ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Płatnik- błąd kopiowania przy aktualizacji komponentów

Przy aktualizacji komponentów wyskakuje mi komunikat "błąd kopiowania" Co można z tym zrobić? CZekam na infolinii już długo i nie mogę się dodzwonić
Co masz dokładnie w 'przebieg aktualizacji'?
Ja mam to samo komponenty i słowniki programu - bład kopiowania???
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Poprawnie pobrano pliki.
Liczba pobranych plików: 3
Kopiowanie plików aktualizacji do właściwych lokalizacji...
Podczas tworzenia obiektu Asseco_aktualizuj_pp_tlb::CLSID_AktualizacjaPlikow:Brak opisu błędu.
Wystąpił problem aktualizacji komponentów programu.
JA MAM TO SAMO
Czyli standard.

W programie antywirusowym (jaki masz) należy dodać do wykluczeń katalog gdzie zainstalowano płatnika oraz program katalog aktulizacji danych (jeżeli nie wskazano takiego jak instalacja płatnika (domyślnie->C:\ProgramData\AssecoPolans S.A.\Płatnik) oraz 'wyjąć z kwarantanny plik ASSECO.AKTUALIZUJ.PP
Zrobiłam to, ale dalej jest błąd kopiowania
Może wyłącz na pewną chwilę antywirusa :)
Wyłączyłam i nic
Tego antywirusa mam już ponad rok i nigdy nie było problemów
Ja mam program AVG i dodałam tak jak mówisz do wyjątków, w kwarantannie nic nie mam i dalej ten sam problem ....
@7

To nic nie da

@6

Jakiego masz AV? Jak to zrobisz to z katalogu programu uruchom p2startv4.exe i problem zniknie
Nie wiem czy to ma związek ale przy aktualizacji list TSL wyskakuje okienko nie mozna zaladowac komponentu??
ESET NOD SMART SECURITY
@11 zrobiłam jak poleciłeś. Problem nie zniknał
Nie mogę uruchomić p2starttv4.exe ?
Na katalogu gdzie zainstalowano płątnika i ProgramData\Asseco...\Płatnik

Prawy przycisk myszy -> Własciwosci -> Zabezpieczenia i dla użytkownika nadaj pełne prawa
@15

Jaki masz komunikat? Czy przy pliku jest kłodeczka?
System Windows nie może otworzyć pliku dodatkowo plik ma rozszerzenie config.... zresztą juz przy uruchamianiu płatnika najpierw wyskakuje okienko nie mozna odnależć pliku,a po jego zamknięciu można normalnie wpisać hasło i otworzyć program...
Uwaga! działa mi. Dodzwoniłam się na infolinię i zaraz wam opisze co należy zrobić
A na jaki numer dzwoniłaś?
Należy uruchomić zarządzanie komputerem (prawy przycisk myszy na Mój komputer)
Włączyć usługi i aplikacje i w usługach odnaleźć Aktualizacja programu Płatnik- prawy przycisk myszy- Uruchom.
Później "Przegląd zdarzeń"- Dzienniki systemu Widnows- Aplikacja. Należy wyczyścić dziennik zdarzeń.
Póxniej na ikonie Płatnika wcisnąć prawy przycisk i uruchomić program jako administrator. Zrobić aktualizacje komponentów.
Mogą być jeszcze problemy z certyfikatem- należy uakualnic certyfikat ZUS. Mi pomogło.
225601600- 90 minut oczekiwania
Mam taki komunikat: sytem windows nie może uruchomic usługi aktualizacja programu płatnik na komputerze komputer lokalny
bład 2: nie mozna odnależć pliku
@23

kom. 5
Ale ja to mam zrobione :( i nic dalej
Sprawdz czy fizycznie masz ten plik w folderze platnika, moze antywirus go skasował.
No własnie chyba nie mam ....
Albo reinstalacja albo skopiowanie plikow z dzialajacego platnika?
inna sprawa, ze platnik domyslnie zainstaluje sie w folderze ktory jest domyslnie ukryty i trzeba wlaczyc widzenie ukrtych by go zobaczyc.
ewentualnie sprawdzic dziennik zdarzen antywirusa i tam powinno byc wprost czy skasowal cos.
Ja wczoraj wykonałam wszystko z kom 21 i jeszcze ze strony ZUS wyczytałam Zgodnie z podręcznikiem Administratora ( str. 21) program Płatnik na systemach 64- bit, powinien być zainstalowany w ścieżce, która nie zawiera polskich znaków diakrytycznych. wpisałam Platnik. Nie wiem co pomogło ale teraz działa , deklaracje zrobione i wysłane. A mordowałam się 3 dni.
To ja już nie mam pomysłu kompletnie nic nie pomaga....
Pozostaje infolinia ZUS
żeby sie tam dało jeszcze dodzwonic ...
Przed wykonaniem poniższych czynności konieczne jest wykonanie kopi bazy danych.
W zależności na jakiej bazie Państwo pracują:
Baza ACCESS: Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić, że znane jest Państwu hasło i lokalizacja bazy danych. Proszę bazę zabezpieczyć przed usunięciem. W przypadku nieznajomości hasła można wykonać migrację bazy danych korzystając z programu Płatnik (Administracja - ustawienia bazy danych - baza - migracja bazy danych). Bazę proszę zamieścić w miejscu gdzie nie zostanie przez przypadek usunięta (np. Folder Moje Dokumenty albo dysk D).
Baza SQL: Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić że znany jest Państwu login i hasło do serwera SQL. Należy wykonać kopie bezpieczeństwa (back up) wszystkich baz danych na serwerze/serwerach SQL za pomocą programu SQL Server Management Studio (dopasowanego do wersji serwera SQL). W tym programie należy wybrać serwer SQL - databases - prawym przyciskiem myszy na nazwie bazy danych - tasks - back up.
Następnie należy wyłączyć pracę programu antywirusowego AVG.

Następnie pobieramy plik instalacyjny programu Płatnik (zus- Firmy- Program Płatnik-Pobierz)

Proszę uruchomić plik instalacyjny 10.01.001- należy wybrać opcję Wykonaj ponowną instalację ? czynności instalacyjne powinny być wykonywane z konta z uprawnieniami administratora.
W mojej sytuacji to pomogło :)
Problem co jakiś czas nawraca. Wysyłałam kilka zestawów i ponownie pojawiał się błąd kopiowania. dopiero jak otworzyłam jako administrator to problem znikał.
Jeśli jest błąd 2, że nie można odnaleźć pliku, to można go przywrócić z kopii, która powinna być w katalogu z płatnikiem. Szukamy pliku o nazwie: ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.exe.$$$ i zmieniamy mu nazwę na: ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.exe
I wtedy możemy już jak napisała Joanka36: "Włączyć usługi i aplikacje i w usługach odnaleźć Aktualizacja programu Płatnik - prawy przycisk myszy - Uruchom."
..."Włączyć usługi i aplikacje i w usługach odnaleźć Aktualizacja programu Płatnik - prawy przycisk myszy - Uruchom."

To usługa ma mieć status 'Automatyczny' i nie być uruchomiona. Ona jest uruchamiana i zatrzymywana na żadanie samego programu Płatnik. Pozostawienie jest w stanie uruchomionym również zakończy się błedem kopiowania
Dzięki bardzo 38... Udało się wysłać dzięki Tobie:-)
Dzięki bardzo 38... Udało się wysłać dzięki Tobie:-), wysypało co prawda certyfikaty, ale dało się pobrać bez problemu...Za to teraz nie mogę pobrać potwierdzenia. Nie wiecie dlaczego? Miał ktoś tak?
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.