Co zrobić?? jpk

Wysłano JPK ale pojawia się hasło że 412 , więc wysłono jeszcze raz JPK jako korektę , i znowu nie przeszło, czy można z Rachmistrza danymi autoryzacyjnymi wysłać?? czy też nie przechodzi??


zainstalowałam Klient 2, ale tam pyta o dane sterownika karty kryptograficznej, skąd to wziąść?? jak włożę kartę do laptopa to samoczynnie zaczyta, a jeżeli nie to jaki plik, jakie rozszerzenie??
Podpis masz skąd ?
certum ? kir ?
Wysyłaj z danymi autoryzacyjnymi. Jest status 200
Kir
A czy te co mam status 412, to pousuwać z listy i jeszcze raz po raz 3 - wysłać jako pierwszy - cel złożenia złożenie, czy wysyłać jako korekta??
Jpk ciagle wysylaj jako pierwsze jpk(czyli numer zero), masz 412 wiec nie doszlo do US, wiec nie wyslaj jpk jako korekty.
przychodem mozna tez przez bramke jpk, tylko mikrofirmy.

wg poradnika to można z Rachmistrza danymi autoryzacyjnymi wysłać, a nawet zalecaja(w zaleznosci czy GT czy nexo) bo na stronie pisza Firmy korzystające z podpisu​ kwalifikowanego nie będą w stanie wysłać pliku JPK_VAT. Wysyłka z wykorzystaniem danych autoryzujących przechodzi bez problemu.

domyslana lokalizacja plikow
KIR - Szafir oraz PWPW - Sigillum
Dla systemów operacyjnych
32-bitowych - C:\Program Files\CryptoTech\CryptoCard\CCPkiP11.dll
64-bitowych - C:\Program Files\CryptoTech\CryptoCard\CCP1164.dll
Pousuwać z listy i wysłać kolejne jpk jako pierwszy - cel złożenia złożenie,
Sterownik jest tu:
c:\Program Files\CryptoTech\CryptoCard\CCP1164.dll

u nas sama próba przez JPK KLient nic nie dała, również po 3h błąd szyfrowania

walczymy dalej - ważne info poniżej

nie mogę dać linka - szukaj tam:

www podatki gov pl
komunikaty-techniczne
problemy-z-wysylka-jpk-utrzymujacy-sie-status-120
Klikasz wyślij plik jpk(dane autoryzujące) - program sam usunie poprzednie, stworzy nowe. Wpiszesz dane z 2017 roku i status 200
XXX
>u nas sama próba przez JPK KLient nic nie dała, również po 3h błąd szyfrowania

Pamietano, ze do klienta JPK trzeba samodzielnie wgrac nowy certyfikat?, chyba, ze cos grzebali w programie, bo program chce sie aktualizowac, a jeszcze pare godzin temu nie chcial.
Wysłałam danymi autoryzacyjnymi nie ma kodu 120, jest od razu 200 - poprawne
Wysłałsm przez klienta, wgrałam nowy certyfikat, 2 godziny już minęły i nadal 120. Czekać dalej czy próbować wysyłać na nowo?
Bo na jpk zawsze dlugo sie czeka.
jak podpis przychodem to bedzie w pare minut, a jak innymi metodami to co najmniej 3 godziny czekania.
Bla@
jasne że nie pamiętano bo z tego wynalazka się nie normalnie nie korzysta
ale już wgrano, spróbowano i o 21-ej będzie wiadomo

a tak swoją drogą - niezły zuch jest ten kto miał pomysł żeby takie akcje z certyfikatami odpieprzać w piątek tuż przed 25tym. ehhhhh :(
13

to samo myślę, tyle nerwów przez jakieś nieprzemyślane ruchy...

Nie mogli tego zacząć zmieniać, aktualizować choćby jutro?
Jutro ruszy lawina czynnych żali...
To MF powinno do nas je powysyłać - przeprosiny do wszystkich znerwicowanych księgowych...

Z jakiej racji my???
My zawsze mamy najgorzej, chcieli e-sprawozdania mają, aktualizacje w ostatniej chwili - i wysyłamy, MF powinno przeprosić za całą tą sytuację na pierwszej stronie jutro...
Napewno księgowych MF nie przeprosi ,może łaskawie nie będą karać mandatem. Takie zagrywki MF to jest lekceważenie podatników i księgowch.
A my księgowi ciągle z pochylonymi głowami wszystko bierzemy na klatę...ale co zrobić - nawet zastrajkować nie możemy :((
Za to do wieczora musimy siedzieć w robocie, bo jakaś aktualizacja się "przypomniała" w ostatniej chwili...
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.