Błąd krytyczny 65003901

Deklaracja za styczeń 2019 robiona w nowym Płatniku od nowa (nic nie kopiowałam). Przedsiębiorca na 0510, pracownik biurowy (za styczeń wypłata w styczniu) i zleceniobiorcy. DRA i RCA bez błędów, tylko zestaw dostaje błąd krytyczny "Pierwszorazową deklarację ZUS DRA należy przekazywać do ZUS wraz z imiennymi raportami składkowymi lub świadczeniowymi". Żadnego innego błędu, czyli wszyscy ujęci, nie ma pomyłek w kodach zgłoszeniowych, numery DRA i RCA te same, kwoty się ładnie zaciągnęły. O co chodzi???
Dokuemnty wstaw do utworzonego zestawu i dopiero wtedy daj weryfikuj.
No oczywiście było... robię to od lat. Inne pomysły?
Sprawdzic termin wysyłania deklaracji. termin 3 powinnien byc

weryfikowac az przejdzie lub zresetowac komputer
pisza np. tak
Miałam taką sytuację, a wszystko było w RCA i DRA w porządku. Ale wystarczyło wrócic do zestawu, jeszcze raz sprawdzić/zaktualizowac DRA , RCA i cały zestaw i przeszło.

ten sam lub podobny blad np.
Problem z wysyłką zestawu ZUS 12-2018 [1202928]
Płatnik nie pozwala wysłać zestawu [1206594]
DRA z RPA błąd krytyczny [1208527]
Dodzwoniłam się do pomocy technicznej ZUS. Co należy zrobić, na co bym sama nie wpadła:
Na zakładce płatnik w narzędziach Anulować potwierdzanie danych w ZUS. Potem w Administracja, baza danych zrobić optymalizację bazy danych. Potem zrestartować program (nie trzeba komputera, choć nie zaszkodzi). Po ponownym zalogowaniu, pobrać aktualizację danych płatnika. Ponownie zrobić zestaw - wystarczy odpiąć i dołączyć ponownie. Poszło! Panowie na pomocy technicznej sami nie wiedzą czemu tak jest, nie byłam pierwsza....
_Gosinka - bardzo dziękuję za pomoc! Nie mogłam dodzwonić się do pomocy technicznej, a Ty uratowałać mnie tym wpisem na forum. Wielkie dzięki!
A u mnie nic nie pomaga. Nadal "BŁĄD KRYTYCZNY 65003901" robiłam już wszystko możliwe, nawet z pomocą wsparcia telefonicznego z ZUS nic nie pomogło, czekam teraz na ich odpowiedź mailową :(
Zauważyłam że weryfikuje z błędem tylko te zestawy gdzie występują w dołączonych dokumentach "informacje" (żółta buźka) - masakra. Jeśli ktoś z Was miałby jeszcze jakąś radę to czekam na rady i z góry dziękuję :)
U mnie tak samo, jak u Benia - pomogła zmiana okresu rozliczeniowego, miałam niezaktualizowany na bieżący, więc można jeszcze z tą opcją próbować...
U mnie pomogło, zaktualizowanie danych identyfikacyjnych płatnika z poziomu deklaracji DRA
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.