JPK VAT --- mam klienta, ale on chce konwertować z csv do xml, a ja już mam w xml-u

Co robić?
Nie wiem, moze zły guzik wybrano? bo sa one obok siebie. Jak masz mikrofirme to mozna jeszcze jpk przez
e-bramka JPK_VAT, podpis tylko przychodem.
Jak uzupełnisz opcje (dolny, prawy) to będzie można dodać XMLa
Mam to samo, w kliencie nie widzi mojego wyeksportowanego pliku JPK w xml-u i nie moge dodać i jeszcze nie wiem jak mam dodac sterowniki karty :(
Wpisz w google: jpk sterownik karty kryptograficznej
są filmiki
W kliencie należy wrzucic plik w kafel narzędzia
W narzędziach to trzeba pobrać certyfikat.
W kliencie mam bład weryfikacji, błędy są tylko w NIPach kontrahentów zagranicznych (są one poprawne i aktywne)
czy moge wysłać mimo błędów merytorycznych?
Już jestem w domu. Jpk wysłany ale status 120. To wystarczy by us uznał za obowiązek spelniony? Wyslałam przecieź, a że oni mają problem z weryfikacją i przyjeciem to chyba nie moj problem...

Co mówicie?

Bo już nie wiem czy wracać do firmy i przez klienta wysyłać czy dać sobie spokój...

:(
7

Mi to samo wywalał. Jeden nip de mu się nie podobał z wnt a jest dobry - prawidłowy.
W narzędziach też jest weryfikacja dokumentu
Czy mimo tych błędów w NIPach wysyłacie?
Wysyłaj,
jeden pisze, ze
żeby nipy unijne były ciągiem bez spacji.
a MF pisze, ze
W przypadku pól NrKontrahenta (typ komunikatu ostrzeżenie) oraz NrDostawcy (typ komunikatu błąd) Ministerstwo Finansów informuje, że weryfikacja dotyczy wyłącznie polskiego numeru NIP. W przypadku wprowadzenia zagranicznego numeru identyfikacyjnego zostanie wyświetlony komunikat o ostrzeżeniu lub błędzie, lecz nie zostanie zablokowana możliwość wysyłki.
Dzięki za wyczerpujące info,
wysłałam, status 120 - czekamy
Bardzo dziekuję za pomoc, wywyła się z Klienta. Zobaczymy co będzie dalej.
Mam komunikat

Kod: 120 Opis: Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu

Czyli ok, tak?
Nie muszę czekać na status 200?
Może przyjść za 3 godziny....

???
Jak podpisano przychodem to status 200 bedzie za chwile, jak inaczej to czekac, dzisiaj najczesciej pisza 3 godziny, ale zawsze moze byc dluzej. a majac numer referecyjny to mozna status sprawdzic w domu.
A i ten tego
Pamietano, ze do klienta JPK trzeba samodzielnie wgrac nowy certyfikat?, chyba, ze cos grzebali w programie, bo program chce sie aktualizowac, a jeszcze pare godzin temu nie chcial.
A jak w domu sprawdzić?

Certyfikatu nie wgrywałam żadnego, tylko zaktualizowałam - jak chhciał.

Podpisałam e-puapem.

Kurcze mogłam przychodem, gdybym wiedziała, że tak szybo będzie 200.
A z czego wysyłałaś? Jak z rewizora to nie pójdzie. Z klienta jpk pójdzie.
Pewnie, żeby w domu sprawdzić status to muisałabym miec też w domu zainstalowanego klienta?
Tak, albo pulpit zdalny w pracy
Z klienta wysyłałam teraz, bo rewizor na prędce tworzy kolejna aktualizacje, ale jeszcze jej nie ma --- HF5. Dziaij udostępnili HF4 - ale juz nieaktyualna... ech...
Do kazdego jpk jest przydzielany numer referencyjny i gdy sie go wpisze do upo_jpk pdf lub przez strone
-link w temacie 1240456 Komentarz 112- a w wczesniejszym kom 107 jest jak pobrac upo-jpk-pdf
to mozna sprawdzi status.

A chodzilo o certyfikatu klucza publicznego od ktorego jest ten caly balagan, nawet do klienta JPK trzeba go samodzielnie zainstalowac, chyba, ze sami w Mf juz to zrobili bo program chce sie aktualizowac, a jeszcze pare godzin temu nie chcial.
Ok, dzięki. Spadam do domu i sprawdzę w domu.
Jak nie będzie upo - trudno - oka sobie nie wyjmę....

:D

Pozdrawiam - pa :)
Daj se spokój - MF włąśnie 'przymknęło' oko na JPK za lipiec po terminie

Szkoda zdrowia. Wyślesz jak insert opublikuje poprawkę
Po ponad 3 godzinach sukces UPO pobrane - wysyłka przez klienta JPK
303

Idę spać :-)
200

Hurra :)

Kolorowych snów :D ♡
Kom. 26

Darku, gdybym nie była zwykłym, szarym pracownikiem, ale właścicielem - to mogłabym sobie wrzucić na luz...
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.