Wysyłka dekl. VAT - błędy

Czy ktoś wie z jakiego tytułu wyskakują błędy przy wysyłce deklaracji VAT ?
A masz nową wtyczkę do wysyłki?
Nie, nic nowego nie instalowałam. Musze ją mieć, jeśli wysyłam deklaracje z pod Optimy ?
Pewnie tak
Albo aktualizację programu
Mnie też nie idą a mam aktualny program KAPER :(
A ja wysłałam wczoraj VAT-7 wersja 20 a dzisiaj chcę pobrać potwierdzenie i mam komunikat: Komunikacja z serwerem e-Deklaracji nie powiodła się (błąd serwera), pracuję na REWIZORZE, czy ktoś ma może taki przypadek?
Mam taki sam komunikat
Chyba jest jakiś problem w MF. Można pobrać UPO do JPK a do deklaracji VAT-7 niestety nie.
Ale wcześniej wysyłałam z Rzeczpospolitej, poszła deklaracja i mam potwierdzenie
Wysyłam przez e-deklaracje z pdf. Nowa wtyczka zainstalowana. Pojawia się komunikat "Wystąpił problem podczas prasowania dokumentu XML - zmień na konsoli ustawienia SOAP.wiredump na TAK". Ktoś ma podobnie ?
Ja też dostaje ten komunikat "Wystąpił problem podczas parsowania dokumentu XML -- zmień na konsoli ustawienia SOAP.wiredump na TAK..".

Zainstalowałem nową wtyczkę E-Deklaracje i użyłem nowego listopadowego pliku pdf z deklaracją. Nigdy wcześniej nie miałem takiego błędu.
Terefere mam dokładnie ten sam problem.
Czaczi87 - czy po zainstalowaniu wtyczki udało się wysłać deklaracje?
Wieczorem działało, ale rano (od 6:00 mniej więcej) już nie działa. Błąd połączenia z serwerem. Pracujemy na Insercie i mamy aktualne wersje. Moim zdaniem grzebią coś w MF. Specjalnie przyszłyśmy dziś, aby wszystko zakończyć i mieć spokój od poniedziałku, ale nie, oczywiście musi coś nie działać i zero informacji, czy to awaria, czy przerwa techniczna.
Mam to samo
Kat.j1 - Nie udało mi się wysłać. Próbuję rozwiązać problem od wczoraj wieczorem, ale bezskutecznie. Podejrzewam, że rzeczywiście problem jest po stronie MF i jako, że jest sobota niczego się nie dowiemy do poniedziałku. W poniedziałek coś czuję, że infolinie MF będą kompletnie zakorkowane ;)
Potwierdzam nie da sie odebrac upo do deklaracji vat * * * * *
Mam ten sam komunikat i problem z wysyłką w dniui dzisiejszym, Wczoraj wysyłałam bez problemu.
Nie można wysłać deklaracji VAT-7 i VAT-UE. Plik JPK_VAT wysłałam i właśnie otrzymałam UPO.
Potwierdzam, też dostaje komunikat "Wystąpił problem podczas parsowania dokumentu XML - zmień na konsoli ustawienia SOAP wiredump na TAK

Zainstalowałem nową wtyczkę E-Deklaracje i użyłem nowego listopadowego pliku vat-7(20) pdf z deklaracją.
Nigdy wcześniej nie miałem takiego błędu.
Dolaczam sie do zyczen , choc w sumie sie nie dziwie: co oferta pracy do IT to za minimalna krajowa....hahaha
p.s sorry taki mamy klimat
Tez nie moge wyslac, u mnie tak:

Error #1085

Unable to load WSDL. If currently online, please verify the URI and/or format of the WSDL

Nie masz połączenia z internetem - sprawdź ustawienai sieciowe, konfigurację połaczenia i przeglądarki lub w systemie brakuje wymaganego certyfikatu - sprawdź informacje zawarte na stronie e-Deklaracjew zakładce Pytania i odpowiedzi (Problem z połączeniem szyfrowanym)
Dramat,niektóre księgowe specjalnie przyszły do pracy ,żeby wysłać dokumenty ,żeby mieć z głowy... .Za każdym razem taka szopka -zmiana deklaracji i problem z przesyłem.Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Na stronie MF taka informacja
Informujemy, że z powodu prac serwisowych portal oraz jego usługi bedą niedostępne. Planowane uruchomienie na dzień 21.12.2019 o godzinie 22:00.

Przepraszamy za utrudnienia.

Please be advised that due to maintenance work, the portal and its services will be unavailable. Planned launch on 21/12/2019 at 22.00.
Sorry for the inconvenience.
Informujemy, że z powodu prac serwisowych portal oraz jego usługi bedą niedostępne. Planowane uruchomienie na dzień 21.12.2019 o godzinie 22:00.

Przepraszamy za utrudnienia.

Please be advised that due to maintenance work, the portal and its services will be unavailable. Planned launch on 21/12/2019 at 22.00.
Sorry for the inconvenience.
Skoro robią prace serwisowe, to ich OBOWIĄZKIEM (i niech każdy sobie dopowie: jakim obowiązkiem), jest poinformować o tym z wyprzedzeniem. Tak naprawdę powinniśmy im te pliki wysłać na płytach, niech sobie wprowadzają. Za mało im przypominamy, za czyje pieniądze oni tam siedzą, zdecydowanie za mało.
Po 22.00 i nadal nie można wysłać .....
Próbowałem dzisiaj rano - i co? i d.
Jest nowe info:
Informujemy, że z powodu prac serwisowych portal oraz jego usługi bedą niedostępne. Planowane uruchomienie na dzień 22.12.2019 o godzinie 12:00.
Przepraszamy za utrudnienia.
Please be advised that due to maintenance work, the portal and its services will be unavailable. Planned launch on 22/12/2019 at 12.00.
Sorry for the inconvenience.
Już zmienili komunikat na "22.12.2019 od godziny 22:00". Czyli da się to wysłać dopiero w poniedziałek.
Czyli tradycyjnie . Księgowi to nie ludzie i nie mogą sobie wziąć urlopu albo po prostu zamknąć biuro na 1 dzien przed Świetami . Pamiętacie jak w sierpniu zmienili coś w systemie, że nawet wysłane deklracje były nie wysłane? Na szczęście zrefletowali sie brakiem konsekwencji za nie złożenie deklaracji w terminie .
Juz mozna pobrac
Nie mogę wysłać deklaracji vat-7(20l po wpisaniu danych autoryzujących wyskakuje komunikat błędny numer nip lub pesel, pierwsze imię lub nazwisko. W US pomoc nie potrafią a tu koniec miesiąca. Próbuję od kilku dni i doopa blada. Kto tak miał i udało się przez to przebrnąć??
Pomocy
A Ja próbuję wysłać Vat-7 wariant 20 za grudzień 2019 przez e-Deklaracje i otrzymuję błąd Status: 414
Opis: Weryfikacja negatywna – błąd w danych autoryzujących (np. błąd w nazwisku, pierwszym imieniu, dacie urodzenia, NIP, numerze PESEL, kwocie przychodu)
Dane są niewątpliwie dobre :(
Pomocy
Przy weryfikacji wpisz kwotę przychodu z 2018. Mnie program po aktualizacji prosił o kwotę z 2017 i wyrzucał ten sam błąd, ale poszło po wpisaniu kwoty z 2018.
Zawsze trzeba podawać przychód za rok = BIEŻĄCY minus 2
czyli w 2019 było za 2017
a w 2020 jest za 2018
bez względu na to o co "prosi" wtyczka
wtyczka to tylko nakładka, dla ułatwienia dla użytkownika, natomiast to co się wpisze jest sprawdzane już wyżej, w systemie MF i tam już musi być
nie raz zdarzało mi się wysyłać na starej wtyczce przez wiele miesięcy nowego roku :)
Pomimo zmiany kwoty za rok 2018 nadal system nie chce przepuścić i wysłać co zrobić teraz?
ZNOWUUUU BŁĄD SOAP ....
Mnie cały czas od tygodnia wyskakuje błąd 414, próbowałam już różnych wariantów nawet instalację programu na innym komputerze, wszystko na nic. Już nie wiem ,co robić ale wydaje mi się, że bład nie lezy po mojej stronie.
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.