZIE MAM W MK WPROWADZIC PODPIS KWALIFIKOWANY /PROWADZE KILKA FIRM/ I PRZY WYSYŁCE WSKAZUJE MI TABELKE / U MNIE OCZTWISCIE PUSTA BO JA MATOŁEK NIE WIEM GDZIE WPROWADZAC TE PODPISY Z GÓRY DZIEKUJE ZA POMOC
Witam. mam pytanie do kajman , borykam się z tym samym problemem tzm. nie mogę zaimportować pliku wyskakuje błąd wczytania pliku. co zrobić ? proszę o pomoc
Ja również mam ten sam problem,próbowałam z 20 razy i nic.Podpowiedzcie jak
No właśnie. Większość ma problem z zaimportowaniem pliku jpk, same pytania, żadnej odpowiedzi. Gdzie jest błąd? W MKRZ czy w użytkowniku. W efekcie nie mozna wysłać bo nie jest podpisany. Buuuu.
Witam,

mam ten sam błąd: problem z zaimportowaniem pliku.

Co poradzicie?
A może spróbujecie wyeksportować plik JPK i wysłać przez bramkę ministerstwa finansów?
A wiecie jak wyeksportowac plik z małej księgowości, żeby był w innym formacie niż xml ?
A dlaczego chcesz inny format niz xml? aplikacja min.fin. Klient JPK wysyła własnie xml
Co oznacza "status 000-błąd" po 2 dniach od wysyłki JPK przez MK. Wcześniej był status 120,a teraz 000.
Prawdopodobnie problem tkwi w tym że w MK brak jest aktualizacji, ponieważ sprawdzałam u siebie jest wersja JPK_VAT (2) proszę zobaczyć czy macie aktualny schemat JPK_VAT (3). Ministerstwo Finansów ma problem z jej przesłaniem.
Miałem podobny problem z wersją JPK_VAT (2). Pomogło ściągnięcie najnowszej aktualizacji Uaktualnienie2018.2.7.exe , usunięcie utworzonego wcześniej pliku JPK_VAT i utworzenie nowego po aktualizacji. Wysyłka powiodła się, status 120 - przetwarzanie. Czekam na efekt.
Ja w ogóle nie mogę wysłać pliku JPK bo od razu wychodzi błąd, a już ściągnęłam najnowszą aktualizację nie wiem co zrobiłam albo co robię zle, proszę o pomoc....
Najlepiej skontaktować sie bezpośrednio z autorami programu mailowo lub telefonicznie, pomogą
System wysyłania z podpisem zaufanym jest bardzo skomplikowany i nie przejrzysty, instrukcja powinna być dla laika a nie dla komputerowca, na szczęście sobie poradziłam bo na pomoc telefoniczna się nie dodzwoniłam , bo bez przerwy zajęte. Podpis danymi jest niemożliwy bo jest informacja "błędy w danych" co jest nie prawdą bo z podpisem zaufanym przeszło JPK.
Mimo że miałem aktualna wersję, tak twiedziła sama aplikacja, aktualizowaną z aplikacji, MK wystawiała JPK_VAT(2) za styczeń, pobrałem ostatnią aktualizaję i zainstalowałem ręcznie, pomogło teraz wystawia JPK_VAT(3),
W międzyczasie w boju poszukiwań rozwiązania znalazłem że w katalogu c:\MK\Rdzen\Mk\Jpk\ brakuje pliku Schemat_JPK_VAT(3)_xxxx.xsd więc pobrałem ze strony gov pl , w sumie nie wiem czy to było konieczne, teraz są tam 2 takie pliki w wersjach v1-0 (z MK) i v1-1 (z gov pl), nie analizowałem z której wersji korzysta MK
Mam problem , chcę wysłać plik JPK z MK , podpis kwalifikowany , przy próbie wysyłki pojawia sie komunikat: błędna wiadomość inicująca transmisję:nieobsługiwany kod formularza JPK-Vat 2 , plik nie zostaje wysłany., może ktos mial taki problem i moze mi pomoc
Jak długo przetwarzał Wam wysyłkę? 24h temu dałem wysyłke w środowisku i dalej przetwarza. Dzisiaj zrobilem wysłanie ale oczywiscie po aktualizacji, gdy dam wyslij nie ma juz mozliwosci wyboru środowiska testowego (ani żadnego innego), oznacza to że odrazu wysyła do urzędu ??
To samo u mnie ... błędna wiadomość inicująca transmisję:nieobsługiwany kod formularza JPK-Vat 2 , plik nie zostaje wysłany., może ktos pomoc??
Sposób sprawdzony u mnie. Porada od Grzes post nr18 = dziękuję :)
Mimo że miałem aktualna wersję, tak twiedziła sama aplikacja, aktualizowaną z aplikacji, MK wystawiała JPK_VAT(2) za styczeń, pobrałem ostatnią aktualizaję i zainstalowałem ręcznie, pomogło teraz wystawia JPK_VAT(3),
Zadziałało. Widocznie MK podaje błędną informację o najnowszej zainstalowanej aktualizacji.
Potwierdzam informacje podane w komentarzu 18 i 22. Aktualizacja poprzez menu Pomoc/Internetowa aktualizacja aplikacji nie działa. Należy ściągnąć aktualizację ze strony MK.
Jest teraz możliwość podpisania JPK danymi, co usprawnia wysyłanie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.