Wywołanie usługi InitUploadSigned nie powiodło się. Inny błąd. javax.net.ssl.SSLHandshakeException j

Mam nastepujacy blad przy probie wysylki JPK VAT:

Wywołanie usługi InitUploadSigned nie powiodło się. Inny błąd. javax.net.ssl.SSLHandshakeException java.security.cert.CertificateException: Certificate not valid!

czy ktos ma jakis pomysl?
Jest o tym tutaj, jest też podane rozwiązanie - e-bramka jpk_vat:

https://forum.gofin.pl/1287876/jpk--25042020-nie-mozna-wyslac
Też mam dziś ten błąd
U mnie identyczny błąd od piątku
Ja mam natomiast status 100 od piątku. Informatyk sprawdził wewnętrznie komunikaty i najprawdopodobniej nie ma opcji zwrotnej informacji aby pobrać UPO. Próbowałam pobrać UPO dla JPK przez stronę i mam info, że brak dokumentu. Na stronie jest wysyłka dla przedsiębiorcy, ale jak się wysyła dla spółki to chyba nie ma innej drogi niż przez Klienta JPK, czy ktoś zna inną możliwość.
Dokładnie, dla spółki chyba nie ma innj opcji, tylko Klient JPK.
W piątek wysłałam pytanie do Helpdesku Ministerstwa dedykowanego dla JPK (jpk . helpdesk @ mf . gov . pl). Poprosili o log błędu, który im wysłalam, ale od tej pory cisza.
Mam nadzieję, że nad tym pracują.
Witam. U mnie to samo - próbowałem już od soboty, próbowałem jeszcze przed chwilą - jak poprzednio, wysyłka zatrzymuje się na 25% postępu i wyrzuca ten komunikat: "Wywołanie usługi InitUploadSigned nie powiodło się. Inny błąd. javax.net.ssl.SSLHandshakeException java.security.cert.CertificateException: Certificate not valid!" Czy oni robią coś w tym temacie - TOTALNA PORAŻKA!
Idzie przez bramkę:
(kropki zamiast spacji)

mikro-jpk mf gov pl
Mam prośbę mógłby ktoś opisać mi dokładnie krok po kroku co mam zrobić aby wysłać jpk z emikrofirma wyskakuje mi taki sam komunikat o błędzie jak przedmówcą nadmienię ze chcę podpisać kwotą z deklaracji.
Będę bardzo wdzięczna bo sama sobie nie poradzę ( jestem noga pod względem informatycznym)
dziękuję
Ok - na stronie MF przyznali się nareszcie do błędu po ich stronie i zarazem podają link, przez który bez problemu da się wysłać JPK - sprawdziłem i wszystko gra - poszło i jest OK. Powodzenia - Trzymajcie się.
A jakby ktoś miał problem z namierzeniem tego linku z ministerstwa to dla ułatwienia podaję go tutaj (oczywiście spacje wypełnijcie kropką): " mikro-jpk mf gov pl/ "- DZIAŁA i nawet UPO zaraz po wysłaniu się generuje. Pozdrawiam.
Potwierdzam, przez ten adres mikro-jpk... który podał wyżej kolega wszystko działa i od razu można pobrać UPO.
Dzięki za pomoc przy okazji! :)
Tak "geniusze informatyki" z MF po trzech dniach awarii bramki potraktowali podatników:

Utrudnienia przy wysyłce plików JPK_VAT
Ministerstwo Finansów informuje o możliwych utrudnianiach przy wysyłce plików JPK_VAT
Ministerstwo Finansów informuje o problemach przy wysyłce plików JPK_VAT za pośrednictwem Klienta JPK 2.0 oraz e-mikrofirmy z autoryzacją danymi autoryzacyjnymi. Tymczasowym rozwiązaniem problemu jest skorzystanie ze strony mikro-jpk mf gov pl (spacje po mikro-jpk wypełnijcie kropką - dod.autor)
Informację o usunięciu awarii przekażemy oddzielnym komunikatem.
Czy wysyłacie za pomocą strony Mikro..... także JPK dla spółek? Strona jest dedykowana dla przedsiębiorcy (wpisanie danych z PIT). Czy ktoś wysyłał może tak JPK dla spółki? Jeśli tak to co wpisujecie, dane z CIT?
Ja wysłałam podpisany elektronicznie (podpis wewnętrzny) JPK w XML dla spółki z o.o., ale ma status 403 zmieniający się na 300 (wymiennie). Generalnie bramka kompletnie nie jest przystosowana do wysyłki JPK dla spółek, wpisałam kwotę przychodów 0, bo żadnego z podanych formularzy PIT przeciez nie składaliśmy. Podobnie bezzasadna w naszej sytuacji jest data urodzenia (bo jaka - powstania spółki?)
Wysłałam, żeby miec dowód prób złożenia w tej sytuacji, ale nastawiam się na wysyłkę normalnie przez Klienta JPK, gdy tylko usuną awarię.
A wiec ja podobnie próbowałam wysłać wskazując kwotę z PIT i swoje imię i nazwisko natomiast NIP firmy ale mam status 403. a więc czekamy. Dziękuję za informację.
Wysłałam i mam status 300. co to oznacza ? czy mam coś źle zrobione ?
Przez klient jpk nie da sie wysłac . mam ten sam komunikat co wyżej piszecie . co robić?
Udało sie . jest status 200. Dziękuję za pomoc. :)
U mnie też ten błąd, wysyłam za pomocą programu Klient JPK 2.0
Wysyłka przechodzi przez stronę podaną powyżej. Dziękuję za pomoc
Dzisiaj jest komunikat na stronach Ministerstwa, że wszystko naprawili i aby pobrać aktualną wersje Klineta 1.0.4.9. Niestety u mnie nadal nie działa.
Czy komuś udało się dzisiaj czy wczoraj wysłać JPK przez Klient 2.0 po aktualizacji doi wersji 1.0.4.9? Ja mimo, że mam aktualizację jak jest podane na stronie Ministerstwa nie mogę wysłać JPK. Analogicznie do wcześniejszych dni mam ten sam błąd i status 100. Jeśli ktoś jednak wysłał to będę przynajmniej wiedziała, że Bramka na stronie rzeczywiście została naprawiona. z góry dziekuje.
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc, Gemius S.A.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań w związku z odwiedzaniem niniejszego serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.