Od 10 czekam na upo do jpk czy jest jakis problem ?

Od 10 czekam na upo do jpk czy jest jakis problem ?
Godzinę temu wysyłałam JPK i od razu pobrałam UPO.
U mnie komunikat 120
120-sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu
Na stronie MinFin jest komunikat o nowym certyfikacie klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK. Polecam lekturę. Ciekawe co z tym zrobić, zwłaszcza w weekend...
Ale jpk wyszedl i zostal wyslany przez optime a nie przez klienta jpk itd
Widać że twój program nie ma aktualizacji tak jak mój, też mi od wczoraj wisi kod 120 i nie wiem czy nie wysyłać przez klienta jpk
Mój JPK też wyszedł (przez Optimę) i sobie wisi. UPO nie mogę odebrać. Spróbuję zaktualizować Optime do najnowszej wersji, zobaczymy czy pomoże. I życzę tak samo bezstresowego weekendu tym co decydują o zmianie certyfikatu w najgorętszym okresie wysyłki JPK.
Właśnie dodzwoniłam się do pomocy technicznej. Podobno nic nie trzeba robić, tylko cierpliwie czekać. To "zwykły" korek.
Ostania aktualizacja optimy z lipca nie pomaga mamy najnowsza wersje
A do jakiej pomocy tech. Dzwonilas?
U mnie też komunikat 120 od wczoraj od 11-tej, jpk wysłany przez Klinet jpk, bez tego nowego certyfikatu,
i teraz nie wiadomo co robić
Jak wyszedl to trzeba czekac drugi raz nie mozna wyslac
Można wysłać przez aplikację klient jpk, ja tak zrobię jak nie będzie jutro upo i dalej kod 120
Drugi raz nie mozna wusylac plikow jpk jak jest kod 120 trzeba cierpliwie czekac
Można, nie przez swój program ale inną aplikację klient JPK
Tez mam 120... wysłałam wczoraj po 8:00....
Korzystam z mała księgowość rzeczypospolitej...
Nie wiem czy wyslac ponownie czy czekać czy przez klient jpk...
Cos u kogoś się zmieniło?
U mnie dalej 120
Kiedys tez tak juz bylo i odebralismy dopiero w poniedzialek
Wczoraj o godzinie 18 wysyłka JPK z programu. Aktualizacja oprogramowania przed wysyłką i UPO też nie ma .Wisi na 120 .
Czy ktos wysylal ponownie przez klient jpk?
Czekam do poniedziałku. JPK podpisany profilem zaufania. Zobaczę co serwis programu ,odpowie.
JPKi wysłane w piątek wieczorem cały czas wiszą ze statusem 120, a jest już niedziela...
U mnie też. Wysłane w piątek ok 10:00 i do tej pory kod 120...
Mam ten sam problem od piątku od 9.00. Byłam w biurze wczoraj i dzisiaj, żeby sprawdzić status JPK i za każdym razem „120”.
Bardzo proszę o informację na forum, jeżeli coś „ruszy”, uniknę wtedy niepotrzebnych wyjazdów do firmy.
Też wysłałam Jpk w piątek około 17tej i cały czas wisi , oczekuję UPO . Czekam z niecierpliwością
Status JPK można sprawdzić na stronie MF , nie trzeba jeździć do biura i zaglądać do programu, wystarczy znać ID wysłanego dokumentu. Swoją drogą też czekam na UPO od piątkowego popołudnia. Cały czas status 120
Marcin, nie zauważyłam Twojego pytania. Dzwoniłam do Comarchu.
Pytanie do wszystkich: z jakich programów wysłaliście JPKi do których nie możecie się doczekać UPO? Ja z Optimy, ale wydaje się że problem leży po stronie MinFin.
Z Symfonii
Mała księgowość rzeczypospolitej
Wapro Jpk
Wszystko jasne. Dzięki.
Druki INFOR
Ciekawe czy te nasze programy uwzględniaja nowy certyfikat. W historii aktualizacji nic o tym u mnie nie wspominaja... i obawiam sie ze jutro sie odkorkuje i dostabe komunitak ze blednie przetwarzorzone czy cos w tym stylu.
Puścić jeszcze raz przez klient jpk, ja zrobiłam tak te co nie przeszły z piątku i dzisiaj po 3 godzinach miałem Upo
Ja w czwartek ok. 22 puszczalam jpk z mk rzeczpospolitej, upo po kilku sekundach, na stronie mf tez sprawdzalam upo, to mam 200. Czyli od piątku pewnie jest problem. Czyli to pewnie bedzie od strony mf nie programu, bo pewnie kto puszczal wczesniej to poszlo.
Ja wysyłałałam przez JPK Klienta o 10.00 w piątek i nadal 120. Mam nadzieję, że korek się ruszy i w poniedziałek będzie 200.
A miałaś w kliencie JPK już wgrany ten nowy certyfikat ? Ja wysłałam w piątek o 11tej ale bez wgranego i u mnie ten sam status 120 do chwili obecnej
Ja też wysyłałam w czwartek z klienta JPK i UPO bez problemu. A wysłane od piątku z Optimy nie pobiera mi. Tam mam więcej podatników, nie chciałabym robić importu :( deklaracje bez problemu UPO.
Programy mam aktualne. Jak sprawdzić czy nie mają aktualnego certyfikatu ? Comarch zawsze informuje jak aktualizacja. A przecież, gdyby był wgrywany jakiś plik, to i W każdym z tych programów ww. chyba ktoś by zaktualizował ?
Nie wiem również co robić.
Ja też przed wysłaniem zrobiłam aktualizację Klienta JPK, miałam nawet komunikat, że oprogramowanie jest aktualne i pozwala na wysłanie JPK. Problem z tym certyfikatem jest taki, że trzeba było wgrać go ręcznie niestety i pomimo braku go program Klient JPK nie sygnalizował żadnych uwag przy wysyłaniu. Mi się dopiero lampka zaświeciła, z gdy do soboty nie zmienił się status, teraz mam już wgrany ten certyfikat i nie wiem co robić, liczę, że jutro status się zmieni na odrzucony i będzie można wysłać ponownie. Nawet nie wiem czy Klient JPK pozwala na ponowne wysłanie tego samego JPK, który nie jest korektą
Kasia_24 thx za rade. Puscilam klientem jpk z nowym cert i mam upo. A w mk rzeczypospolitej wisi. Dostanie kod, ze odrzucony bo duplikat albo cos w programie. Wazne ze mam upo, a ze innnym programem to trudno.
Hmmm, a może wszystkie wysłać w trybie korekty. Ale ja nie wiem jak wgrać ten certyfikat do programu. Może ktoś podpowie ?
Wejdz na strone ministerstwa finansow i tam w komunikatach technicznych jest opisane dokładnie jak wgrac.
Jest jak wgrać ale do Klienta a ja nie wiem jak do programu księgowego :(

nie wiem na próbę wgrywam do Klienta i zaimportowałam plik JPK z programu z Optimy i pokazuje komunikat, że "nieprawidłowa nazwa pliku (a ZA ZO....) jakoś tak, a moj JPK....xml
W innych programach musi wyjść aktualizacja. A widac nie zdazyli wypuscic poprawki.
Dlatego tez radzę puscic klientem jpk z nowym certyfikatem. Ja pierwszy raz uzywalam dzis klienta jpk i zajelo mi to z instalacją z 10-15 min.
OK, zrobię - mam więcej form do wysyłki... ale pokazuje mi z tą nazwą - że nazwa niepoprawna - a ja tam nic nie zmieniam...
*.xml - taki plik skopiowałam zapisany przez moj program księgowy.
Jak szybko pobrać upo
Nie wiem jak w optimie, ja z innego korzystam i bylo bez problemów. Moze masz jakas inna opcje zapisu tego xmla u siebie?
Nie pomogę bo nie korzystam.
Jak nie przejdzie tylu ludziom ten jpk, to pewnie wydluza czas oczekiwania bez kar itd... zawsze mozna złożyć czynny zal z uzasadnieniem w swoim us, ze z przyczyn technicznych nie doszedł.
Kom.48
a jaki masz początek nazwy Twojego pliku JPK, który wczytałaś do Klienta ?
Mam 1135511
tylko sterownik do Klienta - dot. certyfikatu nie mogę zainstalować, jeden z JPK podpisalam profilem zaufanym, ale całości nie dam rady...
Korzystam z Rachmistrza i też kod 120
Nadal kod 120 mimo przeprowadzenia zalecanej aktualizacji programu obejmującej te zmiany.
Ja teraz weszła do mk rzepy. Sciągnęłam aktualizację, a informacjach do aktualizacji jest, że wgrany certyfikat jpk od 23.08.2019. Może wystarczy Wam programy zaktualizować puścić jeszcze raz jpk...
Teraz moze i wyszls jakas aktualizacja, ale kto czeka do 22:00 ostatniego dnia...
Korzystam z rachmistrza i po aktualizacji też jest kod 120. Ale wysłałam ponownie przez dane autoryzujące i mam upo z kodem 200
A ostateczny termin przesłania nie jest przesunięty na 26? Ja czekam od 10-tej w piątek, korzystam z MK Rzeczypospolitej. Nadal kod 120
Mam pytanie, w opcjach stanu wysyłki jest "Wyślij ponownie" czy można to zrobić gdy mamy kod 120?
Ja niestety puszczałam JPK bez tego nowego certyfikatu w piątek i nadal jest 120. Puszczałam przez JPk klienta.
Czy ktoś z Was po wgraniu certyfikatu wysłał jeszcze raz JPK? Myślicie, że to jakieś rozwiązanie? Bo co innego robić?
Z Optimy cały czas nie wyszły i wiszą ze statusem 120. Wczoraj przed północą wysłałam JPKi przez KlientaJPK. Dzisiaj odebrałam wszystkie UPO. Co zrobić: po zainstalowaniu KlientaJPK ściągnać ze strony ministerstwa nowy certyfikat i zainstalować go. Pliki JPK wygenerowane przez Optimę są ok z jednym zastrzeżeniem - trzeba zmienić nazwy każdego pliku (litery, cyfry, nie cudować z podkreślnikami czy znakami specjalnymi). Jeśli macie w JPK jakieś NIPy europejskie, to może wyskoczyć Wam błąd "NIP nie jest zgodny z Dziennikiem UE", mimo że jak najbardziej NIP zgadza się z tym co w VIES. Nie przejmować się tym i wysyłać. Po kilku godzinach macie szansę na status 200. Gdybym nie miała wysokiej klasy wsparcia informatycznego nie poradziłabym sobie z tym. I pozwólcie, że nie skomentuję co o tym myślę...
A wie ktoś coś na temat Wapro JPK ? Mam ten sam problem i nie wiem co robić?
Przesyłałam w sobotę JPK i deklarację przez e-fille , deklaracja ok. przyszło UPO a JPK cały czas ma status 120. Czymożna wysłać ponownie ale jako korekta?
Ja nie wysyłałabym jako korektę, bo żeby była korekta, to musi dojsc prawidłowy pierwotny JPK. Tak mi się wydaje.
Mniejsze zło jest chyba wtedy, gdy wyślę się jeszcze raz JPK jako pierwotny i ewentualnie wyskoczy przy którymś duplikat.
Nie wiem jak to jest przy JPK kliencie, czy da się tam wysłać drugi raz ten sam plik, ale wydaje mi się, że tak - jak tylko dojadę do pracy, to będę próbować po wgraniu certyfikatu. Mam nadzieję, że wgranie certyfikatu nie wymaga dostępu administratora do kompa, bo te moje IT...
Zadzwoniłam do informacji skarbowej, kazano mi wysłać raz jeszcze normalnie jako pierwszy nie korektę, co na pewno nie zaszkodzi jak się dowiedziałam, jeżeli status tego drugiego dokumentu również utrzymywałby się na 120 napisać maila z zapytaniem o ten konkretny jpk z nr referencyjnym i nip na adres jpk.helpdesk.... do wyszukania na stronie mf, nie mogę napisać całego maila w treści postu bo wtedy mam zablokowaną możliwość dodania komentarza
Jeszcze dodam, że pierwszy wysłałam z Klienta JPK bez tego certyfikatu, drugi raz tez z Klienta JPK już z certyfikatem, nie było żadnego problemu od strony programu, żeby wysłać drugi raz ten sam plik z "jedynką" ponownie
@Joanna Dzięki za informacje.
Można wysłać ponowie, Jeżeli JPK został wielokrotnie wysłany decyduje stempel czasowy dokumentu. Decydujące znaczenie ma data złożenia pliku a w przypadku złożenia w tym samym dniu - godzina przesłania pliku. To właśnie data utworzenia JPK – determinuje, który z przesłanych plików JPK_VAT jest plikiem finalnym.
~Joanna - bardzo dziękuję za informację. Wysłałam plik ponownie przez Klient JPK. Mam nadzieję, że za jakiś czas czas otrzymam UPO.
Joanna, jesteś wielka:)) Poszło przez Klienta. Czekam na UPO. Dzięki za pomoc
Dzwoniłam do serwisu e-fille ,program ,przez który wysyłam JPK, powidzieli mi , że zaktualizowali program do wymogów Ministerstwa i muszę wysłać JPK jeszcze raz.
Wysłałam drugi raz, po zaktualizowaniu certyfikatu, ale ponad godzinę status 120, też tak macie?
Ola tak u mnie też nadal 120 a wysłałam o 7.20 ponownie, z reguły się chyba czeka około 3 godzin
Joanna, no właśnie, zwykle po 30 minutach wskakuje na status 30.., więc nie wiem, teraz czy to kolejka, czy znów coś nie tak, nie ma to jak takie zmiany wprowadzać 23:/ zwykle równo po trzech godzinach przechodziło, wiec poczekam do tych trzech.
Ja pobrałam certyfikat, zapisałam, wysłałam już wczoraj i nadal mam status 120- program Symfonia ...
Dzwoniłam do pomocy technicznej programu FAKT, będzie za chwilę aktualizacja i wysyłka ponowna JPK VAT.
Właśnie zmienił się u mnie status i odebrałam UPO, po 3 godzinach od wysłania
Ooo czyli jest szansa, dzięki za info Joanna :) czyli od razu ze 120 na 200 wskakuje?
W rewizorze i rachmistrzu od 23 nadal 120
Ola tak od razu ze statusu 120 na 200 i chyba zawsze w tym Kliencie JPK tak miałam, nie wiem może to zależy od tego czym się podpisuje, ja certyfikatem kwalifikowanym
Dzisiaj wysłane JPK, kod 200 właśnie pojawił się (program bcEDEK). :)
Wysłane JPK z piątku nadal wiszą z kodem 120.
Ok u mnie na Kliencie JPK też przeszło po równych trzech godzinach od razu ze 120 na 200, mimo, że zwykle pojawiały się statusy pomiędzy.
JPK wysłane z optimy w piątek i równieżnie mam UPO. Radzę nie wysyłać drugi raz. Miałam już podobną sytuację w listopadzie 2017 i doradzono mi wysłać drugi raz. Później były telefony z Urzędu z prośbą o wyjaśnienia.
Wysłane to wysłane. Nie obierzemy UPO to wiadomo, że nie jest to jednostkowy przypadek tylko błąd po stronie MF.
Pomoc techniczna do mojego program, zrobili aktualizację i kazali wysłać ponownie. Wszystkie pliki z kodem 120 .Zrobić ponownie i wysyłać. Musisz dzwonić do serwisu * * * * * po informację , ponieważ jest zmiana certyfikatów.
Oto co otrzymałem od pomocy MF:

"- pliki wysłane po terminie zakończenia przerwy technicznej, czyli od 23.08.2019 r., godz. 8:49 muszą wykorzystywać "nowy" Certyfikat klucza publicznego (certyfikat produkcyjny) – od 23.08.2019 r.", który można pobrać ze strony Ministerstwa Finansów

Pliki ze "starym" certyfikatem otrzymają komunikat błędu szyfrowania i zostaną odrzucone.

Jeżeli wysyłka dokonywana była z programu komercyjnego, należy jej ponownie dokonać po pobraniu nowego certyfikatu"

Tak więc wysłałem plik jeszcze raz i czeka na upragniony kod 200 :)
Przed chwilą otrzymałem potwierdzenie (czekałem 3h- profil zaufany)
Też wysyłka ponowna i czekam na 200 .
Arek w czepku urodzony ma UPO:)) Jeżeli z błdnym certyfikatem mają być odrzucone , to dlaczego wisi na 120 ?
U mnie też stary JPK ma status 120, ale najważniejsze że nowy jest OK :)
Dla mikrofirm. Właśnie wysłałem ponownie przez bramkę mikro-jpk mf gov pl (kropki zamieniłem na spacje celowo, gdyż komentarz nie przyjmuje linków). Metoda podpisu - w formularz wpisać przychody za 2017r. UPO dostępne po kilkunastu sekundach.
Zainstalowałam nowy certyfikat w Kliencie JPK, wysłałam rano drugi raz JPK i po równych 3 godzinach jest UPO. Stara wysyłka nadal wisi ze 120.
Uf , też mam 200 ale po ponownym przesłaniu po aktualizacji.
Również jak wyżej. Po wgraniu certyfikatu i ponownej wysyłce, po 3h jest UPO dla dwóch spółek, które puszczałam ponownie. Jeśli więc komuś jeszcze wisi 120 z piątku, niech się nie zastanawia, tylko wgrywa nowy certyfikat i wysyła ponownie JPK.
Musze wygenerować jeszcze raz JPK po wgraniu certyfikatu ? Czy to ma znaczenie tylko przy wysyłce i wygenerowany wcześniej JPK (przez wgraniem) jest ok ??
Raczej powinno byc, tak, ze wygenerowany wcześniej JPK (przez wgraniem) jest ok
chyba, ze program jakis dziwny.
JPK wygenerowałam przed aktualizacją rewizora, od 7 rano wisi 120, więc jeszcze raz będę go generowała, tylko muszę po niego jechać do klienta, chyba że ktoś ma jakąś podpowiedz.
W teorii mam go podpisanego podpisem elektronicznym i po wgraniu certyfikatu można ten sam chyba JPK wysłać …. taka mam nadzieję...
Uff, po 3 godzinach mam UPO z klienta, w symfonii wisi od piątku 120.
Swoją drogą dopiero teraz dostałam w swoim programie nowy status 412 - błędnie zaszyfrowany.
Rychło w czas... Od piątku na komunikat czekać.... paranoja.
Dopiero cos naprawili... i odrzucili jpki z błędnym kluczem.
Ministerstwo Finansów informuje, że możliwą przyczyną utrzymywania się statusu 120: "Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu" w transakcjach wysłanych po 22 sierpnia 2019 r. może być wykorzystanie nieaktualnego certyfikatu klucza publicznego (służącego do szyfrowania klucza szyfrującego w środowisku produkcyjnym usługi).
Do WAPRO JPK poszły w piątek automatyczne aktualizacje z nowym certyfikatem.
Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Finansów z 23 sierpnia 2019 r. w sprawie zmiany certyfikatu klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK - nowy certyfikat (ważny jest od ‎22 ‎sierpnia ‎2019 09:34:47) w środowisku JPK obowiązuje od dnia 23 sierpnia 2019 r.
W przypadku stwierdzenia po 3 godzinach braku Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO) lub braku zmiany statusu transakcji ze 120 na inny, prosimy w pierwszej kolejności o dokonanie aktualizacji certyfikatu klucza publicznego (służącego do szyfrowania klucza szyfrującego w środowisku produkcyjnym usługi) na ten, który został udostępniony na stronie Ministerstwa Finansów w zakładce pliki do pobrania, w pliku z nazwą: „Certyfikat klucza publicznego (certyfikat produkcyjny) – od 23.08.2019 r.” oraz zlecenie ponownej wysyłki pliku JPK.
W moim przypadku wysyłka z piątku otrzymała status 412 "Dokument nieprawidłowo zaszyfrowany", czyli tak jak zapowiedzieli
Sage aktualnie walczy z aktualizacją. Instalacja certyfikatu ze strony okazała się bezskuteczna. do wersji 2020 rozwiązanie podobno jest już gotowe. Do 2019 powinno być w przeciągu godziny.
Status dokumentu wysłanego w piątek: "Dokument nieprawidłowo zaszyfrowany" (Optima). Zobaczymy, jaki status da dzisiejsza wysyłka.
Też dokument nieprawidłowo zaszyfrowany , z piątku. Ponownie wysłany jesze brak UPO.
Wysłany o 11 jest UPO.
A gdzie na stronie MF można spawdzić status JPK? szukam i szukam ale nie widzę...
podacie ścieżkę?
Na samej stronie nie ma czegos takiego, trzeba miec plika pdf.
Numer referencyjny dla tego konkretnego jpk masz ?
wpisz w google
Urzędowe Poświadczenie Odbioru dla plików JPK
w wynikach bedzie
archiwalna strona mf, a tam w srodku
pobierz plik UPO_JPK.pdf ( 46 KB )
Dzisiejsza (ponowna) wysyłka z Optimy u mnie dała identyczny komunikat jak ta piątkowa, tj. "Dokument nieprawidłowo zaszyfrowany".
4 JPK wysłane dzisiaj po aktualizacji certyfikatu za pomocą Klienta JPK po kolei :
dwa mają status 303 - weryfikacja podpisu
dwa mają status 412
Pliki generowane ponownie czy wysyłka poprzednie.
W Optimie zaktualizowano automatycznie certyfikat w dniu dzisiejszym około godziny 12. Ponowna wysyłka pliku dała pozytywny rezultat (czas oczekiwania 3 godziny). Wcześniej wysyłane pliki zostały odrzucone.
Nie trzeba żadnego pliku pdf żeby sprawdzić status, wystarczy wejść na stronę https://e-dokumenty.mf.gov.pl/api/Storage/Status/ (na końcu tego adresu trzeba dolepić numer referencyjny)
Ja też wysyłam z optimy i nie idzie nowy certyfikat program zaktualizowany i dalej błąd zaszyfrowania oni pogłupieli w ostatniej chwili zmieniać certyfikat zero szacunku dla nas.
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.