BDO przypisanie konta

MAm konto w BDO, rejestruje sie profilem zaufanym i tam po zarejestrowaniu mam przypisac konto podmiotu do systemu . Podaje poprawny login (numer rejestrowy) oraz haslo. Pojawia mi sie komunikat ze przypisanie konta nie powiodlo się. Czy ktos może pomóc?
Ja w ogóle mam jakis problem, niby konto założone, zmiana hasła po otrzymaniu danych pierwotnych była, ale nie mam profilu zaufanego, logowałam sie jakoś bez tego... teraz ani rusz, znajoma w firmie identyczny problem
Pierwsze logowanie po 16.12 gdy uruchomiono środowisko techniczne musi być jako użytkownik główny profilem zaufanym
niestety nie da się zalogować przez login i hasło, system odrzuca

po zalogowaniu z użyciem profilu zaufanego (jesli nie masz profilu to tam w jednym z kroków jest do wyboru również certyfikat kwalifikowany) trzeba przypisać podmiot do użytkownika

wcześniej uzyskany login i hasło będzie potrzebne przy dopisywaniu kolejnych użytkowników

mogą być użytkownicy albo głowni albo podrzędni

główni logują się profilem
podrzędni przy użyciu swojego emaila i hasła

najlepiej poczytać na stronie BDO w dziale wsparcie użytkowniak

z grubsza dosyć jasno opisane
"po zalogowaniu z użyciem profilu zaufanego (jesli nie masz profilu to tam w jednym z kroków jest do wyboru również certyfikat kwalifikowany) trzeba przypisać podmiot do użytkownika"

chcę to zrobić podaję login i hasło ale system ciagle odrzuca.
W wyszukiwarce widze moja firme ze jest ale za choinke nie moge jej przypisac sobie- swojemu profilowi
W tym wyskakującym oknie po wpisaniu loginu i hasła Ci odrzuca?

myślałam, że chodzi o niemożność zalogowania przez numer i hasło z tej pierwzsej strony gdzie jest do wyboru
logowanie przez login albo logowanie przez profil zaufany

a to o czym piszesz to jakiś grubszy problem :(

z tego co pamiętam (ja zakłądałam konto na BDO wisoną 2018 roku więc już nie pamiętama dokładnie...) to pierwsze logowanie powinno się odbyć w okreslonym czasie od otrzymania danych do logowania - nie minęło przypadkiem u Ciebie więcej czasu?
Co do działania systemu - u mnie śmiga dobrze
już mam ładny komplecik kart przekazania itd :)
Nie, mam już swoje hasło, zalogowałam sie od razu jak dostałam to hasło systemowe. I logowałam się juz ale nie mozna bylo wtedy tam jeszcze nic robic. Teraz loguje sie przez profil zaufany i chce przypisac sobie firme i nic :(((
No to może spróbuj uzyskać nowe hasło

https://bdo.mos.gov.pl/news/odzyskiwanie-hasel-w-systemie-bdo/
A ja nie mogę przypisać konta podmiotu do użytkownika. Nic się nie dzieje. Wyłączyłam blokady i dalej nic. Czy ktoś miał podobną sytuację?
Gerneralnie masakra. Dodzwonilam sie na infolinie techniczna i pani "rozlozyla ręce" nie wiedziala jak mi pomoc. Wystapilam do UM o nowe haslo. Moze bedzie działac.
Wyprobowałam juz wszystkiego, tj. wyczyscilam historie , cookies, aktualizacj przegladarki etc i NIC
Witam mam podobny problem loguję się przez profil zaufany, i pojawia mi się goła strona bez mozliwości przypisania konta podmiotu, telefonu nikt nie odbiera, a na email z serwisu czekam.......
Witam, ja też nie mogę przypisać konta, po wpisaniu hasła sms do przekierowania na stronę przypisania cofa mnie na pierwszą stronę do zalogowania. Profil zaufany , strona w banku działa.Ktoś ma jakiś pomysł ?
Chrome nie działa :((( uzyj inne przegladarki
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.