30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US zeznań za 2024 r.: PIT-28, PIT-28S, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-37, PIT-38, PIT-39 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US deklaracji DSF-1 za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US informacji PIT-RB, PIT-RBS, PIT-CSR i PIT-CSRS za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin złożenia do US informacji PIT-DZ za 2024 r. 30 kwietnia 2025 r. (środa) mija termin przekazania Szefowi KAS sprawozdania finansowego za 2024 r. przez podatnika prowadzącego księgi rachunkowe Do 30 kwietnia 2025 r. podatnicy PIT powinni przekazać sprawozdanie finansowe za 2024 r. do Szefa KAS (czytaj więcej)

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Dwa razy zapłaciłam w sklepie za tą samą transakcję.Pierwszy raz kasjer powiedział ,że transakcję

Odrzucono. Powiedziałam że to nie możliwe,ponowił próbę i było okey.
Teraz patrzę na koncie i mam dwa zejścia środków.
Jak to się wyjaśnia w banku ? sklepie ?
Najgorsze nie mam paragonów
Musisz zacząć od wyjaśnienia tego w sklepie.
Okey , oni na rolce będą mieli,napisany towar ?
będzie widoczne ,że transakcja była podwójnie zaksięgowana ??
Sorry za może dziwne pytania , ale nie wiem jak mogę to udowodnić ???
Kwota to wiem , ale że zostało zapłacone za ten sam towar ???
Miałem podobną sytuację, tylko byłem po stronie kasjera.
Klient miał do zapłacenia daną kwotę, przyłożyłem kartę i odrzuciło, drugi raz przeciągnąłem kartę i tym razem było wszystko dobrze. Na drugi dzień klient (oczywiście z pretensjami) że oszukuję, bo dwa razy mu ściągnęło, ja wiedziałem że to niemożliwe, ale że kwota (około 6 zł) nie była oszałamiająca, wolałem się nie kłócić i zwróciłem z kasy. Mniej więcej po tygodniu, klient przychodzi oddając kwotę, po prostu przez parę dni te pieniądze 'wisiały' miedzy kontami bo było odrzucone- nie wiem jak to dokładniej wyjaśnić, ale mam nadzieję że rozumiesz. ;)

Pozdrawiam
1) musisz wyjaśnić to w sklepie składając reklamację
2) zrób wydruk operacji księgowej z wb, - czyli będą 2x na tą samą kwotę i dołączyć do reklamacji
3) musisz poprosić o wydruk z raportu zaakceptowanych płatności w sklepie w tym dniu i o godzinie zakupów

Opisze jaką miałam sytuację, ale reklamacje składałam jeszcze przy kasie i została uznana

- jedna karta w porfeliku skórzanym - drugą wkładałam do zapłacenia PIN-em, jeszcze dobrze nie włożyłam a zrobiło "pik" , zaczęłam sie zastanawiać dlaczego ???

- kasjerce zasugerowałam , że wygląda na to że pobrało pieniądze - lecz ona twierdziła że NIE, więc zapłaciłam jeszcze raz kartą na PIN - - ale kartą którą trzymałam w ręku,
- poprosiłam kierownika,

CDN
-w rozmowie powiedziałam, że po zaksięgowaniu operacji w banku w przypadku płatności 2x będę domagała sie zwrotu kwoty, poszedł i przyniósł wydruk zaakceptowanych płatności - było że NIE pobrało, stwierdził że będą sami również w kontakcie z bankiem,
- po zaksięgowaniu operacji bankowych okazało się, że jednak ZBLIŻENIOWO pobrało z karty która była w portfelu !!!!!

Dzwoniłam do banku, dowiedziałam się, że karty zbliżeniowe są baaaardzo czułe, więc takich sytuacji może być więcej,
- płacąc jedną kartą trzeba pozostałe trzymać poniżej terminala płatności

- no to ZLIKWIDOWAŁAM PŁATNOŚĆ ZBLIŻENIOWO i mam spokój,

reklamację mi uznano, sklep swoją drogą wyjaśniał płatności i oddał gotówkę
Kom 4 czyli jest szansa że będzie to odrzucone ???
Dzięki bardzo
Tak, wg mnie te pieniądze do Ciebie wrócą jeżeli było tak jak mówił o odrzuceniu... po prostu teraz gdzieś latają miedzy kontami. :)
Dam znać jak to się skończyło, jeszcze raz dziękuję
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.