ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Płatnik problem z certyfikatem -wcieło

Po aktualizacjach, konwersjach,..... mam problem przy wysyłce komunikat
Przetwarzanie europejskiej listy TSL.
---------
Trwa łączenie z punktem udostępniania europejskiej listy TSL.
Pobieranie listy TSL z adresu: https://ec.europa.eu/information_society/policy/esignature/trusted-list/tl-mp.xml
Wystąpił błąd w czasie pobierania listy TSL. Treść: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu.

"Brak aktualnego certyfikatu, nie można pobrać danych certyfikatu który ma posłużyć do złożenia podpisu elektr".
W płatniku z lewej strony "Przekaz"- mam tylko ikony "przesyłki zarejestrowane, pobrane, potwierdzenia .histor? Brak "Listy CRL" i "Certyfikaty".
Co dalej????
Http://www.zus.pl/firmy/program-platnik/poradnik/zmiany-w-obsludze-certyfikatow-w-programie
Masz aktualnego Płatnika?. Certyfikaty, Listy okazują się teraz w górnym pasku..
Ale jak wchodzę "Menu przekaz ? Ustawienia przekazu elektronicznego ? Certyfikaty" - Certyfikat użytkownika to jest pusto "Nie znaleziono certyfikatów" I cod dalej robić - po prostu zniknął.
Dlatego poczytaj to z kom.1
Musisz wyszukać
Czytam ale gdy wchodzę w Certyfikat użytkownika- Wybierz to w okienku Certyfikaty brak jakiegokolwiek certyfikatu- nie mam co wybierać. Zółty znak z wykrzyknikiem "Nie znaleziono certyfikatów" Klikam na Znajdź Pokaż i nic
A masz moze windowsa XP ?
Windowsa 7
Ceret.kwalifik.trzeba jeszcze raz zainstalować w płatniku
Podpowiesz jak lub dasz linka do strony bo mi nerwy działają i proste rzeczy staja się skomplikowane.
A to z kom.1 nie działa ?
Jak w czesci tabeli od Certyfikat użytkownika pod wybierz nie masz swojego certyfikatu to musisz sprawdzic czy jest widziany w systemie albo czy dobrze wlozony.
bo certyfat zusowy mozesz wybrac?
Tak zusowy wybrałam gorzej z cert. użytkownika
Albo odpal swoj program od karty i czy w nim widac karte, ewentualnie w magazynie certyfikatow IE albo moze trzeba zaktualizowac program od karty? (ewentualnie stan karty sprawdzic w programie do wysylki vatow jezeli uzywasz.)
bo trzeba trzeba sprawdzic czy to tylko platnik czy caly system ma problem
a moze tylko fizycznie odlaczony urzadzenie od karty.
Też miałam taki problem, przeczytałam kom. 1 i działa
*GosiaM - Dziękuję. za pomoc. u mnie działa.
U mnie nadal nie działa.
O ile w zakładce "certyfikat zus" - Wybierz otwiera sie okno z certyfikatami i mogę wybrać( i jest tu też mój cert.uzytkownika) to w zakładce "Certyfikat użytkownika" - Wybierz- komunikat "nie znaleziono certyfikatów". Czy mogę mieć tu jakiś błąd?
A w programie do cert.widzisz go ?
jaki masz podpis el. ?
Tak program CartManeger widzi, podpis el.
Czyli certum to nie wiem :)
mam kir

może zadzwoń do Certum jak zarej.obecnie cert.w płatniku
Certyfikaty należy zarejestrować ponownie przekaz- ustawienia - certyfikaty
Mazga kom 16
jezeli faktycznie wszystko robisz dobrze, to masz jakis blad, bo czytalem, ze przy certum to platnik powinnien widziec karte, -odrazu, chyba, ze musisz poklikac jescze np. pobrac crl lub tsl (to jest w przekazie na innych zakladach o takich nazwach)
chyba, ze to platnik sie zle zaktualizowal, a jak antywirus przeszkadzal w instalacji to tak moglo sie stac.
Odpuszczam, zadzwoniłam po pomoc informatyczną, ale wszystkim dziękuję, i jeszcze mogę się odzywać bo to różnie czasami bywa.
Czy ktoś rozwiązał ten problem na XP? Bo certyfikatu użytkownika nie widać cały czas.
Jakby się ktoś głowił co zrobić z XP:
migracja do wyższego systemu operacyjnego, bo na XP komunikacji elektronicznej z ZUS już się nie wykona.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.