Pue logowanie , ?

Możecie sie zalogować ?
Właśnie próbowałam i mam komunikat: "Nie udało zalogować się do PUE. Aktualnie obsługujemy maksymalną liczbę użytkowników. Spróbuj później."
Ja mam bład serwera
Znowu zmiany i znowu cyrki;)
Masakra, specjalnie przyjechałam do pracy zrobić listy płac i d... :(
Też mam błąd serwera, a wcześniej się logowałam to za każdym razem kazało wysyłać kod do logowania
Cóż nam pozostało.....cierpliwości życzę, miłego dnia :)))
Tylko spokój może nas uratować:) Pozdrawiam Was serdecznie:)
Dokładnie :)))) ...ale gdzie go szukać ;)))))))
U mnie błąd serwera :( koniec miesiąca i mam masę list do zrobienia a tu takie kwiatki wrrrrr
Też mam "maksymalną liczbę użytkowników"
Nie pozostaje nic innego jak zamknąć biuro i jechać opalać :)))
Niestety nie, ani kwalifikowany, ani konto bankowe
Jak zwykle nie dopracowana aktualizacja to ta szumnie zapowiadana zmiana , niestety poruszanie się pomiędzy podatnikami w PUE teraz chodzi jak krowa , nie mówiąc już o nowym sposobie logowania , za każdym razem sms kod
Ja się rano logowałam przez login i hasło, ale cztery razy mi wysyłało kod do logowania i dopiero za czwartym razem dotarł na skrzynkę mailową. Znaleźli sobie czas i porę na zmiany.
Ja ustawiłam kod na sms co prawda za pierwszym razem udało się a teraz błąd serwera - kocham zmiany !!!! (:
Ja się zalogowałam, ale tez jakiś kod sms wpisać musiałam.
Te kody to już na stale będą?
No właśnie nie! Próbuję już od godziny!
Kom 16 tak od sierpnia rozpoczęło się wdrażanie nowego systemu eZUS, który zastąpi dotychczasową PUE ZUS. Wchodząc na stronę Platformy Usług Elektronicznych, klienci zalogują się do systemu na nowym ekranie Rzeczniczka wyjaśnia, że już w sierpniu użytkownik, który będzie chciał zalogować się na PUE ZUS, zobaczy nowy ekran logowania. Przy logowaniu loginem i hasłem pojawią się nowe elementy, dzięki którym portal będzie bezpieczniejszy. Między innymi hasło będzie musiało składać się, z co najmniej 12 znaków i dlatego po zalogowaniu system poprosi o zmianę hasła
Przemiana PUE ZUS w eZUS dopiero się zaczyna. Celem tego projektu jest bardziej przyjazny, dostępniejszy i bezpieczniejszy system dla osób ubezpieczonych Aż strach się bać "ichnich" ulepszeń
Udało się :) szata zmieniona, regulamin trzeba zaakceptować.
Ja też się już zalogowałam:)
Loteryjka po zalogowaniu i chęci zmiany płatnika myśli myśli i log out a teraz Błąd komunikacji z serwerem, spróbuj później
Niestety przedwczesna radość ... tak jak w komentarzu 22: *ITT; tylko że mnie wywaliło ...
U mnie wciąż błąd .. 2 godziny
Gdzie ustawić żeby był kod na sms ?
Zmienili, czyli utrudnili wejście do portalu, a reszta niezmieniona. Może by tak zacząć zmieniać od tych baboli których jest pełno w serwisie a na końcu zmienić logowanie. wrrrrr
Super zmiany. klienci z pełnomocnictwem na właściciela biura. Z jego Pue korzystają pracownicy. Każdy ma login i hasło. A teraz właściciel będzie siedział z telefonem i rozsyłał cały dzień sms-sy do pracowników którzy chcą pracować. Masakra jakaś. Można to jakoś obejść ?
Kom 27 - u nas jest tak samo.
Można chyba zmienić żeby kod weryfikacyjny przychodził na maila - założyć nowego maila gdzie każdy będzie mógł się zalogować i sprawdzić kod. tak tylko teoretycznie gdybam
Proponuję zmienić numer telefonu do hasła , na telefon dyżurny który będzie zawsze w biurze lub na maila stworzonego tylko w tym celu do którego dostęp będą mieli pracownicy
U mnie nadal błąd, nie mogę się zalogować a mam do zrobienia ponad 100 list płac.
Mnie wywaliło i juz nie moge się zalogować
Mi się w końcu udało logowanie inne , reszta po staremu......
Udało sie popracować .... nie oceniam zmian .... wyjdzie za jakiś czas
Trzeba zmienić w ustawieniach profilu ogólnego, w dane profilu, w "Dane kontaktowe, kanał odzyskiwania dostępu do Twojego konta PUE" na innego maila lub telefon. Niestety tylko jeden
Trzeba zmienić w ustawieniach profilu ogólnego, w dane profilu, w "Dane kontaktowe, kanał odzyskiwania dostępu do Twojego konta PUE" na innego maila lub telefon. Niestety tylko jeden
U mnie informatyk "przypiął" ten podpis elektroniczny i w ten sposób da się zalogować
Dzięki Mariusz, udało się zmienić z sms na mail :)
Normalnie loguję się przez certyfikat kwalifikowany wczoraj i dzisiaj
Czy można wyłączyć opcję by nie wołał za każdym logowaniem kod werfyikacyjny?
Czy wy też tak macie że przy pełnomocnictwie złożonym przez klienta który upoważnia biuro do dostępu na konta płatnika, świadczeniobiorcy i ubezpieczonego brak jest możliwości wejścia na płatnika.
Czy dzisiaj ktoś się logował ?
Tak, rano po 7 działało bez zarzutu.
Ja tracę cierpliwość ... idę na śniadanie ;) jak wrócę ma działać !!!
Mi nie działa, nie da się zalogować, cały czas wyskakuje błąd komunikacji z serwerem :(((
U mnie też błąd komunikacji z serwerem :(
"Błąd komunikacji z serwerem, spróbuj później"
I tak od 8:00. Na stronie ZUS brak komunikatu o przerwach technicznych w dniu dzisiejszym.
U mnie to samo!!!
"Błąd komunikacji z serwerem, spróbuj później"
Pojawił się komunikat na stronie zus o ograniczeniu dostępu ale brak informacji kiedy dostep będzie
https://www.zus.pl/-/ograniczenie-w-dost%C4%99pie-do-portalu-pue-zus-2-wrze%C5%9Bnia-2024-r.?redirect=%2F
No wiadomo, że nie wiadomo ...
Czekałam na infolinii technicznej około 30 minut, wysłuchałam mnóstwa komunikatów,
tylko tego co mnie interesował nie było. Odpuściłam.
Pojawił się komunikat, że dostęp zostanie przywrócony o 13.

Czekam z niecierpliwością ;/
Planowane przywrócenie dostępności:
2024-09-02 godz. 13:00
Planowanie.......................dalej błąd :(
Błąd

Błąd komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie później.
Nic z tego, dalej nie można ...
Działa :)
Dno. Nic nie działa. Ani wejście na hasło, ani przez profil zaufany, ani przez podpis kwalifikowany.
Do JULEKMOTYLEK
co znaczy przypiął ? napisz cos wiecej ..
Masakra nie można się zalogować e
PUE ZUS, w sierpniu się logowałam na tą nową stronę i było okej .A teraz od tego tygodnia, nie da się.
Witam.. Miało być przejrzyście itd a skończyło się jak zwykle.
Chciałem zapytać czy da się wyłączyć kody weryfikacyjne przy logowaniu? Zmieniłem hasło na wymagane dłuższe ale przy kolejnych logowaniach musze podawać kod weryfikacyjny. Oczywiście pierwszy kod na maila nigdy nie dociera i dopiero kolejne ;/
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.