30 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija termin złożenia do US zeznań za 2023 r.: PIT-28, PIT-28S, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-37, PIT-38, PIT-39

ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Od 5 dni problem z ZUS nie do roxwiązania?już nam dość

Witam a ja mam Windowsa 10 i od 5 dni problem z wysyłaniem dokumentów do ZUS a mam około 30 firm do obsługi. Przy próbie aktualizacji komponentów ciągle się pojawia:Komponenty i składniki programu:błąd kopiowania Dane w rejestrze płatników:aktualne SStatus przetworzenia dokumetów:aktualne.Co mam zrobić by to działało..Przez 15 lat nie było takich problemów z Płatnikiem.Mam metrykę 103 ale już ponoć jak wynika ze strony ZUSu jest rubryka 108 dlaczego więc nie chce pobrać???????? Proszę o proste napisanie co mam zrobić aby wskrzesić Płatnika? Zaznaczam że nie jestem informatykiem i nieraz to co piszecie na forum to czarna magia,.Wiem tylko że bazę danych mam jako mdb a nie SQL.To co pisze na stronie zus to dla mnie jakaś bajka, nie ma odzwierciedlenia .Np.pisze żeby zaznaczyć certyfikat a potem "Wykonaj weryfikację wstępną"/?/ w ogóle nie ma takiej opcji w Płatniku w Przekazie elektronicznym..Na infolinii ZUSu nic mi nie podpowiedzieli (
Tez mam WIN 10 i poszło bez problemu - mam metrykę 108

zrób zgodnie z ta instrukcją

Płatnik - PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!! [1097329]